Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor

Motor retro

Opel Astra F 1.7 TD – danie z przystawką | Wrażenia z jazdy z „Motoru” nr 50 z 1992 r.

W „Motorze” z końca 1992 r. wrażenia z jazdy pierwszą generacją samochodu, który zrobił w Polsce wyjątkową karierę – Oplem Astrą. Pod maską – chwalony w artykule turbodiesel 1.7. Na pokładzie – m.in. wtedy jeszcze opcjonalny, tak jak… poduszka powietrzna kierowcy, ABS. Cena auta? Skromne 310 milionów zł.
W „Motorze” z końca 1992 r. wrażenia z jazdy pierwszą generacją samochodu, który zrobił w Polsce wyjątkową karierę – Oplem Astrą. Pod maską – chwalony w artykule turbodiesel 1.7. Na pokładzie – m.in. wtedy jeszcze opcjonalny, tak jak… poduszka powietrzna kierowcy, ABS. Cena auta? Skromne 310 milionów zł.

Na wakacje za granicą Fiatem 125p z przyczepą N-126 – relacja z „Motoru” z 1978 r.

Kupujemy Polskiego Fiata 126p – porady dla nabywców nowych i używanych maluchów | „Motor” nr 47 z 1988 r.

Piątką na trasie – wrażenia z jazdy BMW serii 5 (E34) | „Motor” nr 32 z 1989 r.

Daewoo Matiz z Żerania – polski „koreańczyk” | Test z „Motoru” nr 5 z 2000 r.

1 500 000 km za kierownicą oraz rzecz o wyobraźni (też za kierownicą) | „Motor” nr 41/1975

Polonez Caro Plus i Atu Plus – więcej plusów Plusa | „Motor” nr 31/1997

„Na ile wystarczy Trabant 601” oraz „Trzy zdania do zapamiętania” | Motor nr 10 z 1988 r.

Uwaga, wodór! Prezentacja BMW serii 7 z silnikiem na wodór | „Motor” 28/1989

Daewoo Nubira – auto lepsze niż myślisz | Wrażenia z jazdy z 1998 r.

Od 1 lipca – nowe tablice rejestracyjne (informował „Motor” w 1976 r.)

150 tys. km Polskim Fiatem 126p – eksploatacja, naprawy, koszty, ocena | „Motor” nr 34 z 1980 r.

Nowy samochód – nowe szczęście? | O jakości i awaryjności nowych aut w PRL-u – „Motor” nr 8 z 1981 r.

BMW serii 3 E36 – prezentacja z „Motoru” z 1991 r.

25 tys. km Skodą 105 L | „Motor” nr 24 z 1978 r.

Renault Clio I – prezentacja z „Motoru” z 1990 roku

Pierwszy milion samochodów z FSM. O fabryce i modelach – Fiacie 126p i Syrenie – które zmotoryzowały Polskę | „Motor” nr 18/1980

Peugeot 208 GTi – pierwsza jazda | 10 lat temu w „Motorze”

Moskwicz 412 – prezentacja | „Motor” nr 42/1969

Nasze samochody nigdy się nie psują... – o jakości i awaryjności aut | „Motor” 51-53/1978

W AKTUALNYM NUMERZE