Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Trzydrzwiowy Polonez – prezentacja z „Motoru” nr 29 z 1980 r.

W „Motorze” nr 29 z 1980 r. pojawiły się zdjęcia, sporo szczegółowych informacji oraz pierwsze uwagi (z przewagą tych pozytywnych) na temat obiecującej nowości – trzydrzwiowego Poloneza. Z nową odmianą „żerańskiego beniaminka” (określenie z artykułu) wiązano bowiem dość duże nadzieje. Niestety, auto – najdelikatniej rzecz ujmując – nie odniosło rynkowego sukcesu. Podobnie zresztą jak jego jeszcze bardziej „prestiżowa” wersja Coupe. Zresztą – produkcja była niemal śladowa, a czasy mocno niesprzyjające.
W „Motorze” nr 29 z 1980 r. pojawiły się zdjęcia, sporo szczegółowych informacji oraz pierwsze uwagi (z przewagą tych pozytywnych) na temat obiecującej nowości – trzydrzwiowego Poloneza. Z nową odmianą „żerańskiego beniaminka” (określenie z artykułu) wiązano bowiem dość duże nadzieje. Niestety, auto – najdelikatniej rzecz ujmując – nie odniosło rynkowego sukcesu. Podobnie zresztą jak jego jeszcze bardziej „prestiżowa” wersja Coupe. Zresztą – produkcja była niemal śladowa, a czasy mocno niesprzyjające.

Motor retro

Trzydrzwiowy Polonez – prezentacja z „Motoru” nr 29 z 1980 r.

W „Motorze” nr 29 z 1980 r. pojawiły się zdjęcia, sporo szczegółowych informacji oraz pierwsze uwagi (z przewagą tych pozytywnych) na temat obiecującej nowości – trzydrzwiowego Poloneza. Z nową odmianą „żerańskiego beniaminka” (określenie z artykułu) wiązano bowiem dość duże nadzieje. Niestety, auto – najdelikatniej rzecz ujmując – nie odniosło rynkowego sukcesu. Podobnie zresztą jak jego jeszcze bardziej „prestiżowa” wersja Coupe. Zresztą – produkcja była niemal śladowa, a czasy mocno niesprzyjające.
W „Motorze” nr 29 z 1980 r. pojawiły się zdjęcia, sporo szczegółowych informacji oraz pierwsze uwagi (z przewagą tych pozytywnych) na temat obiecującej nowości – trzydrzwiowego Poloneza. Z nową odmianą „żerańskiego beniaminka” (określenie z artykułu) wiązano bowiem dość duże nadzieje. Niestety, auto – najdelikatniej rzecz ujmując – nie odniosło rynkowego sukcesu. Podobnie zresztą jak jego jeszcze bardziej „prestiżowa” wersja Coupe. Zresztą – produkcja była niemal śladowa, a czasy mocno niesprzyjające.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 38 z 1974 r.

Silnik Wankla w Mercedesie – prezentacja doświadczalnego modelu C111 | „Motor” nr 36/1969

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 37 z 1974 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 36 z 1974 r.

Wartburg 353 W – badanie drogowe (test) | „Motor” nr 46/1983

Scorpio – kolejny Ford o niecodziennych kształtach | „Motor” nr 20/1985

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 34 z 1974 r.

Kia Opirus 3.5 – udana podróbka | Test z „Motoru” z 2004 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 33 z 1974 r.

Honda Civic CVCC – trzy zawory zamiast dwóch | „Motor” nr 11/1974

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 31 z 1974 r.

Polskim Fiatem 125p do Paryża | „Motor” nr 49/1969

Citroen CX - samochód na lat 20? | Prezentacja z „Motoru” nr 44 z 1974 r.

ABC silnika wysokoprężnego | „Motor” nr 39/1988

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 28 z 1974 r.

Peugeot 205 GRD – dużo litrów, mało kilogramów | Prezentacja z „Motoru” nr 3 z 1984 r.

W AKTUALNYM NUMERZE