Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Polski Fiat 125p i Polonez w nowych wersjach – zubożone, ale nie dla ubogich

W „Motorze” nr 3 z 18 stycznia 1981 roku o nowych, bazowych wersjach Poloneza i Fiata 125p – początkowo sprzedawanych przez FSO pod nazwą „zubożone”. Opinii publicznej taka terminologia jednak zdecydowanie nie przypadła do gustu. Jaką nazwę wybrały – wrażliwe na głos ludu – władze FSO i POL-MOT-u?
W „Motorze” nr 3 z 18 stycznia 1981 roku o nowych, bazowych wersjach Poloneza i Fiata 125p – początkowo sprzedawanych przez FSO pod nazwą „zubożone”. Opinii publicznej taka terminologia jednak zdecydowanie nie przypadła do gustu. Jaką nazwę wybrały – wrażliwe na głos ludu – władze FSO i POL-MOT-u?

Motor retro

Polski Fiat 125p i Polonez w nowych wersjach – zubożone, ale nie dla ubogich

W „Motorze” nr 3 z 18 stycznia 1981 roku o nowych, bazowych wersjach Poloneza i Fiata 125p – początkowo sprzedawanych przez FSO pod nazwą „zubożone”. Opinii publicznej taka terminologia jednak zdecydowanie nie przypadła do gustu. Jaką nazwę wybrały – wrażliwe na głos ludu – władze FSO i POL-MOT-u?
W „Motorze” nr 3 z 18 stycznia 1981 roku o nowych, bazowych wersjach Poloneza i Fiata 125p – początkowo sprzedawanych przez FSO pod nazwą „zubożone”. Opinii publicznej taka terminologia jednak zdecydowanie nie przypadła do gustu. Jaką nazwę wybrały – wrażliwe na głos ludu – władze FSO i POL-MOT-u?

Brawa dla Polskiego Fiata 125p – w liście do „Motoru” prosto z Afryki

Łada Samara kontra Polonez Atu – rosyjsko-polskie starcie z „Motoru” z 1996 r.

Używany Trabant 1.1 (1990-1991) – z „Motoru” z 2002 r.

Polski Fiat 126p po 50 000 km – test trwałościowy z 1978 r.

Volkswagen Golf pierwszej generacji – prezentacja | „Motor” nr 25 z 1974 r.

Polski Fiat 125p z silnikiem 1.5 – pierwsze uwagi

Renault Laguna I – wrażenia z jazd z premiery w 1994 r.

Na 70. urodziny – artykuł o 25-leciu „Motoru”

Polonez Kombi GSI 1.6 – TEST

Na imię mi Carina – Toyota Carina. Za 570 mln zł... plus VAT

test

W AKTUALNYM NUMERZE