Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Badanie drogowe samochodu FSO Warszawa 203 K (kombi) – „Motor” nr 40/1967

Jest rok 1967. Cała Polska żyje już nowym Fiatem 125p, ale Warszawa, choć mocno już przestarzała, wciąż trzyma się mocno. A w wersji kombi jest wręcz poszukiwanym i rozchwytywanym autem. W bardzo dokładnym teście – zwanym wtedy „badaniem drogowym” – redakcja „Motoru” prześwietliła to auto na wylot, zmierzyła wszystko, co dało się zmierzyć i opatrzyła całość niezwykle szczegółowymi, dziś już w testach niespotykanymi, danymi i informacjami na temat pojazdu.
Jest rok 1967. Cała Polska żyje już nowym Fiatem 125p, ale Warszawa, choć mocno już przestarzała, wciąż trzyma się mocno. A w wersji kombi jest wręcz poszukiwanym i rozchwytywanym autem. W bardzo dokładnym teście – zwanym wtedy „badaniem drogowym” – redakcja „Motoru” prześwietliła to auto na wylot, zmierzyła wszystko, co dało się zmierzyć i opatrzyła całość niezwykle szczegółowymi, dziś już w testach niespotykanymi, danymi i informacjami na temat pojazdu.

Motor retro

Badanie drogowe samochodu FSO Warszawa 203 K (kombi) – „Motor” nr 40/1967

Jest rok 1967. Cała Polska żyje już nowym Fiatem 125p, ale Warszawa, choć mocno już przestarzała, wciąż trzyma się mocno. A w wersji kombi jest wręcz poszukiwanym i rozchwytywanym autem. W bardzo dokładnym teście – zwanym wtedy „badaniem drogowym” – redakcja „Motoru” prześwietliła to auto na wylot, zmierzyła wszystko, co dało się zmierzyć i opatrzyła całość niezwykle szczegółowymi, dziś już w testach niespotykanymi, danymi i informacjami na temat pojazdu.
Jest rok 1967. Cała Polska żyje już nowym Fiatem 125p, ale Warszawa, choć mocno już przestarzała, wciąż trzyma się mocno. A w wersji kombi jest wręcz poszukiwanym i rozchwytywanym autem. W bardzo dokładnym teście – zwanym wtedy „badaniem drogowym” – redakcja „Motoru” prześwietliła to auto na wylot, zmierzyła wszystko, co dało się zmierzyć i opatrzyła całość niezwykle szczegółowymi, dziś już w testach niespotykanymi, danymi i informacjami na temat pojazdu.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 49 z 1974 r.

NSU Ro 80 i silnik Wankla| „Motor” nr 16/1976

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 48 z 1974 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 47 z 1974 r.

Stały fragment gry – czyli o imporcie samochodów | „Motor” nr 42/1984

Chevrolet Citation IV – wszystko już było! | „Motor” nr 6/1984

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 45 z 1974 r.

Honda Accord IV – to samo, ale inaczej | Prezentacja z „Motoru” nr 13/1990

Saab-Scania – modele 95 i 99 | „Motor” nr 35/1970

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 44 z 1974 r.

Czytelnicy oceniają – 70 000 km Ładą 1500 | „Motor” 39/1980

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 42 z 1974 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 41 z 1974 r.

Trzydrzwiowy Polonez – prezentacja z „Motoru” nr 29 z 1980 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 39 z 1974 r.

Simca 1307/1308 – miss Europy | „Motor” nr 10/1976

test

W AKTUALNYM NUMERZE