Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Brawa dla Polskiego Fiata 125p – w liście do „Motoru” prosto z Afryki

 W „Motorze” nr 40 z 4 października 1970 r. opublikowany został nie tyle list, co wręcz hymn pochwalny na cześć Fiata 125p. Jego autor – użytkujący samochód w Algierii – dokładnie opisuje m.in., jak auto poradziło sobie podczas burzy piaskowej na Saharze, w jakich okolicznościach bardziej obawiał się o własne części „niewymienne” niż o kondycję – jak wynika z relacji – pancernego Fiata i... jak starał się znaleźć w aucie usterki, ale raczej średnio mu to wyszło.
 W „Motorze” nr 40 z 4 października 1970 r. opublikowany został nie tyle list, co wręcz hymn pochwalny na cześć Fiata 125p. Jego autor – użytkujący samochód w Algierii – dokładnie opisuje m.in., jak auto poradziło sobie podczas burzy piaskowej na Saharze, w jakich okolicznościach bardziej obawiał się o własne części „niewymienne” niż o kondycję – jak wynika z relacji – pancernego Fiata i... jak starał się znaleźć w aucie usterki, ale raczej średnio mu to wyszło.

Motor retro

Brawa dla Polskiego Fiata 125p – w liście do „Motoru” prosto z Afryki

 W „Motorze” nr 40 z 4 października 1970 r. opublikowany został nie tyle list, co wręcz hymn pochwalny na cześć Fiata 125p. Jego autor – użytkujący samochód w Algierii – dokładnie opisuje m.in., jak auto poradziło sobie podczas burzy piaskowej na Saharze, w jakich okolicznościach bardziej obawiał się o własne części „niewymienne” niż o kondycję – jak wynika z relacji – pancernego Fiata i... jak starał się znaleźć w aucie usterki, ale raczej średnio mu to wyszło.
 W „Motorze” nr 40 z 4 października 1970 r. opublikowany został nie tyle list, co wręcz hymn pochwalny na cześć Fiata 125p. Jego autor – użytkujący samochód w Algierii – dokładnie opisuje m.in., jak auto poradziło sobie podczas burzy piaskowej na Saharze, w jakich okolicznościach bardziej obawiał się o własne części „niewymienne” niż o kondycję – jak wynika z relacji – pancernego Fiata i... jak starał się znaleźć w aucie usterki, ale raczej średnio mu to wyszło.

Toyota Avensis 2.0 D4 Sol – test. Bezpośrednio znaczy lepiej?

Polski Fiat 126p po 50 000 km – test trwałościowy z 1978 r.

Volkswagen Golf pierwszej generacji – prezentacja | „Motor” nr 25 z 1974 r.

Polski Fiat 125p z silnikiem 1.5 – pierwsze uwagi

Renault Laguna I – wrażenia z jazd z premiery w 1994 r.

Polonez Kombi GSI 1.6 – TEST

Na imię mi Carina – Toyota Carina. Za 570 mln zł... plus VAT

57 000 km Polskim Fiatem 126p

Ford Scorpio 2.9 EFI Ghia – dyskretny urok luksusu

test

W AKTUALNYM NUMERZE