Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

Peugeot 308 SW PureTech 130 KM S&S EAT8 – TEST

Bez starych niedostatków – nowy Peugeot 308 SW może bez kompleksów konkurować z kompaktami „lepiej urodzonych” marek. Nawet mimo 3-cylindrowego silnika.
Bez starych niedostatków – nowy Peugeot 308 SW może bez kompleksów konkurować z kompaktami „lepiej urodzonych” marek. Nawet mimo 3-cylindrowego silnika.

Test

Peugeot 308 SW PureTech 130 KM S&S EAT8 – TEST

Bez starych niedostatków – nowy Peugeot 308 SW może bez kompleksów konkurować z kompaktami „lepiej urodzonych” marek. Nawet mimo 3-cylindrowego silnika.
Bez starych niedostatków – nowy Peugeot 308 SW może bez kompleksów konkurować z kompaktami „lepiej urodzonych” marek. Nawet mimo 3-cylindrowego silnika.

Lexus NX 350h E-Four – TEST

DS 4 E-Tense 225 – TEST

Renault Arkana E-Tech 145 R.S. Line – komfort na pierwszym planie

Renault Arkana – porównujemy wersję hybrydową E-Tech z benzynową TCe 160

Audi Q4 e-tron 40 S line – jak elektryk radzi sobie zimą?

Renault Arkana E-Tech 145 R.S. Line – próby sprawnościowe na torze

Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG Style – TEST

Audi Q4 40 e-tron S line – jak prędkość wpływa na zużycie energii

Renault Arkana E-Tech 145 R.S. Line – czas na pomiary

Audi Q4 40 e-tron S line – wyprawa na tor

Renault Arkana E-Tech 145 R.S. Line – hybryda w dalekiej podróży

Audi Q4 e-tron 40 S line – rozpoczęcie testu długodystansowego

Dacia Jogger 1.0 ECO-G 100 – TEST

Porsche 911 Carrera GTS (992) – TEST

Renault Arkana E-Tech 145 R.S. Line – początek testu długodystansowego

Kia Sportage 1.6 T-GDI MHEV – TEST

BMW i4 M50 – TEST

Mercedes Citan Tourer Pro 113 – TEST

Kia ProCeed 1.6 T-GDI 7DCT GT – TEST

test

W AKTUALNYM NUMERZE