Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

BMW i5 M60 xDrive – M5 na prąd? | TEST

M na zachętę – elektryczne i5 M60 to bardzo szybka, a przy tym komfortowa limuzyna. Ale nie sportowa. I chyba taki był zamysł BMW. Bo M5 może być tylko jedno.
M na zachętę – elektryczne i5 M60 to bardzo szybka, a przy tym komfortowa limuzyna. Ale nie sportowa. I chyba taki był zamysł BMW. Bo M5 może być tylko jedno.

Test

BMW i5 M60 xDrive – M5 na prąd? | TEST

M na zachętę – elektryczne i5 M60 to bardzo szybka, a przy tym komfortowa limuzyna. Ale nie sportowa. I chyba taki był zamysł BMW. Bo M5 może być tylko jedno.
M na zachętę – elektryczne i5 M60 to bardzo szybka, a przy tym komfortowa limuzyna. Ale nie sportowa. I chyba taki był zamysł BMW. Bo M5 może być tylko jedno.

Fiat 600e (RED) – elektryk w sensownej formule | TEST

Land Rover Defender 110 D250 XS Edition – między „terenówką” a SUV-em | TEST

Peugeot 508 Plug-in Hybrid 180 e-EAT8 – wymierający gatunek | TEST

Renault Kangoo E-Tech electric – czy auto elektryczne zdało egzamin zimą?| TEST

Mercedes-AMG S 63 E Performance – kwestia interpretacji| TEST

Kia Ceed SW 1.5 T-GDI 7DCT – udane rozwiązania się nie starzeją | TEST

Renault Espace E-Tech full hybrid – witamy w świecie SUV-ów | TEST

MG ZS 1.0T-GDI AUT – czy nowy chiński SUV ma więcej zalet niż tylko dobra cena? | TEST

Mercedes E 220 d 4Matic – gwiazda znów mocno lśni | TEST

Nowy Hyundai Kona Hybrid to więcej auta niż wcześniej. A co ze zużyciem paliwa? | TEST

Ford Ranger 2.0 EcoBlue Bi-Turbo A10 e-4WD Wildtrak – dobry pod każdym względem | TEST

Porsche 718 Spyder – ostatni ukłon w stronę klasycznej motoryzacji przed przejściem na napęd elektryczny | TEST

Hyundai Kona Electric Platinum – dwa w jednym: świetny elektryk i crossover | TEST

Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Q4 – pozdrowienia z epoki analogowej | TEST

Volkswagen ID.3 Pro S – pionier po poprawkach | TEST

Dacia Duster ECO-G 100 Extreme – SUV dalekiego zasięgu | TEST

test

W AKTUALNYM NUMERZE