Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Od 1 lipca – nowe tablice rejestracyjne (informował „Motor” w 1976 r.)

W ostatnich dniach sporo medialnego szumu wywołała informacja o zmianach w tablicach rejestracyjnych – z nowymi, czasem zaskakującymi oznaczeniami ze słynnym już XD na czele. Z tej okazji przypominamy artykuł z „Motoru" nr 21 z 23 maja 1976 r. o innej rejestracyjnej rewolucji, czyli wprowadzeniu wzoru tablic rejestracyjnych zwanych dziś „czarnymi”. To właśnie one poprzedziły „białe” (wydawane od 2000 r., z późniejszymi zmianami), którymi posługujemy się obecnie.
W ostatnich dniach sporo medialnego szumu wywołała informacja o zmianach w tablicach rejestracyjnych – z nowymi, czasem zaskakującymi oznaczeniami ze słynnym już XD na czele. Z tej okazji przypominamy artykuł z „Motoru" nr 21 z 23 maja 1976 r. o innej rejestracyjnej rewolucji, czyli wprowadzeniu wzoru tablic rejestracyjnych zwanych dziś „czarnymi”. To właśnie one poprzedziły „białe” (wydawane od 2000 r., z późniejszymi zmianami), którymi posługujemy się obecnie.

Motor retro

Od 1 lipca – nowe tablice rejestracyjne (informował „Motor” w 1976 r.)

W ostatnich dniach sporo medialnego szumu wywołała informacja o zmianach w tablicach rejestracyjnych – z nowymi, czasem zaskakującymi oznaczeniami ze słynnym już XD na czele. Z tej okazji przypominamy artykuł z „Motoru" nr 21 z 23 maja 1976 r. o innej rejestracyjnej rewolucji, czyli wprowadzeniu wzoru tablic rejestracyjnych zwanych dziś „czarnymi”. To właśnie one poprzedziły „białe” (wydawane od 2000 r., z późniejszymi zmianami), którymi posługujemy się obecnie.
W ostatnich dniach sporo medialnego szumu wywołała informacja o zmianach w tablicach rejestracyjnych – z nowymi, czasem zaskakującymi oznaczeniami ze słynnym już XD na czele. Z tej okazji przypominamy artykuł z „Motoru" nr 21 z 23 maja 1976 r. o innej rejestracyjnej rewolucji, czyli wprowadzeniu wzoru tablic rejestracyjnych zwanych dziś „czarnymi”. To właśnie one poprzedziły „białe” (wydawane od 2000 r., z późniejszymi zmianami), którymi posługujemy się obecnie.

Nowy samochód – nowe szczęście? | O jakości i awaryjności nowych aut w PRL-u – „Motor” nr 8 z 1981 r.

BMW serii 3 E36 – prezentacja z „Motoru” z 1991 r.

25 tys. km Skodą 105 L | „Motor” nr 24 z 1978 r.

Pierwszy milion samochodów z FSM. O fabryce i modelach – Fiacie 126p i Syrenie – które zmotoryzowały Polskę | „Motor” nr 18/1980

Mercedes na wodór – prezentacja z tygodnika „Motor” z 1982 roku

Moskwicz 412 – prezentacja | „Motor” nr 42/1969

Nasze samochody nigdy się nie psują... – o jakości i awaryjności aut | „Motor” 51-53/1978

10 lat temu w „Motorze” | Motowydatki – koszyk „Motoru” z 2013 roku. Jak zmieniły się ceny najważniejszych dla kierowców produktów i usług?

Piszą o Polskim Fiacie 125 P | „Motor” 39/1971

10 lat temu w „Motorze” | Opel Cascada – pierwsza jazda kabrioletem z Polski

Volvo 740/760 kombi – największe w Europie |„Motor” 14/1986

Nowe samochody – Skoda 100 | Prezentacja z „Motoru” z 1969 r.

Nowy Polonez – prezentacja z „Motoru” z 1997 roku

10 lat temu w „Motorze” | Opel Astra sedan 1.7 CDTI – towar eksportowy |TEST

10 lat temu w „Motorze” | Samochód przyszłości – jakie nowinki techniczne trafią do aut w najbliższych latach?

ZiŁ jakiego nie znamy – prezentacja modelu ZiŁ 4104 | „Motor” nr 6/1984

10 lat temu w „Motorze” | Mniej radykalne GTI – pierwsze jazdy Renault Clio IV RS

Szara rzeczywistość lakierów Polonezów i FSO 125p | „Motor” 12/1987

Audi 100 TDI – diesel drugiej generacji. Prezentacja z „Motoru” nr 50/1989

test

W AKTUALNYM NUMERZE