Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Ford kończy produkcję swojego kultowego modelu, ale wciąż jest on dostępny w wyprzedaży

Po 27 latach i ponad 12 mln wyprodukowanych egzemplarzy Ford zakończył produkcję Focusa – jednego z najważniejszych modeli w swojej historii. Ostatnie auto zjechało z linii zakładów w Saarlouis 15 listopada, symbolicznie domykając epokę kompaktów, które kiedyś rządziły europejskimi drogami. 
Po 27 latach i ponad 12 mln wyprodukowanych egzemplarzy Ford zakończył produkcję Focusa – jednego z najważniejszych modeli w swojej historii. Ostatnie auto zjechało z linii zakładów w Saarlouis 15 listopada, symbolicznie domykając epokę kompaktów, które kiedyś rządziły europejskimi drogami. 

Aktualności

Ford kończy produkcję swojego kultowego modelu, ale wciąż jest on dostępny w wyprzedaży

Po 27 latach i ponad 12 mln wyprodukowanych egzemplarzy Ford zakończył produkcję Focusa – jednego z najważniejszych modeli w swojej historii. Ostatnie auto zjechało z linii zakładów w Saarlouis 15 listopada, symbolicznie domykając epokę kompaktów, które kiedyś rządziły europejskimi drogami. 
Po 27 latach i ponad 12 mln wyprodukowanych egzemplarzy Ford zakończył produkcję Focusa – jednego z najważniejszych modeli w swojej historii. Ostatnie auto zjechało z linii zakładów w Saarlouis 15 listopada, symbolicznie domykając epokę kompaktów, które kiedyś rządziły europejskimi drogami. 

Nio rezygnuje z baterii zapewniającej 1000 km zasięgu. Powód jest prozaiczny

Toyota Land Cruiser w rok przejechała 177 000 km. W tym czasie 22 razy otrzymała nowy olej silnikowy

Współczesne auta za szybko przyspieszają? Chińczycy chcą położyć temu kres

Tesla daje Muskowi 1 bln dolarów za plan nie z tej ziemi. O co chodzi?

Sensacyjna zmiana. Najnowsza generacja Renault Megane ma powrócić do silnika spalinowego

Afera w Stellantisie: ogromne straty z powodu kradzieży części

Skoda rośnie w siłę w Polsce i na świecie

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w Polsce – znakomity październik 2025

Samochody spalinowe w odwrocie? Ten raport nie pozostawia wątpliwości

„Motor” nr 45-46/2025 – zapowiedź numeru

Szef Forda ostrzega: chińskie marki mogą zniszczyć światową motoryzację

Ciężkie czasy dla niemieckiego giganta. VW pod kreską, ale Skoda prymusem

Pekin przestaje wspomagać producentów aut. Nadchodzi era przejęć i bankructw

Ma 830 koni, ale chwilowo lepiej powstrzymać się od jazdy. Dlaczego?

„Motor” nr 44/2025 – zapowiedź numeru

Porsche w opałach: zysk spadł o 99%, a trzy ważne modele zaraz odejdą do lamusa!

test

W AKTUALNYM NUMERZE