Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

Porsche 911 GT3 RS – oto powód, dla którego Niemcy tak zaciekle walczyli w Komisji Europejskiej o e-paliwa! | TEST

Jest kwintesencją auta torowego przeznaczonego na ulice. Ponownie stało się najbardziej ekstremalne, najszybsze i najmocniejsze. Nowe Porsche 911 GT3 RS to wyrafinowane dzieło inżynierii i szczytowe osiągnięcie odchodzącej do lamusa motoryzacji. To także powód, dla którego Niemcy tak zaciekle walczyli w Komisji Europejskiej o przepchnięcie zapisu o e-paliwach. 
Jest kwintesencją auta torowego przeznaczonego na ulice. Ponownie stało się najbardziej ekstremalne, najszybsze i najmocniejsze. Nowe Porsche 911 GT3 RS to wyrafinowane dzieło inżynierii i szczytowe osiągnięcie odchodzącej do lamusa motoryzacji. To także powód, dla którego Niemcy tak zaciekle walczyli w Komisji Europejskiej o przepchnięcie zapisu o e-paliwach. 

Test

Porsche 911 GT3 RS – oto powód, dla którego Niemcy tak zaciekle walczyli w Komisji Europejskiej o e-paliwa! | TEST

Jest kwintesencją auta torowego przeznaczonego na ulice. Ponownie stało się najbardziej ekstremalne, najszybsze i najmocniejsze. Nowe Porsche 911 GT3 RS to wyrafinowane dzieło inżynierii i szczytowe osiągnięcie odchodzącej do lamusa motoryzacji. To także powód, dla którego Niemcy tak zaciekle walczyli w Komisji Europejskiej o przepchnięcie zapisu o e-paliwach. 
Jest kwintesencją auta torowego przeznaczonego na ulice. Ponownie stało się najbardziej ekstremalne, najszybsze i najmocniejsze. Nowe Porsche 911 GT3 RS to wyrafinowane dzieło inżynierii i szczytowe osiągnięcie odchodzącej do lamusa motoryzacji. To także powód, dla którego Niemcy tak zaciekle walczyli w Komisji Europejskiej o przepchnięcie zapisu o e-paliwach. 

Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 200 KM 2WD – słuszna tęsknota za wielkim dieslem | TEST

Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech EAT6 Shine Pack – komfortowy mieszczuch | TEST

Toyota GR Supra 3.0 Twin-Scroll Turbo – wszystko w rękach kierowcy | TEST

Peugeot 508 SW 1.5 BlueHDi 130 GT Pack – przyjemne zaskoczenie | TEST

Dacia Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Extreme – rumuński multitalent | Test na dystansie 30 000 km

Mazda CX-5 2.5 e-Skyactiv G AWD – solidna, dojrzała, konserwatywna | TEST

Renault Austral mild hybrid 160 auto – test na dystansie 10 000 km

Jeep Avenger BEV – na podbój nieznanego terytorium | TEST

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid – test bestsellera po liftingu z nowym napędem hybrydowym

Dacia Sandero Eco-G 100 Stepway – niedrogi crossover z gazem i 1200 km zasięgu | TEST

Dacia Duster TCe 150 EDC (2023) – co się zmieniło po liftingu? | TEST

Kia XCeed 1.5 T-GDI 7DCT – w pół drogi do SUV-a | TEST

Renault Austral mild hybrid 160 – jak jeździ nowy SUV Renault? | TEST

280-konna Alfa Romeo Tonale PHEV Q4 – osiągi na pokaz? | TEST

DS 9 E-Tense 360 4x4 – jak jeździ topowa francuska limuzyna? | TEST

Toyota bZ4X – czy warto było czekać? | TEST

test

W AKTUALNYM NUMERZE