Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Polonez Caro z dodatkami – od spoilera po kuferek Dromader | „Motor” nr 50 z 1992 r.

W „Motorze” nr 50 z 1992 roku przegląd dodatków i akcesoriów, które można było dokupić do Poloneza Caro. Lista nie jest może tak długa, jak to ma miejsce w przypadku współczesnych samochodów, ale znalazło się na niej kilka ciekawych pozycji. Jako dodatkowa opcja występowały zarówno pokrowce na fotele, jak i elektroniczny wtrysk paliwa czy katalizator.
W „Motorze” nr 50 z 1992 roku przegląd dodatków i akcesoriów, które można było dokupić do Poloneza Caro. Lista nie jest może tak długa, jak to ma miejsce w przypadku współczesnych samochodów, ale znalazło się na niej kilka ciekawych pozycji. Jako dodatkowa opcja występowały zarówno pokrowce na fotele, jak i elektroniczny wtrysk paliwa czy katalizator.

Motor retro

Polonez Caro z dodatkami – od spoilera po kuferek Dromader | „Motor” nr 50 z 1992 r.

W „Motorze” nr 50 z 1992 roku przegląd dodatków i akcesoriów, które można było dokupić do Poloneza Caro. Lista nie jest może tak długa, jak to ma miejsce w przypadku współczesnych samochodów, ale znalazło się na niej kilka ciekawych pozycji. Jako dodatkowa opcja występowały zarówno pokrowce na fotele, jak i elektroniczny wtrysk paliwa czy katalizator.
W „Motorze” nr 50 z 1992 roku przegląd dodatków i akcesoriów, które można było dokupić do Poloneza Caro. Lista nie jest może tak długa, jak to ma miejsce w przypadku współczesnych samochodów, ale znalazło się na niej kilka ciekawych pozycji. Jako dodatkowa opcja występowały zarówno pokrowce na fotele, jak i elektroniczny wtrysk paliwa czy katalizator.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 39 z 1973 r.

Opel Astra F 1.7 TD – danie z przystawką | Wrażenia z jazdy z „Motoru” nr 50 z 1992 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 38 z 1973 r.

Na wakacje za granicą Fiatem 125p z przyczepą N-126 – relacja z „Motoru” z 1978 r.

Kupujemy Polskiego Fiata 126p – porady dla nabywców nowych i używanych maluchów | „Motor” nr 47 z 1988 r.

Polski Fiat 126p daje się lubić – pierwsze doświadczenia, uwagi, oceny | „Motor” nr 36 z 1975 r.

Daewoo Matiz z Żerania – polski „koreańczyk” | Test z „Motoru” nr 5 z 2000 r.

1 500 000 km za kierownicą oraz rzecz o wyobraźni (też za kierownicą) | „Motor” nr 41/1975

Wszystkie grzechy samochodów | „Motor” nr 39/1988

Polonez Caro Plus i Atu Plus – więcej plusów Plusa | „Motor” nr 31/1997

„Na ile wystarczy Trabant 601” oraz „Trzy zdania do zapamiętania” | Motor nr 10 z 1988 r.

Daewoo Nubira – auto lepsze niż myślisz | Wrażenia z jazdy z 1998 r.

Od 1 lipca – nowe tablice rejestracyjne (informował „Motor” w 1976 r.)

150 tys. km Polskim Fiatem 126p – eksploatacja, naprawy, koszty, ocena | „Motor” nr 34 z 1980 r.

„Motor” z przeszłości na Dzień Dziecka – Fiat 125p i 10 przykazań kultury drogowej dla młodych

Nowy samochód – nowe szczęście? | O jakości i awaryjności nowych aut w PRL-u – „Motor” nr 8 z 1981 r.

25 tys. km Skodą 105 L | „Motor” nr 24 z 1978 r.

Renault Clio I – prezentacja z „Motoru” z 1990 roku

Pierwszy milion samochodów z FSM. O fabryce i modelach – Fiacie 126p i Syrenie – które zmotoryzowały Polskę | „Motor” nr 18/1980

test

W AKTUALNYM NUMERZE