Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Najlepsze Auta Roku Zagłosuj
Aktualności

Sprzedaż samochodów elektrycznych i hybryd plug-in na świecie w 2024 r. wyraźnie wzrosła. A w Europie? Spadła…

Europejska perspektywa może nieco zniekształcać obraz, ale globalnie samochody elektryczne i hybrydy plug-in sprzedają się coraz lepiej i w ubiegłym roku w zasadzie we wszystkich częściach świata zanotowano znaczący wzrost ich popularności. Jedynym wyjątkiem jest tutaj właśnie Europa. Na naszym kontynencie sprzedaż „wtyczkowozów” była niższa niż w roku poprzednim.
Europejska perspektywa może nieco zniekształcać obraz, ale globalnie samochody elektryczne i hybrydy plug-in sprzedają się coraz lepiej i w ubiegłym roku w zasadzie we wszystkich częściach świata zanotowano znaczący wzrost ich popularności. Jedynym wyjątkiem jest tutaj właśnie Europa. Na naszym kontynencie sprzedaż „wtyczkowozów” była niższa niż w roku poprzednim.

Aktualności

Sprzedaż samochodów elektrycznych i hybryd plug-in na świecie w 2024 r. wyraźnie wzrosła. A w Europie? Spadła…

Europejska perspektywa może nieco zniekształcać obraz, ale globalnie samochody elektryczne i hybrydy plug-in sprzedają się coraz lepiej i w ubiegłym roku w zasadzie we wszystkich częściach świata zanotowano znaczący wzrost ich popularności. Jedynym wyjątkiem jest tutaj właśnie Europa. Na naszym kontynencie sprzedaż „wtyczkowozów” była niższa niż w roku poprzednim.
Europejska perspektywa może nieco zniekształcać obraz, ale globalnie samochody elektryczne i hybrydy plug-in sprzedają się coraz lepiej i w ubiegłym roku w zasadzie we wszystkich częściach świata zanotowano znaczący wzrost ich popularności. Jedynym wyjątkiem jest tutaj właśnie Europa. Na naszym kontynencie sprzedaż „wtyczkowozów” była niższa niż w roku poprzednim.

Volkswagen kończy produkcję Arteona. Dni platformy MQB też są policzone?

Powrót króla! Ale na razie Subaru Imprezę WRX STI S210 dostaną tylko wybrani

„Motor” nr 3/2025 – zapowiedź numeru

Mercedes w zasadzie wprost chwali się, że wie o tobie wszystko. Ale czy to dobrze?

Europejskim samochodem roku w konkursie Car of the Year 2025 zostały elektryczne Renault 5 i Alpine A290

Świetny rok na polskim rynku nowych samochodów osobowych – do tej pory tylko dwa razy sprzedano więcej aut niż w 2024 r.

Imponujące zakupy jednej z polskich uczelni – na czele listy Lexus za 700 tys. zł

W życie weszły nowe warunki homologacyjne dla PHEV-ów. Od teraz ma być bliżej rzeczywistości

Szef Renault ostrzega przed ostrym wzrostem cen elektryków i dominacją Chin

W tym kraju już prawie 90 proc. sprzedaży nowych aut stanowią elektryki. A to dopiero… początek

Toyota i Lexus gorsze niż Subaru. PHEV-y – problematyczne? Wyniki badania Consumer Reports za 2024 r.

Holandia: miejscowo na autostradach wraca prędkość 130 km/h. Co na to ekolodzy?

Volkswagen: jeden pożar (względnie) ugaszony, kolejny już szaleje. Wyciekły dane 800 tys. użytkowników aut elektrycznych

UE: są sankcje, nie można eksportować aut do Rosji. Diler BMW: potrzymajcie nam piwo

Przez 25 lat jeździła Mazdą RX-7. W wieku 80 lat postanowiła ją oddać w dobre ręce i... się zaczęło

Elektromobilność powodem problemów u Porsche. Elektryczne 718 nie jest równie dobre, co poprzednik?

test

W AKTUALNYM NUMERZE