Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Nowości

Żegnamy A4, witamy Audi A5. Nie będzie już sedana, ale pozostanie silnik Diesla

Po 30 latach na rynku Niemcy odsyłają A4 do lamusa. Teraz jego miejsce zajmie… Audi A5. Znika też tym samym wersja sedan. Ile trzeba zapłacić za to auto?
Po 30 latach na rynku Niemcy odsyłają A4 do lamusa. Teraz jego miejsce zajmie… Audi A5. Znika też tym samym wersja sedan. Ile trzeba zapłacić za to auto?

Nowości

Żegnamy A4, witamy Audi A5. Nie będzie już sedana, ale pozostanie silnik Diesla

Po 30 latach na rynku Niemcy odsyłają A4 do lamusa. Teraz jego miejsce zajmie… Audi A5. Znika też tym samym wersja sedan. Ile trzeba zapłacić za to auto?
Po 30 latach na rynku Niemcy odsyłają A4 do lamusa. Teraz jego miejsce zajmie… Audi A5. Znika też tym samym wersja sedan. Ile trzeba zapłacić za to auto?

Oto nowy elektryczny Ford. Nazwę już kiedyś słyszeliśmy, więc dyskusja będzie gorąca

Nowe MG HS – czy to murowany hit w Polsce? Chińczycy znów wszystkich zaskoczyli

Nowy Ford Explorer – Amerykanin z europejskim paszportem | PIERWSZA JAZDA

Sprawdzamy nowe Renault Rafale. Czy hybryda z trzycylindrowym silnikiem to wystarczający napęd dla tego auta?

Hyundai Inster – czy uda mu się zwiększyć popularność aut elektrycznych?

Nowa generacja BMW M5 – hybrydowa, bardzo mocna i ciężka, mniej dynamiczna i droższa od poprzedniej

Nowy Ford Mustang Dark Horse – to, co najlepsze | PIERWSZA JAZDA

Bugatti Tourbillon – motoryzacyjne arcydzieło z 1800-konną hybrydą i zjawiskowym wnętrzem

Nowy Citroen C3 Aircross rzuca rękawicę Dacii Duster. Znamy pierwsze ceny na polskim rynku

Nowe BMW X3 – awangardowy wygląd, rewolucja we wnętrzu, ale wciąż z silnikami benzynowymi i Diesla

Nowa Skoda Superb – lepsza od Passata? | PIERWSZA JAZDA

Fiat pokazał nową Pandę – stała się Grande Pandą i ma rywalizować w segmencie miejskich crossoverów i SUV-ów

Nowa generacja Mini Coopera w odmianie pięciodrzwiowej – z dwoma silnikami do wyboru

Jeździliśmy zmodernizowaną Skodą Octavią – była dobra, jest… jeszcze lepsza

Hyundai Tucson po liftingu już w Polsce. Szeroka gama silników, ceny od 135 900 zł

195-konne, hybrydowe MG3 wkracza do Polski. Cena? Niższa niż nowego 83-konnego Suzuki Swifta CVT

Ford wskrzesi Capri, ale teraz będzie to już auto z zupełnie innej bajki

Nowe MG HS zadebiutuje już za miesiąc. Jakie będzie?

Pierwsze jazdy nowym Porsche Macanem Turbo – pozytywne (!) zaskoczenie

test

W AKTUALNYM NUMERZE