Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Motoryzacja wchodzi w fazę krytyczną. Zyski niemieckich koncernów samochodowych spadły o 76%

Sprzedaż rośnie, a mimo to zyski topnieją. Najnowsza analiza Ernst & Young pokazuje, że globalna motoryzacja wpadła w pułapkę, z której nie widać wyjścia. Zyski największych koncernów spadły do poziomów niewidzianych od lat, a niemieckie marki – jeszcze niedawno symbol stabilności i wysokich marż – znalazły się w alarmującej sytuacji.
Sprzedaż rośnie, a mimo to zyski topnieją. Najnowsza analiza Ernst & Young pokazuje, że globalna motoryzacja wpadła w pułapkę, z której nie widać wyjścia. Zyski największych koncernów spadły do poziomów niewidzianych od lat, a niemieckie marki – jeszcze niedawno symbol stabilności i wysokich marż – znalazły się w alarmującej sytuacji.

Aktualności

Motoryzacja wchodzi w fazę krytyczną. Zyski niemieckich koncernów samochodowych spadły o 76%

Sprzedaż rośnie, a mimo to zyski topnieją. Najnowsza analiza Ernst & Young pokazuje, że globalna motoryzacja wpadła w pułapkę, z której nie widać wyjścia. Zyski największych koncernów spadły do poziomów niewidzianych od lat, a niemieckie marki – jeszcze niedawno symbol stabilności i wysokich marż – znalazły się w alarmującej sytuacji.
Sprzedaż rośnie, a mimo to zyski topnieją. Najnowsza analiza Ernst & Young pokazuje, że globalna motoryzacja wpadła w pułapkę, z której nie widać wyjścia. Zyski największych koncernów spadły do poziomów niewidzianych od lat, a niemieckie marki – jeszcze niedawno symbol stabilności i wysokich marż – znalazły się w alarmującej sytuacji.

BYD – szerokie spektrum hybryd

Kto jest uczciwy za kierownicą? W tym badaniu sklasyfikowano kierowców według marek ich aut. Na plus wyróżnia się szczególnie jedna

Renault Symbioz – wszystko, co potrzebne

Stellantis odpuszcza marże i stawia na wolumen. Może to oznaczać koniec dla niektórych marek

UE chciała dobrze, a wyszło jak zwykle. Najwięcej zyskali Chińczycy

Wielkie porządki w Alfie Romeo. Giulietta wraca, Tonale rośnie, a nowe Stelvio i Giulia znów opóźnione

Ostatnia sesja testów Euro NCAP w 2025 r. Świetnie zaprezentował się Mercedes CLA, ale także kilka innych aut wypadło ponadprzeciętnie dobrze

Oszczędne hybrydy i „elektryki” w niskiej cenie. Promocyjne finansowanie BYD

„Motor” nr 50/2025 – zapowiedź numeru

Polska i 5 innych państw apelują do Komisji Europejskiej w sprawie złagodzenia zakazu sprzedaży aut spalinowych

Wydanie specjalne „Motoru” 3/2025 – „Testy długodystansowe” już w sprzedaży!

Sprzedaż nowych aut w Polsce w 2025 r. – w listopadzie Octavia liderem, po 11 miesiącach nadal prowadzi Corolla

Nowy Jeep Compass – jak radzi sobie na drodze i w terenie? | Pierwsza jazda

„Motor” nr 49/2025 – zapowiedź numeru

Volkswagen stanie się bardziej chiński? Właśnie wykonał ważny krok w tym kierunku

Chińczycy przyspieszają. Ta analiza nie pozostawia złudzeń co do tego, kto rządzi w motoryzacji

W AKTUALNYM NUMERZE