Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Toyota Corolla po raz ósmy – prezentacja z „Motoru” nr 35 z 1997 r.

Ósma generacja Toyoty Corolli wjechała do Europy z wyglądem, który nie chciał być już anonimowy: obłe linie i charakterystyczny przód miały sprawić, że nie da się jej pomylić z żadnym innym autem — i przy okazji wywołały sporo dyskusji. Był to też czas, gdy Corolla dołączała do absolutnej sprzedażowej ekstraklasy: w 1997 r. wyprzedziła Volkswagena Garbusa i została najlepiej sprzedającym się samochodem osobowym w historii. Oto, jak „Motor” opisywał tę generację w 1997 r.  
Ósma generacja Toyoty Corolli wjechała do Europy z wyglądem, który nie chciał być już anonimowy: obłe linie i charakterystyczny przód miały sprawić, że nie da się jej pomylić z żadnym innym autem — i przy okazji wywołały sporo dyskusji. Był to też czas, gdy Corolla dołączała do absolutnej sprzedażowej ekstraklasy: w 1997 r. wyprzedziła Volkswagena Garbusa i została najlepiej sprzedającym się samochodem osobowym w historii. Oto, jak „Motor” opisywał tę generację w 1997 r.  

Motor retro

Toyota Corolla po raz ósmy – prezentacja z „Motoru” nr 35 z 1997 r.

Ósma generacja Toyoty Corolli wjechała do Europy z wyglądem, który nie chciał być już anonimowy: obłe linie i charakterystyczny przód miały sprawić, że nie da się jej pomylić z żadnym innym autem — i przy okazji wywołały sporo dyskusji. Był to też czas, gdy Corolla dołączała do absolutnej sprzedażowej ekstraklasy: w 1997 r. wyprzedziła Volkswagena Garbusa i została najlepiej sprzedającym się samochodem osobowym w historii. Oto, jak „Motor” opisywał tę generację w 1997 r.  
Ósma generacja Toyoty Corolli wjechała do Europy z wyglądem, który nie chciał być już anonimowy: obłe linie i charakterystyczny przód miały sprawić, że nie da się jej pomylić z żadnym innym autem — i przy okazji wywołały sporo dyskusji. Był to też czas, gdy Corolla dołączała do absolutnej sprzedażowej ekstraklasy: w 1997 r. wyprzedziła Volkswagena Garbusa i została najlepiej sprzedającym się samochodem osobowym w historii. Oto, jak „Motor” opisywał tę generację w 1997 r.  

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 48 z 1975 r.

Za kierownicą Tatry 613 – wrażenia z jazdy | „Motor” nr 48/1975

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 47 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 45 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 44 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 43 z 1975 r.

Opel Vectra B – cicha zmiana | Wrażenia z jazdy z „Motoru” nr 43 z 1995 roku

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 42 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 41 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 40 z 1975 r.

Test i porównanie tłumików do Fiata 126p | „Motor” 17/1990

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 38 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 37 z 1975 r.

Daewoo Tico kontra Fiat Cinquecento – pojedynek hitów polskich ulic lat 90. | „Motor” nr 36/1995

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 35 z 1975 r.

Tavria z Łodzi – blaski i cienie montowanego w Polsce modelu ZAZ-1102 | „Motor” nr 30/1995

W AKTUALNYM NUMERZE