Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Daewoo Matiz z Żerania – polski „koreańczyk” | Test z „Motoru” nr 5 z 2000 r.

W „Motorze” nr 5 z 2000 roku – pełna entuzjazmu laurka na temat nowego, już bardziej produkowanego niż montowanego na Żeraniu Daewoo Matiza. Z długo oczekiwaną dzieloną kanapą (o którą intensywnie dopominał się wcześniej „Motor”) i imponującym udziałem części i podzespołów pochodzących z polskich zakładów i fabryk.
W „Motorze” nr 5 z 2000 roku – pełna entuzjazmu laurka na temat nowego, już bardziej produkowanego niż montowanego na Żeraniu Daewoo Matiza. Z długo oczekiwaną dzieloną kanapą (o którą intensywnie dopominał się wcześniej „Motor”) i imponującym udziałem części i podzespołów pochodzących z polskich zakładów i fabryk.

Motor retro

Daewoo Matiz z Żerania – polski „koreańczyk” | Test z „Motoru” nr 5 z 2000 r.

W „Motorze” nr 5 z 2000 roku – pełna entuzjazmu laurka na temat nowego, już bardziej produkowanego niż montowanego na Żeraniu Daewoo Matiza. Z długo oczekiwaną dzieloną kanapą (o którą intensywnie dopominał się wcześniej „Motor”) i imponującym udziałem części i podzespołów pochodzących z polskich zakładów i fabryk.
W „Motorze” nr 5 z 2000 roku – pełna entuzjazmu laurka na temat nowego, już bardziej produkowanego niż montowanego na Żeraniu Daewoo Matiza. Z długo oczekiwaną dzieloną kanapą (o którą intensywnie dopominał się wcześniej „Motor”) i imponującym udziałem części i podzespołów pochodzących z polskich zakładów i fabryk.

Polonez Caro Plus i Atu Plus – więcej plusów Plusa | „Motor” nr 31/1997

„Na ile wystarczy Trabant 601” oraz „Trzy zdania do zapamiętania” | Motor nr 10 z 1988 r.

Uwaga, wodór! Prezentacja BMW serii 7 z silnikiem na wodór | „Motor” 28/1989

Od 1 lipca – nowe tablice rejestracyjne (informował „Motor” w 1976 r.)

150 tys. km Polskim Fiatem 126p – eksploatacja, naprawy, koszty, ocena | „Motor” nr 34 z 1980 r.

Nowy samochód – nowe szczęście? | O jakości i awaryjności nowych aut w PRL-u – „Motor” nr 8 z 1981 r.

BMW serii 3 E36 – prezentacja z „Motoru” z 1991 r.

25 tys. km Skodą 105 L | „Motor” nr 24 z 1978 r.

Renault Clio I – prezentacja z „Motoru” z 1990 roku

Pierwszy milion samochodów z FSM. O fabryce i modelach – Fiacie 126p i Syrenie – które zmotoryzowały Polskę | „Motor” nr 18/1980

Moskwicz 412 – prezentacja | „Motor” nr 42/1969

Nasze samochody nigdy się nie psują... – o jakości i awaryjności aut | „Motor” 51-53/1978

Piszą o Polskim Fiacie 125 P | „Motor” 39/1971

BMW serii 5 E39 – bawarska śmietanka | Wrażenia z jazdy z „Motoru” z 1997 r.

Nowe samochody – Skoda 100 | Prezentacja z „Motoru” z 1969 r.

Nowy Polonez – prezentacja z „Motoru” z 1997 roku

test

W AKTUALNYM NUMERZE