Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Nowości

Produkowali elektronikę, smartfony, laptopy. Teraz chiński gigant chce postawić do kąta Porsche. No i Teslę

W kategorii aut czterodrzwiowych na Nürburgringu chwilowo rządzą dwie marki: jedna sportowe auta robi w zasadzie od zawsze, druga – choć nieco młodsza – zdążyła już jednak dorobić się dość solidnej rzeszy fanów. – No to teraz patrzcie na to – mówią ludzie z pewnej chińskiej firmy, która do tej pory znana była głównie z produkcji elektroniki. Zbudujemy samochód, który będzie chciał zmienić dotychczasowy porządek. Moc? Ponad 1500 KM. Pierwsze 100 km/h? W mniej niż dwie sekundy. Rekordy na torach? Mają być. Oto przed wami prototypowe Xiaomi SU7 Ultra.
W kategorii aut czterodrzwiowych na Nürburgringu chwilowo rządzą dwie marki: jedna sportowe auta robi w zasadzie od zawsze, druga – choć nieco młodsza – zdążyła już jednak dorobić się dość solidnej rzeszy fanów. – No to teraz patrzcie na to – mówią ludzie z pewnej chińskiej firmy, która do tej pory znana była głównie z produkcji elektroniki. Zbudujemy samochód, który będzie chciał zmienić dotychczasowy porządek. Moc? Ponad 1500 KM. Pierwsze 100 km/h? W mniej niż dwie sekundy. Rekordy na torach? Mają być. Oto przed wami prototypowe Xiaomi SU7 Ultra.

Nowości

Produkowali elektronikę, smartfony, laptopy. Teraz chiński gigant chce postawić do kąta Porsche. No i Teslę

W kategorii aut czterodrzwiowych na Nürburgringu chwilowo rządzą dwie marki: jedna sportowe auta robi w zasadzie od zawsze, druga – choć nieco młodsza – zdążyła już jednak dorobić się dość solidnej rzeszy fanów. – No to teraz patrzcie na to – mówią ludzie z pewnej chińskiej firmy, która do tej pory znana była głównie z produkcji elektroniki. Zbudujemy samochód, który będzie chciał zmienić dotychczasowy porządek. Moc? Ponad 1500 KM. Pierwsze 100 km/h? W mniej niż dwie sekundy. Rekordy na torach? Mają być. Oto przed wami prototypowe Xiaomi SU7 Ultra.
W kategorii aut czterodrzwiowych na Nürburgringu chwilowo rządzą dwie marki: jedna sportowe auta robi w zasadzie od zawsze, druga – choć nieco młodsza – zdążyła już jednak dorobić się dość solidnej rzeszy fanów. – No to teraz patrzcie na to – mówią ludzie z pewnej chińskiej firmy, która do tej pory znana była głównie z produkcji elektroniki. Zbudujemy samochód, który będzie chciał zmienić dotychczasowy porządek. Moc? Ponad 1500 KM. Pierwsze 100 km/h? W mniej niż dwie sekundy. Rekordy na torach? Mają być. Oto przed wami prototypowe Xiaomi SU7 Ultra.

Alfa Romeo Junior Veloce – prawdziwa Alfa czy krok w złym kierunku?

Nowy model Skody. Praktyczny, szybki i wygodny | PIERWSZA JAZDA

Oto nowy elektryczny Ford. Nazwę już kiedyś słyszeliśmy, więc dyskusja będzie gorąca

Nowy Ford Explorer – Amerykanin z europejskim paszportem | PIERWSZA JAZDA

Najbardziej ekstremalna wersja Land Rovera Defendera – OCTA. Z silnikiem 4.4 V8 biturbo o mocy 635 KM

Hyundai Inster – czy uda mu się zwiększyć popularność aut elektrycznych?

Udoskonalony Volkswagen Golf R – teraz jego silnik 2.0 TSI ma 333 KM

Nowa generacja BMW M5 – hybrydowa, bardzo mocna i ciężka, mniej dynamiczna i droższa od poprzedniej

Nowy Ford Mustang Dark Horse – to, co najlepsze | PIERWSZA JAZDA

Bugatti Tourbillon – motoryzacyjne arcydzieło z 1800-konną hybrydą i zjawiskowym wnętrzem

Nowy Citroen C3 Aircross rzuca rękawicę Dacii Duster. Znamy pierwsze ceny na polskim rynku

Nowa Skoda Superb – lepsza od Passata? | PIERWSZA JAZDA

Debiut najmocniejszej wersji nowego Forda Mustanga – GTD z pakietem Performance

Fiat pokazał nową Pandę – stała się Grande Pandą i ma rywalizować w segmencie miejskich crossoverów i SUV-ów

Nowa generacja Mini Coopera w odmianie pięciodrzwiowej – z dwoma silnikami do wyboru

Jeździliśmy zmodernizowaną Skodą Octavią – była dobra, jest… jeszcze lepsza

195-konne, hybrydowe MG3 wkracza do Polski. Cena? Niższa niż nowego 83-konnego Suzuki Swifta CVT

Nowa generacja BMW serii 1, a w zasadzie duży face lifting poprzedniej

Ford wskrzesi Capri, ale teraz będzie to już auto z zupełnie innej bajki

test

W AKTUALNYM NUMERZE