Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy nr 51-52 z 1975 r.

O czym pisał „Motor” w numerze sprzed 50 lat? Nie dajmy się zwieść świątecznej okładce. Koniec roku był dobrym momentem do przypomnienia o poważnym problemie, czyli wciąż zbyt skromnym „zapleczu serwisowo-naprawczym”. Ale także (oczywiście!) do poinformowania o ambitnym planie poprawy sytuacji. Przyjrzeliśmy się też bliżej Zastavie 1100p, sposobom kierowców na „wyróżnienie się” oraz najnowszym trendom w projektowaniu aut. Zajrzyjmy do archiwalnego podwójnego „Motoru” z 21 grudnia 1975 r.
O czym pisał „Motor” w numerze sprzed 50 lat? Nie dajmy się zwieść świątecznej okładce. Koniec roku był dobrym momentem do przypomnienia o poważnym problemie, czyli wciąż zbyt skromnym „zapleczu serwisowo-naprawczym”. Ale także (oczywiście!) do poinformowania o ambitnym planie poprawy sytuacji. Przyjrzeliśmy się też bliżej Zastavie 1100p, sposobom kierowców na „wyróżnienie się” oraz najnowszym trendom w projektowaniu aut. Zajrzyjmy do archiwalnego podwójnego „Motoru” z 21 grudnia 1975 r.

Aktualności

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy nr 51-52 z 1975 r.

O czym pisał „Motor” w numerze sprzed 50 lat? Nie dajmy się zwieść świątecznej okładce. Koniec roku był dobrym momentem do przypomnienia o poważnym problemie, czyli wciąż zbyt skromnym „zapleczu serwisowo-naprawczym”. Ale także (oczywiście!) do poinformowania o ambitnym planie poprawy sytuacji. Przyjrzeliśmy się też bliżej Zastavie 1100p, sposobom kierowców na „wyróżnienie się” oraz najnowszym trendom w projektowaniu aut. Zajrzyjmy do archiwalnego podwójnego „Motoru” z 21 grudnia 1975 r.
O czym pisał „Motor” w numerze sprzed 50 lat? Nie dajmy się zwieść świątecznej okładce. Koniec roku był dobrym momentem do przypomnienia o poważnym problemie, czyli wciąż zbyt skromnym „zapleczu serwisowo-naprawczym”. Ale także (oczywiście!) do poinformowania o ambitnym planie poprawy sytuacji. Przyjrzeliśmy się też bliżej Zastavie 1100p, sposobom kierowców na „wyróżnienie się” oraz najnowszym trendom w projektowaniu aut. Zajrzyjmy do archiwalnego podwójnego „Motoru” z 21 grudnia 1975 r.

BMW serii 5 i X2 „tylko” na 2,5 gwiazdki w Green NCAP. Co naprawdę oznacza ten wynik?

Najnowsze Audi A6 e-tron Avant oblało test łosia. Wynik tego auta to alarm dla całej branży

Oddano do ruchu nowe odcinki tras szybkiego ruchu S1 oraz S7

Motoryzacja wchodzi w fazę krytyczną. Zyski niemieckich koncernów samochodowych spadły o 76%

Całkiem nowa, na razie elektryczna, Toyota Hilux wyceniona

BYD – szerokie spektrum hybryd

Kto jest uczciwy za kierownicą? W tym badaniu sklasyfikowano kierowców według marek ich aut. Na plus wyróżnia się szczególnie jedna

Renault Symbioz – wszystko, co potrzebne

„Motor” nr 51-52/2025 – zapowiedź numeru

Stellantis odpuszcza marże i stawia na wolumen. Może to oznaczać koniec dla niektórych marek

Wielkie porządki w Alfie Romeo. Giulietta wraca, Tonale rośnie, a nowe Stelvio i Giulia znów opóźnione

Ostatnia sesja testów Euro NCAP w 2025 r. Świetnie zaprezentował się Mercedes CLA, ale także kilka innych aut wypadło ponadprzeciętnie dobrze

„Motor” nr 50/2025 – zapowiedź numeru

Ranking utraty wartości po 5 latach: Dacia najlepiej trzyma cenę. Wyprzedza nawet Toyotę i Suzuki

Wydanie specjalne „Motoru” 3/2025 – „Testy długodystansowe” już w sprzedaży!

Sprzedaż nowych aut w Polsce w 2025 r. – w listopadzie Octavia liderem, po 11 miesiącach nadal prowadzi Corolla

W AKTUALNYM NUMERZE