BMW zarabia miliardy, ale traci twarz? Legendarny menedżer ostro o stylistyce nowych modeli
Bob Lutz – były wiceprezes BMW i współtwórca działu M GmbH – nie gryzie się w język. Jego zdaniem bawarska marka zmaga się dziś z poważnym kryzysem stylistycznym, który dotyczy nie pojedynczych modeli, lecz całej filozofii projektowania. Kontrowersyjny wygląd, szczególnie przodów nadwozi, zrywa z elegancją i spójnością, które przez dekady budowały tożsamość tej niemieckiej marki.
Aktualności
Bob Lutz – były wiceprezes BMW i współtwórca działu M GmbH – nie gryzie się w język. Jego zdaniem bawarska marka zmaga się dziś z poważnym kryzysem stylistycznym, który dotyczy nie pojedynczych modeli, lecz całej filozofii projektowania. Kontrowersyjny wygląd, szczególnie przodów nadwozi, zrywa z elegancją i spójnością, które przez dekady budowały tożsamość tej niemieckiej marki.
więcej