Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

Mercedes-AMG S 63 E Performance – kwestia interpretacji| TEST

Mercedes S 63 na miarę obecnych czasów – czyli hybryda plug-in. Można się zżymać, że waży 2,5 t. A można się cieszyć, że dalej dysponuje silnikiem V8. Spieszymy z dobrymi wieściami: to wciąż limuzyna w duchu AMG.
Mercedes S 63 na miarę obecnych czasów – czyli hybryda plug-in. Można się zżymać, że waży 2,5 t. A można się cieszyć, że dalej dysponuje silnikiem V8. Spieszymy z dobrymi wieściami: to wciąż limuzyna w duchu AMG.

Test

Mercedes-AMG S 63 E Performance – kwestia interpretacji| TEST

Mercedes S 63 na miarę obecnych czasów – czyli hybryda plug-in. Można się zżymać, że waży 2,5 t. A można się cieszyć, że dalej dysponuje silnikiem V8. Spieszymy z dobrymi wieściami: to wciąż limuzyna w duchu AMG.
Mercedes S 63 na miarę obecnych czasów – czyli hybryda plug-in. Można się zżymać, że waży 2,5 t. A można się cieszyć, że dalej dysponuje silnikiem V8. Spieszymy z dobrymi wieściami: to wciąż limuzyna w duchu AMG.

Renault Espace E-Tech full hybrid – witamy w świecie SUV-ów | TEST

MG ZS 1.0T-GDI AUT – czy nowy chiński SUV ma więcej zalet niż tylko dobra cena? | TEST

Mercedes E 220 d 4Matic – gwiazda znów mocno lśni | TEST

Fiat 600e La Prima – piętnasty Fiat ze Śląska | TEST

Honda ZR-V e:HEV 2.0 i-MMD 2WD – reprezentant głównego nurtu | TEST

Porsche 718 Spyder – ostatni ukłon w stronę klasycznej motoryzacji przed przejściem na napęd elektryczny | TEST

Toyota Prius PHEV – ekologia wcale nie musi być nudna | TEST

Hyundai Kona Electric Platinum – dwa w jednym: świetny elektryk i crossover | TEST

Renault Clio E-Tech 145 full hybrid techno – czy hybrydowa Toyota Yaris ma czego się bać? | TEST

Niedrogi SUV do miasta – Skoda Kamiq 1.0 TSI | TEST

Dacia Duster ECO-G 100 Extreme – SUV dalekiego zasięgu | TEST

Skoda Enyaq Coupe RS – trochę SUV, trochę minivan | Test na dystansie 10 000 km

Ford Kuga 2.5 Hybrid ST-Line X Black z akcesoriami Thule – jeszcze większe możliwości | TEST

Porsche 911 GT3 RS – oto powód, dla którego Niemcy tak zaciekle walczyli w Komisji Europejskiej o e-paliwa! | TEST

Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG Style – nadal w bardzo dobrej formie | TEST

Volkswagen Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 130 DSG R-Line – wygląda sportowo, ale stawia na oszczędzanie. Wychodzi mu to znakomicie! | TEST

test

W AKTUALNYM NUMERZE