Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Po 58 latach domknięto D1. Mamy połączenie autostradowe z Gdańska do Pragi

Czesi otworzyli ostatni brakujący fragment autostrady D1, kończąc jedną z najdłużej ciągnących się inwestycji drogowych w Europie Środkowej. Nowy odcinek omija Prerov, wyprowadza tranzyt poza miasto i domyka kluczowy korytarz między Pragą, Ostrawą i Polską. To realna zmiana dla kierowców, mieszkańców regionu i transportu międzynarodowego.
Czesi otworzyli ostatni brakujący fragment autostrady D1, kończąc jedną z najdłużej ciągnących się inwestycji drogowych w Europie Środkowej. Nowy odcinek omija Prerov, wyprowadza tranzyt poza miasto i domyka kluczowy korytarz między Pragą, Ostrawą i Polską. To realna zmiana dla kierowców, mieszkańców regionu i transportu międzynarodowego.

Aktualności

Po 58 latach domknięto D1. Mamy połączenie autostradowe z Gdańska do Pragi

Czesi otworzyli ostatni brakujący fragment autostrady D1, kończąc jedną z najdłużej ciągnących się inwestycji drogowych w Europie Środkowej. Nowy odcinek omija Prerov, wyprowadza tranzyt poza miasto i domyka kluczowy korytarz między Pragą, Ostrawą i Polską. To realna zmiana dla kierowców, mieszkańców regionu i transportu międzynarodowego.
Czesi otworzyli ostatni brakujący fragment autostrady D1, kończąc jedną z najdłużej ciągnących się inwestycji drogowych w Europie Środkowej. Nowy odcinek omija Prerov, wyprowadza tranzyt poza miasto i domyka kluczowy korytarz między Pragą, Ostrawą i Polską. To realna zmiana dla kierowców, mieszkańców regionu i transportu międzynarodowego.

Oddano do ruchu nowe odcinki tras szybkiego ruchu S1 oraz S7

BMW zarabia miliardy, ale traci twarz? Legendarny menedżer ostro o stylistyce nowych modeli

Motoryzacja wchodzi w fazę krytyczną. Zyski niemieckich koncernów samochodowych spadły o 76%

Nie tylko elektryki. UE luzuje zakaz sprzedaży aut spalinowych, stawia na neutralność technologiczną i nową klasę aut

BYD – szerokie spektrum hybryd

Renault Symbioz – wszystko, co potrzebne

„Motor” nr 51-52/2025 – zapowiedź numeru

Stellantis odpuszcza marże i stawia na wolumen. Może to oznaczać koniec dla niektórych marek

UE chciała dobrze, a wyszło jak zwykle. Najwięcej zyskali Chińczycy

Tak Volkswagen chce ratować elektryki. Plan zakłada powrót… silników spalinowych

Oszczędne hybrydy i „elektryki” w niskiej cenie. Promocyjne finansowanie BYD

„Motor” nr 50/2025 – zapowiedź numeru

Zmodernizowane modele Dacii – Sandero, Sandero Stepway i Jogger – już w sprzedaży w Polsce

Sprzedaż nowych aut w Polsce w 2025 r. – w listopadzie Octavia liderem, po 11 miesiącach nadal prowadzi Corolla

Ten Peugeot 407 1.8 16V z LPG pokonał już prawie 0,5 mln km. Tylko 2 razy odmówił posłuszeństwa

Nowy Jeep Compass – jak radzi sobie na drodze i w terenie? | Pierwsza jazda

W AKTUALNYM NUMERZE