Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Auta klasyczne

Samochodowe retropowroty ciągle w modzie

Niesłabnący trend – przy projektowaniu nowych aut producenci nie przestają czerpać inspiracji z przeszłości. Prezentujemy mniej lub bardziej udanie.
Niesłabnący trend – przy projektowaniu nowych aut producenci nie przestają czerpać inspiracji z przeszłości. Prezentujemy mniej lub bardziej udanie.

Auta klasyczne

Samochodowe retropowroty ciągle w modzie

Niesłabnący trend – przy projektowaniu nowych aut producenci nie przestają czerpać inspiracji z przeszłości. Prezentujemy mniej lub bardziej udanie.
Niesłabnący trend – przy projektowaniu nowych aut producenci nie przestają czerpać inspiracji z przeszłości. Prezentujemy mniej lub bardziej udanie.

BMW M5 E34 (1992) – inżynierskie arcydzieło lat 90. w akcji

AMC Jeep Cherokee Chief Golden Eagle – siła, styl i legenda

Używana Lancia Thesis – włoski powiew luksusu. Model nie zrobił szału jako nowe auto, ale dziś to klasyk

Retromobile – najstarsze targi klasycznych aut w Europie | Nasza relacja z Paryża

Cadillac DeVille – przestrzeń i komfort w pełnej, amerykańskiej okazałości

Wróćmy do czasów, gdy BMW i VW mogły (z pewnymi zastrzeżeniami) stanąć ze sobą w szranki. A dokładnie M3 z Golfem R32

Dodge Challenger – znikający punkt

Mercedes/Puch 280 GE, Range Rover 3.5 V8 i Toyota Land Cruiser FJ60 – spotkanie terenowych legend

Toyota Corolla 1200 Coupe – zapomniany wstęp do japońskiego sukcesu

Willys MB „Jeep” – wojenny weteran i terenowa legenda

Alfa Romeo 156 GTA i Lancia Delta HF Integrale Evo II – gdy popularne włoskie marki potrafiły produkować auta, o których się marzyło

BMW M635i kontra Mercedes 560 SEC: bohaterowie minionej epoki. Przypominamy legendarne auta z lat 80.

Audi quattro 20V, Porsche 911 Carrera 4, Toyota Celica Turbo 4WD i Subaru SVX. Czy nadal budzą emocje?

Pontiac Trans Am Y82 SE – auto dla mistrza kierownicy

Alfa Romeo SZ (1989) – samochód marzenie

Volkswagen Golf Country – samochód, który wyprzedził swoją epokę

W AKTUALNYM NUMERZE