Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

Toyota Mirai Executive – świetne auto. Na przyszłość | TEST

Toyota Mirai – zasilany wodorem elektryk – dobrze jeździ i nie wymaga długich postojów na ładowanie akumulatora. Wystarczy w kilka minut zatankować wodór. Problem w tym, że w zasadzie nie ma gdzie…
Toyota Mirai – zasilany wodorem elektryk – dobrze jeździ i nie wymaga długich postojów na ładowanie akumulatora. Wystarczy w kilka minut zatankować wodór. Problem w tym, że w zasadzie nie ma gdzie…

Test

Toyota Mirai Executive – świetne auto. Na przyszłość | TEST

Toyota Mirai – zasilany wodorem elektryk – dobrze jeździ i nie wymaga długich postojów na ładowanie akumulatora. Wystarczy w kilka minut zatankować wodór. Problem w tym, że w zasadzie nie ma gdzie…
Toyota Mirai – zasilany wodorem elektryk – dobrze jeździ i nie wymaga długich postojów na ładowanie akumulatora. Wystarczy w kilka minut zatankować wodór. Problem w tym, że w zasadzie nie ma gdzie…

Land Rover Defender 110 D250 XS Edition – między „terenówką” a SUV-em | TEST

Peugeot 508 Plug-in Hybrid 180 e-EAT8 – wymierający gatunek | TEST

MG HS 1.5T-GDi Exclusive – profity ponad deficyty | TEST

Mercedes-AMG S 63 E Performance – kwestia interpretacji| TEST

Skoda Fabia 1.5 TSI DSG Monte Carlo – rozsądek i trochę frajdy | TEST

Renault Espace E-Tech full hybrid – witamy w świecie SUV-ów | TEST

MG ZS 1.0T-GDI AUT – czy nowy chiński SUV ma więcej zalet niż tylko dobra cena? | TEST

Mercedes E 220 d 4Matic – gwiazda znów mocno lśni | TEST

Nowy Hyundai Kona Hybrid to więcej auta niż wcześniej. A co ze zużyciem paliwa? | TEST

Fiat 600e La Prima – piętnasty Fiat ze Śląska | TEST

Porsche 718 Spyder – ostatni ukłon w stronę klasycznej motoryzacji przed przejściem na napęd elektryczny | TEST

Toyota Prius PHEV – ekologia wcale nie musi być nudna | TEST

Renault Clio E-Tech 145 full hybrid techno – czy hybrydowa Toyota Yaris ma czego się bać? | TEST

Volkswagen ID.3 Pro S – pionier po poprawkach | TEST

Dacia Duster ECO-G 100 Extreme – SUV dalekiego zasięgu | TEST

Skoda Enyaq Coupe RS – trochę SUV, trochę minivan | Test na dystansie 10 000 km

test

W AKTUALNYM NUMERZE