Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Honda Civic CVCC – trzy zawory zamiast dwóch | „Motor” nr 11/1974

W „Motorze” sprzed pół wieku, a dokładnie w numerze 11 z 1974 roku – prezentacja innowacyjnego (ekologicznego i oszczędnego) silnika CVCC zastosowanego w ówczesnej Hondzie Civic. Jest też parę słów o napędzie elektrycznym, m.in. z taką oto opinią: „przerzucenie się na samochody elektryczne na dużą skalę nie rozwiązuje problemu ochrony środowiska, tylko przesuwa go na inne obszary”. Wprawdzie nie uwzględniono jeszcze wtedy odnawialnych źródeł energii, ale… brzmi znajomo.
W „Motorze” sprzed pół wieku, a dokładnie w numerze 11 z 1974 roku – prezentacja innowacyjnego (ekologicznego i oszczędnego) silnika CVCC zastosowanego w ówczesnej Hondzie Civic. Jest też parę słów o napędzie elektrycznym, m.in. z taką oto opinią: „przerzucenie się na samochody elektryczne na dużą skalę nie rozwiązuje problemu ochrony środowiska, tylko przesuwa go na inne obszary”. Wprawdzie nie uwzględniono jeszcze wtedy odnawialnych źródeł energii, ale… brzmi znajomo.

Motor retro

Honda Civic CVCC – trzy zawory zamiast dwóch | „Motor” nr 11/1974

W „Motorze” sprzed pół wieku, a dokładnie w numerze 11 z 1974 roku – prezentacja innowacyjnego (ekologicznego i oszczędnego) silnika CVCC zastosowanego w ówczesnej Hondzie Civic. Jest też parę słów o napędzie elektrycznym, m.in. z taką oto opinią: „przerzucenie się na samochody elektryczne na dużą skalę nie rozwiązuje problemu ochrony środowiska, tylko przesuwa go na inne obszary”. Wprawdzie nie uwzględniono jeszcze wtedy odnawialnych źródeł energii, ale… brzmi znajomo.
W „Motorze” sprzed pół wieku, a dokładnie w numerze 11 z 1974 roku – prezentacja innowacyjnego (ekologicznego i oszczędnego) silnika CVCC zastosowanego w ówczesnej Hondzie Civic. Jest też parę słów o napędzie elektrycznym, m.in. z taką oto opinią: „przerzucenie się na samochody elektryczne na dużą skalę nie rozwiązuje problemu ochrony środowiska, tylko przesuwa go na inne obszary”. Wprawdzie nie uwzględniono jeszcze wtedy odnawialnych źródeł energii, ale… brzmi znajomo.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 31 z 1974 r.

Polskim Fiatem 125p do Paryża | „Motor” nr 49/1969

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 30 z 1974 r.

Łada Niva (WAZ 2121 Niwa) – badanie drogowe | „Motor” nr 35/1978

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 29 z 1974 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 28 z 1974 r.

Peugeot 205 GRD – dużo litrów, mało kilogramów | Prezentacja z „Motoru” nr 3 z 1984 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 27 z 1974 r.

Ford Escort i Orion – moda na mutanty | Wrażenia z jazdy z „Motoru” z 1990 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 26 z 1974 r.

Opel Signum – zamiast Omegi | Prezentacja z „Motoru” nr 20 z 2003 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 23 z 1974 r.

10 lat temu w „Motorze” – które modele wybierali Europejczycy w I kwartale 2014 r.? Które były hitami w Polsce? Jak przez dekadę zmienił się rynek?

Toyota Camry z 16-zaworowym silnikiem – ważny krok | „Motor” nr 6/1987

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 20 z 1974 r.

Szwedzka filozofia samochodu – wrażenia z jazdy Saabem 9000i 16 | „Motor” nr 2/1990

test

W AKTUALNYM NUMERZE