Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

O kręceniu liczników – w artykule z „Motoru” z... 1966 r.

Kręcenie liczników przebiegu w samochodach nie jest problemem wyłącznie tzw. dzisiejszych czasów. Niecny proceder „korekty” przebiegu „Motor” opisał już ponad pół wieku temu! W artykule m.in. powody, dla których oszukiwano (nieco inne niż obecnie), zgubne skutki, najbardziej typowe patenty oszustów oraz sposoby na skuteczne zabezpieczanie liczników. I sporo klimatu polskiej rzeczywistości lat 60.
Kręcenie liczników przebiegu w samochodach nie jest problemem wyłącznie tzw. dzisiejszych czasów. Niecny proceder „korekty” przebiegu „Motor” opisał już ponad pół wieku temu! W artykule m.in. powody, dla których oszukiwano (nieco inne niż obecnie), zgubne skutki, najbardziej typowe patenty oszustów oraz sposoby na skuteczne zabezpieczanie liczników. I sporo klimatu polskiej rzeczywistości lat 60.

Motor retro

O kręceniu liczników – w artykule z „Motoru” z... 1966 r.

Kręcenie liczników przebiegu w samochodach nie jest problemem wyłącznie tzw. dzisiejszych czasów. Niecny proceder „korekty” przebiegu „Motor” opisał już ponad pół wieku temu! W artykule m.in. powody, dla których oszukiwano (nieco inne niż obecnie), zgubne skutki, najbardziej typowe patenty oszustów oraz sposoby na skuteczne zabezpieczanie liczników. I sporo klimatu polskiej rzeczywistości lat 60.
Kręcenie liczników przebiegu w samochodach nie jest problemem wyłącznie tzw. dzisiejszych czasów. Niecny proceder „korekty” przebiegu „Motor” opisał już ponad pół wieku temu! W artykule m.in. powody, dla których oszukiwano (nieco inne niż obecnie), zgubne skutki, najbardziej typowe patenty oszustów oraz sposoby na skuteczne zabezpieczanie liczników. I sporo klimatu polskiej rzeczywistości lat 60.

Opel Kadett E – prezentacja w „Motorze” z 1984 r.

Polonez Caro Plus 1.6 MPI z instalacją LPG. Test długodystansowy z 2001 r.

Honda Accord 1.8i – limuzyna w sportowym przebraniu. TEST

Renault Megane Coupe – wrażenia z jazdy z „Motoru” z 1997 r.

Fiat Seicento – pierwsze 10 tys. km. Raport z „Motoru” z 1998 r.

Fiat Multipla. Podyskutujmy o gustach – TEST

Opona o profilu 50 – niżej nie będzie? Prognoza „Motoru” z 1976 r.

Polski Fiat 125p i Polonez w nowych wersjach – zubożone, ale nie dla ubogich

Polski Fiat 126p/650 – badanie drogowe „Motoru” z 1979 roku

Audi A6 C4 – pierwsze jazdy z 1995 r.

Używany Trabant 1.1 (1990-1991) – z „Motoru” z 2002 r.

Toyota Avensis 2.0 D4 Sol – test. Bezpośrednio znaczy lepiej?

Volkswagen Golf pierwszej generacji – prezentacja | „Motor” nr 25 z 1974 r.

Renault Laguna I – wrażenia z jazd z premiery w 1994 r.

Na 70. urodziny – artykuł o 25-leciu „Motoru”

Polonez Kombi GSI 1.6 – TEST

test

W AKTUALNYM NUMERZE