Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

Testujemy Audi A3 po liftingu – w wersji, o którą na rynku coraz trudniej

Kompaktowe sedany, niegdyś popularne, są teraz rzadkością. Szczególnie gdy pod maską mają silnik wysokoprężny. W teście poddane niedawno liftingowi Audi A3 Limousine ze 150-konnym dieslem.
Kompaktowe sedany, niegdyś popularne, są teraz rzadkością. Szczególnie gdy pod maską mają silnik wysokoprężny. W teście poddane niedawno liftingowi Audi A3 Limousine ze 150-konnym dieslem.

Test

Testujemy Audi A3 po liftingu – w wersji, o którą na rynku coraz trudniej

Kompaktowe sedany, niegdyś popularne, są teraz rzadkością. Szczególnie gdy pod maską mają silnik wysokoprężny. W teście poddane niedawno liftingowi Audi A3 Limousine ze 150-konnym dieslem.
Kompaktowe sedany, niegdyś popularne, są teraz rzadkością. Szczególnie gdy pod maską mają silnik wysokoprężny. W teście poddane niedawno liftingowi Audi A3 Limousine ze 150-konnym dieslem.

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 193 KM DSG 4x4 – wszechstronnie utalentowana | TEST

BMW X2 sDrive20i – najtańszy bilet wstępu | TEST

Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI 4Motion – dyskretny i bez kompleksów | TEST

BMW iX2 xDrive30, czyli mniejsze X6. Ile przejedzie „na prądzie”? |TEST

Nissan Ariya Evolve + e-4ORCE – kiedy więcej nie znaczy lepiej | TEST

Range Rover Sport D300 – szlachetny gatunek diesla | TEST

Toyota Highlander 2.5 Hybrid – kawał rodzinnego samochodu | TEST

Nowe Suzuki Swift 1.2 DualJet mild Hybrid jest nieskomplikowane, zwinne i oszczędne. Takich aut jest dziś coraz mniej | TEST

Omoda 5 – test. Tani SUV z Chin. Nowy hit na polskim rynku?

BMW 520d xDrive – „piątka” jak „siódemka”? | TEST

BMW X1 M35i xDrive – sprawdzamy najmniejszego SUV-a BMW w nowej najmocniejszej wersji | TEST

Voyah Free – chiński SUV za ponad 300 tys. zł |TEST

Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI eMHEV – nowy wzorzec kombi? | TEST

Volkswagen ID.7 – Passat nowej ery | TEST

Tesla Model 3 Long Range AWD – po co tak komplikować? | TEST

Volvo EX30 Single Motor Extended Range – za dużo technologii? |TEST

W AKTUALNYM NUMERZE