Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

Renault Arkana – porównujemy wersję hybrydową E-Tech z benzynową TCe 160

Renault Arkana w hybrydowej wersji E-Tech jest o 4000 zł droższe od benzynowej odmiany TCe 160. Czy warto dopłacać?
Renault Arkana w hybrydowej wersji E-Tech jest o 4000 zł droższe od benzynowej odmiany TCe 160. Czy warto dopłacać?

Test

Renault Arkana – porównujemy wersję hybrydową E-Tech z benzynową TCe 160

Renault Arkana w hybrydowej wersji E-Tech jest o 4000 zł droższe od benzynowej odmiany TCe 160. Czy warto dopłacać?
Renault Arkana w hybrydowej wersji E-Tech jest o 4000 zł droższe od benzynowej odmiany TCe 160. Czy warto dopłacać?

Renault Arkana E-Tech 145 R.S. Line – próby sprawnościowe na torze

Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG Style – TEST

Audi Q4 40 e-tron S line – jak prędkość wpływa na zużycie energii

Audi Q4 40 e-tron S line – wyprawa na tor

Renault Arkana E-Tech 145 R.S. Line – hybryda w dalekiej podróży

Audi Q4 e-tron 40 S line – rozpoczęcie testu długodystansowego

Dacia Jogger 1.0 ECO-G 100 – TEST

Porsche 911 Carrera GTS (992) – TEST

Renault Arkana E-Tech 145 R.S. Line – początek testu długodystansowego

Kia Sportage 1.6 T-GDI MHEV – TEST

Honda HR-V e:HEV – TEST

Mercedes Citan Tourer Pro 113 – TEST

Kia ProCeed 1.6 T-GDI 7DCT GT – TEST

Volkswagen Multivan 1.4 e-Hybrid – TEST

Volkswagen ID.4 GTX – TEST

BMW iX xDrive40 – TEST

Kia EV6 77,4 kWh RWD – TEST

Citroen C4 1.2 PureTech – TEST

Lexus UX 300e – TEST

test

W AKTUALNYM NUMERZE