Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Czytelnicy oceniają – 70 000 km Ładą 1500 | „Motor” 39/1980

„Wszystkie czynności obsługowe, oprócz wymiany łańcucha rozrządu, wykonałem sam” – cytujemy, z podziwem, fragment relacji naszego Czytelnika, który na łamach „Motoru” z września 1980 r. podzielił się swoimi wrażeniami z 3-letniej eksploatacji Łady 1500. W tym czasie zdążył nią przejechać 70 tys. km, zaliczając – patrząc z naszej perspektywy – raczej niemało „uszkodzeń”, jak to sam nazwał (szczegółowa lista w artykule). Z pojazdu był jednak zadowolony. Na końcu, w bonusie, dodatkowy materiał z jesiennymi poradami dla kierowców jednośladów.
„Wszystkie czynności obsługowe, oprócz wymiany łańcucha rozrządu, wykonałem sam” – cytujemy, z podziwem, fragment relacji naszego Czytelnika, który na łamach „Motoru” z września 1980 r. podzielił się swoimi wrażeniami z 3-letniej eksploatacji Łady 1500. W tym czasie zdążył nią przejechać 70 tys. km, zaliczając – patrząc z naszej perspektywy – raczej niemało „uszkodzeń”, jak to sam nazwał (szczegółowa lista w artykule). Z pojazdu był jednak zadowolony. Na końcu, w bonusie, dodatkowy materiał z jesiennymi poradami dla kierowców jednośladów.

Motor retro

Czytelnicy oceniają – 70 000 km Ładą 1500 | „Motor” 39/1980

„Wszystkie czynności obsługowe, oprócz wymiany łańcucha rozrządu, wykonałem sam” – cytujemy, z podziwem, fragment relacji naszego Czytelnika, który na łamach „Motoru” z września 1980 r. podzielił się swoimi wrażeniami z 3-letniej eksploatacji Łady 1500. W tym czasie zdążył nią przejechać 70 tys. km, zaliczając – patrząc z naszej perspektywy – raczej niemało „uszkodzeń”, jak to sam nazwał (szczegółowa lista w artykule). Z pojazdu był jednak zadowolony. Na końcu, w bonusie, dodatkowy materiał z jesiennymi poradami dla kierowców jednośladów.
„Wszystkie czynności obsługowe, oprócz wymiany łańcucha rozrządu, wykonałem sam” – cytujemy, z podziwem, fragment relacji naszego Czytelnika, który na łamach „Motoru” z września 1980 r. podzielił się swoimi wrażeniami z 3-letniej eksploatacji Łady 1500. W tym czasie zdążył nią przejechać 70 tys. km, zaliczając – patrząc z naszej perspektywy – raczej niemało „uszkodzeń”, jak to sam nazwał (szczegółowa lista w artykule). Z pojazdu był jednak zadowolony. Na końcu, w bonusie, dodatkowy materiał z jesiennymi poradami dla kierowców jednośladów.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 41 z 1974 r.

Opel Senator B – nie wszystko trzeba zmieniać | Prezentacja z „Motoru” nr 27/1987

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 40 z 1974 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 39 z 1974 r.

Simca 1307/1308 – miss Europy | „Motor” nr 10/1976

Silnik Wankla w Mercedesie – prezentacja doświadczalnego modelu C111 | „Motor” nr 36/1969

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 37 z 1974 r.

130 tys. km Wartburgiem – opinia użytkownika | „Motor” nr 5/1984

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 36 z 1974 r.

Wartburg 353 W – badanie drogowe (test) | „Motor” nr 46/1983

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 35 z 1974 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 34 z 1974 r.

Kia Opirus 3.5 – udana podróbka | Test z „Motoru” z 2004 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 33 z 1974 r.

Honda Civic CVCC – trzy zawory zamiast dwóch | „Motor” nr 11/1974

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 32 z 1974 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 31 z 1974 r.

Polskim Fiatem 125p do Paryża | „Motor” nr 49/1969

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 30 z 1974 r.

test

W AKTUALNYM NUMERZE