Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

Leapmotor C10 EV Pro – przewaga dzięki cenie | TEST

Leapmotor C10 EV Pro to interesujący, aczkolwiek niepozbawiony wad, elektryczny SUV klasy średniej. Większość z nich jednak blednie, gdy uwzględni się jego atrakcyjną cenę.
Leapmotor C10 EV Pro to interesujący, aczkolwiek niepozbawiony wad, elektryczny SUV klasy średniej. Większość z nich jednak blednie, gdy uwzględni się jego atrakcyjną cenę.

Test

Leapmotor C10 EV Pro – przewaga dzięki cenie | TEST

Leapmotor C10 EV Pro to interesujący, aczkolwiek niepozbawiony wad, elektryczny SUV klasy średniej. Większość z nich jednak blednie, gdy uwzględni się jego atrakcyjną cenę.
Leapmotor C10 EV Pro to interesujący, aczkolwiek niepozbawiony wad, elektryczny SUV klasy średniej. Większość z nich jednak blednie, gdy uwzględni się jego atrakcyjną cenę.

Skoda Octavia Combi 2.0 TSI DSG 4x4 – jak szwajcarski scyzoryk | TEST

BMW M3 CS Touring – seria 3 za 740 tysięcy złotych. Warto? | TEST

BYD Seal 6 DM-i Touring – chiński atak na Passata | TEST

Leapmotor T03 – mały elektryk, duże zaskoczenie | TEST

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid GR Sport: schodzi ze sceny, ale wciąż jest w dobrej formie | TEST

Porsche 911 GT3 – tak smakuje 1,5 mln zł na kołach | TEST

Volkswagen Golf R Black Edition – najostrzejszy Golf w historii | TEST

Honda Civic e:HEV imponuje oszczędnością, zaskakuje dopracowaniem | TEST

BYD Seal 5 DM-i – materiał na bestseller | TEST

Nowe BMW M5 na torze Nürburgring – test, który rozwiewa wszystkie wątpliwości

Volvo XC60 T8 eAWD – testujemy najpopularniejszy model szwedzkiej marki w całej jej historii

Kia Sorento 1.6 T-GDI HEV 4WD 6-os. – minivan wśród SUV-ów | TEST

Nowa Skoda Kodiaq RS – przestronne GTI | TEST

Mercedes C 300 de Kombi – hybryda plug-in jakich mało | TEST

Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ – blask dawnej gwiazdy | TEST

Volvo EX90 Twin Motor Performance – w duchu XC90, ale z prądem | TEST

W AKTUALNYM NUMERZE