Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynów Motor oraz Auto

Motor retro

Fiat 126 wjeżdża w 1997 rok z... katalizatorem

W „Motorze” nr 1 z 4 stycznia 1997 r. – ciekawie i wyczerpująco o innowacji, która przedłużyła życie najpopularniejszego auta w Polsce, czyli Fiata 126. To właśnie równo ćwierć wieku temu pojawił się w „maluchu” katalizator, a wraz z nim oznaczenie „elx”.
W „Motorze” nr 1 z 4 stycznia 1997 r. – ciekawie i wyczerpująco o innowacji, która przedłużyła życie najpopularniejszego auta w Polsce, czyli Fiata 126. To właśnie równo ćwierć wieku temu pojawił się w „maluchu” katalizator, a wraz z nim oznaczenie „elx”.

Honda Accord 1.8i – limuzyna w sportowym przebraniu. TEST

Droga do Toyoty – wywiad z Miss Polonia 1988

Renault Megane Coupe – wrażenia z jazdy z „Motoru” z 1997 r.

Fiat Seicento – pierwsze 10 tys. km. Raport z „Motoru” z 1998 r.

Toyota zamiast BMW? Test Toyoty Camry 3.0 V6 GX

Fiat Multipla. Podyskutujmy o gustach – TEST

Opona o profilu 50 – niżej nie będzie? Prognoza „Motoru” z 1976 r.

Polski Fiat 125p i Polonez w nowych wersjach – zubożone, ale nie dla ubogich

Polski Fiat 126p/650 – badanie drogowe „Motoru” z 1979 roku

Audi A6 C4 – pierwsze jazdy z 1995 r.

Brawa dla Polskiego Fiata 125p – w liście do „Motoru” prosto z Afryki

Łada Samara kontra Polonez Atu – rosyjsko-polskie starcie z „Motoru” z 1996 r.

Używany Trabant 1.1 (1990-1991) – z „Motoru” z 2002 r.

Toyota Avensis 2.0 D4 Sol – test. Bezpośrednio znaczy lepiej?

Volkswagen Golf pierwszej generacji – prezentacja

Wyrazy podziwu dla Poloneza – w liście do „Motoru” od czytelnika z... Chin

Polski Fiat 125p z silnikiem 1.5 – pierwsze uwagi

Renault Laguna I – wrażenia z jazd z premiery w 1994 r.

Na 70. urodziny – artykuł o 25-leciu „Motoru”

Na imię mi Carina – Toyota Carina. Za 570 mln zł... plus VAT

57 000 km Polskim Fiatem 126p

W NOWYCH NUMERACH