Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

BMW zarabia miliardy, ale traci twarz? Legendarny menedżer ostro o stylistyce nowych modeli

Bob Lutz – były wiceprezes BMW i współtwórca działu M GmbH – nie gryzie się w język. Jego zdaniem bawarska marka zmaga się dziś z poważnym kryzysem stylistycznym, który dotyczy nie pojedynczych modeli, lecz całej filozofii projektowania. Kontrowersyjny wygląd, szczególnie przodów nadwozi, zrywa z elegancją i spójnością, które przez dekady budowały tożsamość tej niemieckiej marki. 
Bob Lutz – były wiceprezes BMW i współtwórca działu M GmbH – nie gryzie się w język. Jego zdaniem bawarska marka zmaga się dziś z poważnym kryzysem stylistycznym, który dotyczy nie pojedynczych modeli, lecz całej filozofii projektowania. Kontrowersyjny wygląd, szczególnie przodów nadwozi, zrywa z elegancją i spójnością, które przez dekady budowały tożsamość tej niemieckiej marki. 

Aktualności

BMW zarabia miliardy, ale traci twarz? Legendarny menedżer ostro o stylistyce nowych modeli

Bob Lutz – były wiceprezes BMW i współtwórca działu M GmbH – nie gryzie się w język. Jego zdaniem bawarska marka zmaga się dziś z poważnym kryzysem stylistycznym, który dotyczy nie pojedynczych modeli, lecz całej filozofii projektowania. Kontrowersyjny wygląd, szczególnie przodów nadwozi, zrywa z elegancją i spójnością, które przez dekady budowały tożsamość tej niemieckiej marki. 
Bob Lutz – były wiceprezes BMW i współtwórca działu M GmbH – nie gryzie się w język. Jego zdaniem bawarska marka zmaga się dziś z poważnym kryzysem stylistycznym, który dotyczy nie pojedynczych modeli, lecz całej filozofii projektowania. Kontrowersyjny wygląd, szczególnie przodów nadwozi, zrywa z elegancją i spójnością, które przez dekady budowały tożsamość tej niemieckiej marki. 

Nie tylko elektryki. UE luzuje zakaz sprzedaży aut spalinowych, stawia na neutralność technologiczną i nową klasę aut

BYD – szerokie spektrum hybryd

Kto jest uczciwy za kierownicą? W tym badaniu sklasyfikowano kierowców według marek ich aut. Na plus wyróżnia się szczególnie jedna

„Motor” nr 51-52/2025 – zapowiedź numeru

Stellantis odpuszcza marże i stawia na wolumen. Może to oznaczać koniec dla niektórych marek

Tak Volkswagen chce ratować elektryki. Plan zakłada powrót… silników spalinowych

Wielkie porządki w Alfie Romeo. Giulietta wraca, Tonale rośnie, a nowe Stelvio i Giulia znów opóźnione

Ostatnia sesja testów Euro NCAP w 2025 r. Świetnie zaprezentował się Mercedes CLA, ale także kilka innych aut wypadło ponadprzeciętnie dobrze

Oszczędne hybrydy i „elektryki” w niskiej cenie. Promocyjne finansowanie BYD

„Motor” nr 50/2025 – zapowiedź numeru

Ranking utraty wartości po 5 latach: Dacia najlepiej trzyma cenę. Wyprzedza nawet Toyotę i Suzuki

Wydanie specjalne „Motoru” 3/2025 – „Testy długodystansowe” już w sprzedaży!

Ten Peugeot 407 1.8 16V z LPG pokonał już prawie 0,5 mln km. Tylko 2 razy odmówił posłuszeństwa

Rusza plebiscyt Auto Lider 2026. Zagłosuj i graj o 30 tys. zł!

„Motor” nr 49/2025 – zapowiedź numeru

Volkswagen stanie się bardziej chiński? Właśnie wykonał ważny krok w tym kierunku

W AKTUALNYM NUMERZE