Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Polonez z turbodieslem – sprzedażowa porażka FSO

Już w swoich czasach stał się „unikatem” – powstało tylko ok. 100 egzemplarzy. Plany FSO były zdecydowanie bardziej ambitne, ale Polonez 2.0 D Turbo ostatecznie okazał się handlowym fiaskiem. Zawiniły wysoka cena i ponadprzeciętna awaryjność pojazdu. Przypominamy zamieszczoną w „Motorze” nr 44/1983 prezentację Poloneza z turbodieslem włoskiej firmy VM.
Już w swoich czasach stał się „unikatem” – powstało tylko ok. 100 egzemplarzy. Plany FSO były zdecydowanie bardziej ambitne, ale Polonez 2.0 D Turbo ostatecznie okazał się handlowym fiaskiem. Zawiniły wysoka cena i ponadprzeciętna awaryjność pojazdu. Przypominamy zamieszczoną w „Motorze” nr 44/1983 prezentację Poloneza z turbodieslem włoskiej firmy VM.

Motor retro

Polonez z turbodieslem – sprzedażowa porażka FSO

Już w swoich czasach stał się „unikatem” – powstało tylko ok. 100 egzemplarzy. Plany FSO były zdecydowanie bardziej ambitne, ale Polonez 2.0 D Turbo ostatecznie okazał się handlowym fiaskiem. Zawiniły wysoka cena i ponadprzeciętna awaryjność pojazdu. Przypominamy zamieszczoną w „Motorze” nr 44/1983 prezentację Poloneza z turbodieslem włoskiej firmy VM.
Już w swoich czasach stał się „unikatem” – powstało tylko ok. 100 egzemplarzy. Plany FSO były zdecydowanie bardziej ambitne, ale Polonez 2.0 D Turbo ostatecznie okazał się handlowym fiaskiem. Zawiniły wysoka cena i ponadprzeciętna awaryjność pojazdu. Przypominamy zamieszczoną w „Motorze” nr 44/1983 prezentację Poloneza z turbodieslem włoskiej firmy VM.

Skoda Octavia – prezentacja i wrażenia z jazdy z 1996 roku

Volkswagen Garbus na następne 25 lat? – prezentacja z „Motoru” z 1970 roku

Fiat Cinquecento – pierwsza jazda z „Motoru” z 1992 roku

Alfa Romeo 147 1.9 JTD. Świat się kończy, niestety... – test z 2001 roku

Opel Astra Coupe Turbo – wrażenia z jazdy z 2001 roku

Wkrótce sześć biegów? – artykuł z „Motoru” z 1983 roku

Polonez Atu 1.4 – wrażenia z jazdy z 1996 r.

Fiat 126 elx – 6000 km Maluchem z katalizatorem

Ford Mondeo 3.0 V6 – cenne uzupełnienie. Test z „Motoru” z 2004 roku

Lotus Omega – wrażenia z jazdy superlimuzyną ze stajni Opla

Polski Fiat 126 BIS – test i badanie drogowe „Motoru”

Mazda RX-8 – nowoczesny klasyk. Test z 2003 roku

Toyota MR2 (2003) – raport z jazdy

Audi 50 – prezentacja praprzodka Audi A1 | „Motor” nr 1/1975

Opel GT – klasyczny roadster. Prezentacja z 2007 r.

Opel Omega B – prezentacja w „Motorze” z 1994 roku

test

W AKTUALNYM NUMERZE