Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Motor retro

Honda Accord 1.8i – limuzyna w sportowym przebraniu. TEST

W „Motorze” nr 20 z 13 maja 2000 roku – test Hondy Accord szóstej generacji w skrojonym pod europejskie gusta pięciodrzwiowym nadwoziu typu liftback.
W „Motorze” nr 20 z 13 maja 2000 roku – test Hondy Accord szóstej generacji w skrojonym pod europejskie gusta pięciodrzwiowym nadwoziu typu liftback.

Motor retro

Honda Accord 1.8i – limuzyna w sportowym przebraniu. TEST

W „Motorze” nr 20 z 13 maja 2000 roku – test Hondy Accord szóstej generacji w skrojonym pod europejskie gusta pięciodrzwiowym nadwoziu typu liftback.
W „Motorze” nr 20 z 13 maja 2000 roku – test Hondy Accord szóstej generacji w skrojonym pod europejskie gusta pięciodrzwiowym nadwoziu typu liftback.

Fiat Seicento – pierwsze 10 tys. km. Raport z „Motoru” z 1998 r.

Toyota zamiast BMW? Test Toyoty Camry 3.0 V6 GX

Fiat Multipla. Podyskutujmy o gustach – TEST

Polski Fiat 125p i Polonez w nowych wersjach – zubożone, ale nie dla ubogich

Polski Fiat 126p/650 – badanie drogowe „Motoru” z 1979 roku

Brawa dla Polskiego Fiata 125p – w liście do „Motoru” prosto z Afryki

Łada Samara kontra Polonez Atu – rosyjsko-polskie starcie z „Motoru” z 1996 r.

Używany Trabant 1.1 (1990-1991) – z „Motoru” z 2002 r.

Toyota Avensis 2.0 D4 Sol – test. Bezpośrednio znaczy lepiej?

Polski Fiat 126p po 50 000 km – test trwałościowy z 1978 r.

Polski Fiat 125p z silnikiem 1.5 – pierwsze uwagi

Renault Laguna I – wrażenia z jazd z premiery w 1994 r.

Polonez Kombi GSI 1.6 – TEST

Ford Scorpio 2.9 EFI Ghia – dyskretny urok luksusu

test

W AKTUALNYM NUMERZE