Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Ranking utraty wartości po 5 latach: Dacia najlepiej trzyma cenę. Wyprzedza nawet Toyotę i Suzuki

Najnowsze francuskie badanie utraty wartości po 5 latach użytkowania pokazuje, że najlepiej cenę trzymają niewielkie i niedrogie auta. Wśród marek lider jest jeden. To Dacia. A elektryki? Tracą zdecydowanie więcej. 
Najnowsze francuskie badanie utraty wartości po 5 latach użytkowania pokazuje, że najlepiej cenę trzymają niewielkie i niedrogie auta. Wśród marek lider jest jeden. To Dacia. A elektryki? Tracą zdecydowanie więcej. 

Aktualności

Ranking utraty wartości po 5 latach: Dacia najlepiej trzyma cenę. Wyprzedza nawet Toyotę i Suzuki

Najnowsze francuskie badanie utraty wartości po 5 latach użytkowania pokazuje, że najlepiej cenę trzymają niewielkie i niedrogie auta. Wśród marek lider jest jeden. To Dacia. A elektryki? Tracą zdecydowanie więcej. 
Najnowsze francuskie badanie utraty wartości po 5 latach użytkowania pokazuje, że najlepiej cenę trzymają niewielkie i niedrogie auta. Wśród marek lider jest jeden. To Dacia. A elektryki? Tracą zdecydowanie więcej. 

Ten Peugeot 407 1.8 16V z LPG pokonał już prawie 0,5 mln km. Tylko 2 razy odmówił posłuszeństwa

Nowy Jeep Compass – jak radzi sobie na drodze i w terenie? | Pierwsza jazda

Chińczycy nie przestają zadziwiać. Omoda 5 przeszła ogromną metamorfozę

„Motor” nr 49/2025 – zapowiedź numeru

Volkswagen stanie się bardziej chiński? Właśnie wykonał ważny krok w tym kierunku

BMW Z4 Final Edition – niestety w przyszłym roku BMW zakończy produkcję tego klasycznego roadstera

Audi nie wywiesza białej flagi. Pod maski dwóch modeli wraca turbodiesel V6

Lexus ES z polskiego salonu pokonał 750 tys. km. Lista awarii? Bardzo krótka

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w Europie po 10 miesiącach 2025 r. – Dacia Sandero broni pozycji lidera

Łada ma poważne kłopoty. Produkcja w Togliatti właśnie zderzyła się z... Chińczykami

„Motor” nr 48/2025 – zapowiedź numeru

Mercedes nie boi się Euro 7. V12 zostaje, ale obok niego rośnie nowa generacja silników

Wyniki nowej, bardzo dużej sesji testów Euro NCAP. Najlepszy rezultat uzyskał chiński kompaktowy SUV Leapmotor B10

Toyota wydłuża cykl życia swoich modeli. Japończycy mają plan

Ford kończy produkcję swojego kultowego modelu, ale wciąż jest on dostępny w wyprzedaży

Ford rozebrał Teslę i chińskie elektryki. Amerykanów czeka mnóstwo pracy

W AKTUALNYM NUMERZE