Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Ford Scorpio – pod dyktando jutra | Prezentacja z „Motoru” nr 26 z 1985 r.

Ford Scorpio – następca mocno leciwej już Granady i zarazem nowy przedstawiciel, jak to określono, „klasy dużej” – w momencie debiutu robił potężne wrażenie swoją nowoczesnością. Od etapu prac konstrukcyjno-badawczych przez innowacyjną produkcję aż po sam jej efekt. Topowy wtedy Ford to model do dziś z sentymentem (a nierzadko też z podziwem) wspominany w naszym kraju. Przypominamy prezentację tego auta z „Motoru” z 1985 r.
Ford Scorpio – następca mocno leciwej już Granady i zarazem nowy przedstawiciel, jak to określono, „klasy dużej” – w momencie debiutu robił potężne wrażenie swoją nowoczesnością. Od etapu prac konstrukcyjno-badawczych przez innowacyjną produkcję aż po sam jej efekt. Topowy wtedy Ford to model do dziś z sentymentem (a nierzadko też z podziwem) wspominany w naszym kraju. Przypominamy prezentację tego auta z „Motoru” z 1985 r.

Motor retro

Ford Scorpio – pod dyktando jutra | Prezentacja z „Motoru” nr 26 z 1985 r.

Ford Scorpio – następca mocno leciwej już Granady i zarazem nowy przedstawiciel, jak to określono, „klasy dużej” – w momencie debiutu robił potężne wrażenie swoją nowoczesnością. Od etapu prac konstrukcyjno-badawczych przez innowacyjną produkcję aż po sam jej efekt. Topowy wtedy Ford to model do dziś z sentymentem (a nierzadko też z podziwem) wspominany w naszym kraju. Przypominamy prezentację tego auta z „Motoru” z 1985 r.
Ford Scorpio – następca mocno leciwej już Granady i zarazem nowy przedstawiciel, jak to określono, „klasy dużej” – w momencie debiutu robił potężne wrażenie swoją nowoczesnością. Od etapu prac konstrukcyjno-badawczych przez innowacyjną produkcję aż po sam jej efekt. Topowy wtedy Ford to model do dziś z sentymentem (a nierzadko też z podziwem) wspominany w naszym kraju. Przypominamy prezentację tego auta z „Motoru” z 1985 r.

Mazda 626 II (GC) – skrzyżowanie pojęć | Prezentacja z „Motoru” nr 15/1983

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 9 z 1975 r.

Polonez Caro Plus 1.6 GSI – na plusie czy minusie? | Test z „Motoru” nr 1/1999

Renault Fuego Turbo-Diesel – pierwszy sportowy diesel? | „Motor” nr 4/1983

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 7 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 6 z 1975 r.

Fiat Panda I (1980) – między 126 i 127 | Prezentacja z „Motoru” nr 11/1980

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 5 z 1975 r.

Ford Puma – gotowy do skoku | Wrażenia z jazdy z „Motoru” nr 30/1997

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 4 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 2 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 1 z 1975 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przypominamy najważniejsze wydarzenia roku 1974

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 50 z 1974 r.

Volkswagen Corrado G60 – czy nadciąga zmierzch turbo? | „Motor” nr 50/1988

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 49 z 1974 r.

test

W AKTUALNYM NUMERZE