Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Wydanie specjalne „Motoru” 3/2025 – „Testy długodystansowe” już w sprzedaży!

Do sprzedaży trafiło nowe specjalne wydanie „Motoru” – „Testy długodystansowe”. Prezentujemy w nim 39 modeli z przebiegami od 100 do 500 tys. km – dokładnie prześwietlonych i szczegółowo opisanych, wraz z opiniami mechaników i kosztami eksploatacji.
Do sprzedaży trafiło nowe specjalne wydanie „Motoru” – „Testy długodystansowe”. Prezentujemy w nim 39 modeli z przebiegami od 100 do 500 tys. km – dokładnie prześwietlonych i szczegółowo opisanych, wraz z opiniami mechaników i kosztami eksploatacji.

Aktualności

Wydanie specjalne „Motoru” 3/2025 – „Testy długodystansowe” już w sprzedaży!

Do sprzedaży trafiło nowe specjalne wydanie „Motoru” – „Testy długodystansowe”. Prezentujemy w nim 39 modeli z przebiegami od 100 do 500 tys. km – dokładnie prześwietlonych i szczegółowo opisanych, wraz z opiniami mechaników i kosztami eksploatacji.
Do sprzedaży trafiło nowe specjalne wydanie „Motoru” – „Testy długodystansowe”. Prezentujemy w nim 39 modeli z przebiegami od 100 do 500 tys. km – dokładnie prześwietlonych i szczegółowo opisanych, wraz z opiniami mechaników i kosztami eksploatacji.

Nowy Jeep Compass – jak radzi sobie na drodze i w terenie? | Pierwsza jazda

Chińczycy nie przestają zadziwiać. Omoda 5 przeszła ogromną metamorfozę

Rusza plebiscyt Auto Lider 2026. Zagłosuj i graj o 30 tys. zł!

Volkswagen stanie się bardziej chiński? Właśnie wykonał ważny krok w tym kierunku

Chińczycy przyspieszają. Ta analiza nie pozostawia złudzeń co do tego, kto rządzi w motoryzacji

Audi nie wywiesza białej flagi. Pod maski dwóch modeli wraca turbodiesel V6

Lexus ES z polskiego salonu pokonał 750 tys. km. Lista awarii? Bardzo krótka

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w Europie po 10 miesiącach 2025 r. – Dacia Sandero broni pozycji lidera

Łada ma poważne kłopoty. Produkcja w Togliatti właśnie zderzyła się z... Chińczykami

Skody Elroq i Enyaq w wyjątkowo atrakcyjnej ofercie

Mercedes nie boi się Euro 7. V12 zostaje, ale obok niego rośnie nowa generacja silników

BMW i Tesla na dnie niemieckich statystyk awaryjności TÜV. Mazda, Mercedes i Volkswagen błyszczą

Tak się to robi w Chinach: 500 tys. aut w 602 dni od rozpoczęcia produkcji pierwszego modelu w historii

Ford kończy produkcję swojego kultowego modelu, ale wciąż jest on dostępny w wyprzedaży

Ford rozebrał Teslę i chińskie elektryki. Amerykanów czeka mnóstwo pracy

„Motor” nr 47/2025 – zapowiedź numeru

W AKTUALNYM NUMERZE