Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Nasze samochody nigdy się nie psują... – o jakości i awaryjności aut | „Motor” 51-53/1978

W "Motorze" 51-53 z grudnia 1978 roku – bardzo ciekawy artykuł o jakości, procedurach kontroli i awaryjności aut produkowanych pod koniec lat 70.
W "Motorze" 51-53 z grudnia 1978 roku – bardzo ciekawy artykuł o jakości, procedurach kontroli i awaryjności aut produkowanych pod koniec lat 70.

Motor retro

Nasze samochody nigdy się nie psują... – o jakości i awaryjności aut | „Motor” 51-53/1978

W "Motorze" 51-53 z grudnia 1978 roku – bardzo ciekawy artykuł o jakości, procedurach kontroli i awaryjności aut produkowanych pod koniec lat 70.
W "Motorze" 51-53 z grudnia 1978 roku – bardzo ciekawy artykuł o jakości, procedurach kontroli i awaryjności aut produkowanych pod koniec lat 70.

10 lat temu w „Motorze” | Opel Cascada – pierwsza jazda kabrioletem z Polski

Volvo 740/760 kombi – największe w Europie |„Motor” 14/1986

BMW serii 5 E39 – bawarska śmietanka | Wrażenia z jazdy z „Motoru” z 1997 r.

Nowy Polonez – prezentacja z „Motoru” z 1997 roku

10 lat temu w „Motorze” | Opel Astra sedan 1.7 CDTI – towar eksportowy |TEST

ZiŁ jakiego nie znamy – prezentacja modelu ZiŁ 4104 | „Motor” nr 6/1984

Mercedes W123 – prezentacja „Beczki” z „Motoru” 12/1976

10 lat temu w „Motorze” | Mniej radykalne GTI – pierwsze jazdy Renault Clio IV RS

Szara rzeczywistość lakierów Polonezów i FSO 125p | „Motor” 12/1987

Audi 100 TDI – diesel drugiej generacji. Prezentacja z „Motoru” nr 50/1989

Opel Astra GSI w Tatrach – minitest z „Motoru” z 1992 roku

10 lat temu w „Motorze” | Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB LPG – sport dla rozsądnych | TEST

Polonez 1500 kontra Polski Fiat 125p 1500 – pojedynek legend epoki PRL-u |„Motor” nr 2/1979

10 lat temu w „Motorze” | Wartość dodana – pierwsze jazdy Skodą Octavią III

Jak zmodernizować Poloneza? | „Motor” nr 25/1989

Prima era – wrażenia z jazdy Nissanem Primerą 2.0 D | „Motor” 4/1994

W AKTUALNYM NUMERZE