Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Alfa Romeo 145: w pogoni za oryginalnością – prezentacja i wrażenia z jazdy | „Motor” 40/1994

Alfa Romeo 145 zastąpiła w 1994 roku dość już wysłużony model 33. Na rynek wjechała z ambitnym celem – wyróżnić się w popularnym wtedy segmencie kompaktów, pozostać przy tym „prawdziwą Alfą”, a do tego spróbować przekonać do siebie także innymi zaletami. A było z kim walczyć o klientów. Prezentacja i wrażenia z pierwszych jazd tym autem z „Motoru” nr 40 z 1994 r. (autorstwa kultowego dla naszego tytułu Jerzego Dyszego) namalowały całkiem wierny obraz nowości Alfy (i od razu pozwoliły też ocenić jej rynkowe szanse).
Alfa Romeo 145 zastąpiła w 1994 roku dość już wysłużony model 33. Na rynek wjechała z ambitnym celem – wyróżnić się w popularnym wtedy segmencie kompaktów, pozostać przy tym „prawdziwą Alfą”, a do tego spróbować przekonać do siebie także innymi zaletami. A było z kim walczyć o klientów. Prezentacja i wrażenia z pierwszych jazd tym autem z „Motoru” nr 40 z 1994 r. (autorstwa kultowego dla naszego tytułu Jerzego Dyszego) namalowały całkiem wierny obraz nowości Alfy (i od razu pozwoliły też ocenić jej rynkowe szanse).

Motor retro

Alfa Romeo 145: w pogoni za oryginalnością – prezentacja i wrażenia z jazdy | „Motor” 40/1994

Alfa Romeo 145 zastąpiła w 1994 roku dość już wysłużony model 33. Na rynek wjechała z ambitnym celem – wyróżnić się w popularnym wtedy segmencie kompaktów, pozostać przy tym „prawdziwą Alfą”, a do tego spróbować przekonać do siebie także innymi zaletami. A było z kim walczyć o klientów. Prezentacja i wrażenia z pierwszych jazd tym autem z „Motoru” nr 40 z 1994 r. (autorstwa kultowego dla naszego tytułu Jerzego Dyszego) namalowały całkiem wierny obraz nowości Alfy (i od razu pozwoliły też ocenić jej rynkowe szanse).
Alfa Romeo 145 zastąpiła w 1994 roku dość już wysłużony model 33. Na rynek wjechała z ambitnym celem – wyróżnić się w popularnym wtedy segmencie kompaktów, pozostać przy tym „prawdziwą Alfą”, a do tego spróbować przekonać do siebie także innymi zaletami. A było z kim walczyć o klientów. Prezentacja i wrażenia z pierwszych jazd tym autem z „Motoru” nr 40 z 1994 r. (autorstwa kultowego dla naszego tytułu Jerzego Dyszego) namalowały całkiem wierny obraz nowości Alfy (i od razu pozwoliły też ocenić jej rynkowe szanse).

Fiat VSS – klejony z części | „Motor” 7/1982

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 20 z 1975 r.

Volkswagen Jetta II i Alfa Romeo 33 – rozciąganie nadwozi | „Motor” 19/1983

Polonez z milionem kilometrów na liczniku – prezentacja z „Motoru” nr 41 z 1998 r.

Dlaczego powstał Cadillac Aurora? | „Motor” nr 21/1990

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 17 z 1975 r.

Honda NSX I – Ferrari po japońsku | „Motor” 41/1990

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 16 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 15 z 1975 r.

Fiat Croma I (1985-1996) – nowe wzorce | „Motor” nr 40/1986

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 13 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 12 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 11 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 9 z 1975 r.

Polonez Caro Plus 1.6 GSI – na plusie czy minusie? | Test z „Motoru” nr 1/1999

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 8 z 1975 r.

test

W AKTUALNYM NUMERZE