Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynów Motor oraz Auto

Motor retro

Mitsubishi Lancer 1.3 GLi – skromnie, ale wygodnie. Test z „Motoru” z 1994 roku

W „Motorze” nr 2 z 8 stycznia 1994 r. rzetelny test Mitsubishi Lancera 1.3 w wersji wyposażenia GLi (kosztującej wtedy grubo ponad… 300 mln zł). A także – kilka cennych refleksji na temat struktury ówczesnego rynku motoryzacyjnego w Polsce oraz ciekawe rozważania na temat genezy i charakteru samego Lancera.
W „Motorze” nr 2 z 8 stycznia 1994 r. rzetelny test Mitsubishi Lancera 1.3 w wersji wyposażenia GLi (kosztującej wtedy grubo ponad… 300 mln zł). A także – kilka cennych refleksji na temat struktury ówczesnego rynku motoryzacyjnego w Polsce oraz ciekawe rozważania na temat genezy i charakteru samego Lancera.

Citroen AX 1.5D – test i analiza kosztów

Używana Skoda Forman (1990-1995) – dla praktycznych i oszczędnych

Ogniste Volvo 850 T5 – test z 1995 roku

FSO Polonez model na rok 1986 – PREZENTACJA

W „Motorze” z przeszłości – używane Daewoo Espero (1991-2000)

„Motor” przedstawia Poloneza. Prezentacja, szczegółowe dane, wyposażenie i wrażenia z jazdy z 1978 r.

Syrena 105 – prezentacja i wrażenia z jazdy z „Motoru” z 1972 r.

Volkswagen Scirocco (1974) – prezentacja pierwszej generacji modelu

Używana Skoda Favorit (1988-1994) – jak 20 lat temu pisano o niej w „Motorze”?

Toyota Corolla VIII po liftingu – prezentacja z „Motoru” z 2001 r.

Test Audi A4 (B6) 1.9 TDI – średnia klasa z ambicjami

Polski Fiat 125p zwycięża w porównaniu 24 aut w brytyjskim „What Car?” z 1977 r.

Volkswagen Golf III Variant 1.8 CL – wrażenia z jazdy z „Motoru” z 1994 r.

Fiat Punto GT – wrażenia z jazdy z 1995 r.

O kręceniu liczników – w artykule z „Motoru” z... 1966 r.

Starlet – najlepsza z Toyot? Wrażenia z jazdy z 1993 r.

Fiat 126 wjeżdża w 1997 rok z... katalizatorem

Opel Kadett E – prezentacja w „Motorze” z 1984 r.

Polonez Caro Plus 1.6 MPI z instalacją LPG. Test długodystansowy z 2001 r.

Droga do Toyoty – wywiad z Miss Polonia 1988

Renault Megane Coupe – wrażenia z jazdy z „Motoru” z 1997 r.

Fiat Seicento – pierwsze 10 tys. km. Raport z „Motoru” z 1998 r.

W NOWYCH NUMERACH