Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Auta klasyczne

Willys MB „Jeep” – wojenny weteran i terenowa legenda

Wraz z pierwszym, wyprodukowanym w 1941 roku Willysem MB na świat przyszedł nie tylko jeden z najsłynniejszych samochodów wojskowych. To także prapoczątek cywilnego off-roadu oraz prolog historii marki, która dziś jest jego synonimem. Wrażenia z jazdy tym autem są równie wyjątkowe jak ono samo. 
Wraz z pierwszym, wyprodukowanym w 1941 roku Willysem MB na świat przyszedł nie tylko jeden z najsłynniejszych samochodów wojskowych. To także prapoczątek cywilnego off-roadu oraz prolog historii marki, która dziś jest jego synonimem. Wrażenia z jazdy tym autem są równie wyjątkowe jak ono samo. 

Auta klasyczne

Willys MB „Jeep” – wojenny weteran i terenowa legenda

Wraz z pierwszym, wyprodukowanym w 1941 roku Willysem MB na świat przyszedł nie tylko jeden z najsłynniejszych samochodów wojskowych. To także prapoczątek cywilnego off-roadu oraz prolog historii marki, która dziś jest jego synonimem. Wrażenia z jazdy tym autem są równie wyjątkowe jak ono samo. 
Wraz z pierwszym, wyprodukowanym w 1941 roku Willysem MB na świat przyszedł nie tylko jeden z najsłynniejszych samochodów wojskowych. To także prapoczątek cywilnego off-roadu oraz prolog historii marki, która dziś jest jego synonimem. Wrażenia z jazdy tym autem są równie wyjątkowe jak ono samo. 

Alfa Romeo 156 GTA i Lancia Delta HF Integrale Evo II – gdy popularne włoskie marki potrafiły produkować auta, o których się marzyło

BMW M635i kontra Mercedes 560 SEC: bohaterowie minionej epoki. Przypominamy legendarne auta z lat 80.

Peugeot 106 Rallye – kiedyś rajdówka dobra na początek, dziś zyskujący już na wartości youngtimer

Dodge Challenger, Jensen Interceptor i Opel Diplomat – i piękne, i bestie. Legendarne coupe z silnikami V8

Audi 200 5E (C2), BMW 525i (E28), Mercedes 230 E (W123) – pretendent kontra rywale z elity

Alfa Romeo SZ (1989) – samochód marzenie

Volkswagen Golf Country – samochód, który wyprzedził swoją epokę

FSR Tarpan (1972-1994) – historia samochodu dla rolnika

Alfa Romeo R.Z., BMW M3 i Porsche 944 S2 – starcie legendarnych modeli w wersji cabrio

Fiat Panda I (1980-2003) – prosta recepta na wielki sukces

Wołga GAZ-24 – radziecka limuzyna dla zasłużonych

Toyota MR2 – radość z jazdy po japońsku

Żuk – ze smutkiem mu do twarzy

Audi 100 C2 – klasyk o statusie białego kruka (o ile nie zardzewiał)

Wartburg 353/353W – w kłębach dymu i oparach oleju

Łada 2101/2102/2103/2106 – radziecki Fiat 124 z plusem

BMW serii 3 E30 – solidnie wykantowane

Innocenti Mini 1000 Mk3, Trabant 601 S – po obu stronach żelaznej kurtyny

Mercedes 190 (W201) – miniaturowy majstersztyk

test

W AKTUALNYM NUMERZE