Toyota Corolla po raz ósmy – prezentacja z „Motoru” nr 35 z 1997 r.
Ósma generacja Toyoty Corolli wjechała do Europy z wyglądem, który nie chciał być już anonimowy: obłe linie i charakterystyczny przód miały sprawić, że nie da się jej pomylić z żadnym innym autem — i przy okazji wywołały sporo dyskusji. Był to też czas, gdy Corolla dołączała do absolutnej sprzedażowej ekstraklasy: w 1997 r. wyprzedziła Volkswagena Garbusa i została najlepiej sprzedającym się samochodem osobowym w historii. Oto, jak „Motor” opisywał tę generację w 1997 r.
Motor retro
Ósma generacja Toyoty Corolli wjechała do Europy z wyglądem, który nie chciał być już anonimowy: obłe linie i charakterystyczny przód miały sprawić, że nie da się jej pomylić z żadnym innym autem — i przy okazji wywołały sporo dyskusji. Był to też czas, gdy Corolla dołączała do absolutnej sprzedażowej ekstraklasy: w 1997 r. wyprzedziła Volkswagena Garbusa i została najlepiej sprzedającym się samochodem osobowym w historii. Oto, jak „Motor” opisywał tę generację w 1997 r.
więcej