Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Citroen GS – z silnikiem 1.0 i hydropneumatycznym zawieszeniem | „Motor” nr 38 z 1970 r.

W modelu GS Citroen połączył kompaktowe rozmiary z zaskakującą wręcz pojemnością nadwozia, hydropneumatycznym zawieszeniem i silnikiem o pojemności zaledwie 1.0. Ten oryginalny i pełen „interesujących rozwiązań” samochód zaprezentowaliśmy w „Motorze” nr 38 z 20 września 1970 r. – tuż przed jego premierą na paryskim salonie samochodowym. Stoisko z nowym Citroenem odwiedził i z zainteresowaniem obejrzał GS-a ówczesny prezydent Francji Georges Pompidou (relacja wideo z wydarzenia – w artykule).
W modelu GS Citroen połączył kompaktowe rozmiary z zaskakującą wręcz pojemnością nadwozia, hydropneumatycznym zawieszeniem i silnikiem o pojemności zaledwie 1.0. Ten oryginalny i pełen „interesujących rozwiązań” samochód zaprezentowaliśmy w „Motorze” nr 38 z 20 września 1970 r. – tuż przed jego premierą na paryskim salonie samochodowym. Stoisko z nowym Citroenem odwiedził i z zainteresowaniem obejrzał GS-a ówczesny prezydent Francji Georges Pompidou (relacja wideo z wydarzenia – w artykule).

Motor retro

Citroen GS – z silnikiem 1.0 i hydropneumatycznym zawieszeniem | „Motor” nr 38 z 1970 r.

W modelu GS Citroen połączył kompaktowe rozmiary z zaskakującą wręcz pojemnością nadwozia, hydropneumatycznym zawieszeniem i silnikiem o pojemności zaledwie 1.0. Ten oryginalny i pełen „interesujących rozwiązań” samochód zaprezentowaliśmy w „Motorze” nr 38 z 20 września 1970 r. – tuż przed jego premierą na paryskim salonie samochodowym. Stoisko z nowym Citroenem odwiedził i z zainteresowaniem obejrzał GS-a ówczesny prezydent Francji Georges Pompidou (relacja wideo z wydarzenia – w artykule).
W modelu GS Citroen połączył kompaktowe rozmiary z zaskakującą wręcz pojemnością nadwozia, hydropneumatycznym zawieszeniem i silnikiem o pojemności zaledwie 1.0. Ten oryginalny i pełen „interesujących rozwiązań” samochód zaprezentowaliśmy w „Motorze” nr 38 z 20 września 1970 r. – tuż przed jego premierą na paryskim salonie samochodowym. Stoisko z nowym Citroenem odwiedził i z zainteresowaniem obejrzał GS-a ówczesny prezydent Francji Georges Pompidou (relacja wideo z wydarzenia – w artykule).

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 40 z 1974 r.

Trzydrzwiowy Polonez – prezentacja z „Motoru” nr 29 z 1980 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 39 z 1974 r.

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 38 z 1974 r.

Silnik Wankla w Mercedesie – prezentacja doświadczalnego modelu C111 | „Motor” nr 36/1969

130 tys. km Wartburgiem – opinia użytkownika | „Motor” nr 5/1984

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 36 z 1974 r.

Wartburg 353 W – badanie drogowe (test) | „Motor” nr 46/1983

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 35 z 1974 r.

Scorpio – kolejny Ford o niecodziennych kształtach | „Motor” nr 20/1985

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 33 z 1974 r.

Honda Civic CVCC – trzy zawory zamiast dwóch | „Motor” nr 11/1974

Fiatem Sieną do Sieny – wrażenia z podróży | „Motor” nr 45/1997

Pół wieku temu w „Motorze” – przeglądamy wydanie nr 30 z 1974 r.

Citroen CX - samochód na lat 20? | Prezentacja z „Motoru” nr 44 z 1974 r.

Łada Niva (WAZ 2121 Niwa) – badanie drogowe | „Motor” nr 35/1978

W AKTUALNYM NUMERZE