Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Fiat Multipla. Podyskutujmy o gustach – TEST

W „Motorze” nr 2 z 12 stycznia 2002 roku – test Fiata Multipli. Minivan włoskiego producenta sławę zyskał przede wszystkim dzięki swojej dość nieoczywistej urodzie. Jednak pomijając kwestie estetyczne, Multipla była naprawdę całkiem udanym autem i miała wiele zalet. Jakich? Odpowiedź w naszym artykule sprzed 20 lat.
W „Motorze” nr 2 z 12 stycznia 2002 roku – test Fiata Multipli. Minivan włoskiego producenta sławę zyskał przede wszystkim dzięki swojej dość nieoczywistej urodzie. Jednak pomijając kwestie estetyczne, Multipla była naprawdę całkiem udanym autem i miała wiele zalet. Jakich? Odpowiedź w naszym artykule sprzed 20 lat.

Motor retro

Fiat Multipla. Podyskutujmy o gustach – TEST

W „Motorze” nr 2 z 12 stycznia 2002 roku – test Fiata Multipli. Minivan włoskiego producenta sławę zyskał przede wszystkim dzięki swojej dość nieoczywistej urodzie. Jednak pomijając kwestie estetyczne, Multipla była naprawdę całkiem udanym autem i miała wiele zalet. Jakich? Odpowiedź w naszym artykule sprzed 20 lat.
W „Motorze” nr 2 z 12 stycznia 2002 roku – test Fiata Multipli. Minivan włoskiego producenta sławę zyskał przede wszystkim dzięki swojej dość nieoczywistej urodzie. Jednak pomijając kwestie estetyczne, Multipla była naprawdę całkiem udanym autem i miała wiele zalet. Jakich? Odpowiedź w naszym artykule sprzed 20 lat.

Polski Fiat 126p/650 – badanie drogowe „Motoru” z 1979 roku

Audi A6 C4 – pierwsze jazdy z 1995 r.

Brawa dla Polskiego Fiata 125p – w liście do „Motoru” prosto z Afryki

Używany Trabant 1.1 (1990-1991) – z „Motoru” z 2002 r.

Toyota Avensis 2.0 D4 Sol – test. Bezpośrednio znaczy lepiej?

Volkswagen Golf pierwszej generacji – prezentacja | „Motor” nr 25 z 1974 r.

Wyrazy podziwu dla Poloneza – w liście do „Motoru” od czytelnika z... Chin

Polski Fiat 125p z silnikiem 1.5 – pierwsze uwagi

Renault Laguna I – wrażenia z jazd z premiery w 1994 r.

Na 70. urodziny – artykuł o 25-leciu „Motoru”

Polonez Kombi GSI 1.6 – TEST

57 000 km Polskim Fiatem 126p

Ford Scorpio 2.9 EFI Ghia – dyskretny urok luksusu

test

W AKTUALNYM NUMERZE