Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

McLaren 750S Spider – zero elektryfikacji, maksimum emocji | TEST

Mocarny, superlekki McLaren w teście na polskich drogach. Ze swoim klasycznym napędem model 750S ucieleśnia esencję purystycznej motoryzacji. Tej przemijającej.
Mocarny, superlekki McLaren w teście na polskich drogach. Ze swoim klasycznym napędem model 750S ucieleśnia esencję purystycznej motoryzacji. Tej przemijającej.

Test

McLaren 750S Spider – zero elektryfikacji, maksimum emocji | TEST

Mocarny, superlekki McLaren w teście na polskich drogach. Ze swoim klasycznym napędem model 750S ucieleśnia esencję purystycznej motoryzacji. Tej przemijającej.
Mocarny, superlekki McLaren w teście na polskich drogach. Ze swoim klasycznym napędem model 750S ucieleśnia esencję purystycznej motoryzacji. Tej przemijającej.

Volkswagen California 6.1 Ocean Edition – własnym domem na wakacje | TEST

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 193 KM DSG 4x4 – wszechstronnie utalentowana | TEST

BMW X2 sDrive20i – najtańszy bilet wstępu | TEST

Nowa Dacia Duster z fabrycznym LPG – zachowała starą cenę, ale nowe jest niemal wszystko inne | TEST

BMW iX2 xDrive30, czyli mniejsze X6. Ile przejedzie „na prądzie”? |TEST

Toyota Yaris po liftingu z nowym, mocniejszym napędem hybrydowym – będzie jeszcze popularniejsza? | TEST

Range Rover Sport D300 – szlachetny gatunek diesla | TEST

Toyota Highlander 2.5 Hybrid – kawał rodzinnego samochodu | TEST

Nowe Suzuki Swift 1.2 DualJet mild Hybrid jest nieskomplikowane, zwinne i oszczędne. Takich aut jest dziś coraz mniej | TEST

Omoda 5 – test. Tani SUV z Chin. Nowy hit na polskim rynku?

Opel Astra Sports Tourer w wersji GSe – (nie)spełniona obietnica? | TEST

BMW X1 M35i xDrive – sprawdzamy najmniejszego SUV-a BMW w nowej najmocniejszej wersji | TEST

Nissan X-Trail e-Power e-4orce Tekna – rodzinny SUV z innowacyjną hybrydą | TEST

Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG – praktyczna i szybka, ale nie „hot” | TEST

Volkswagen ID.7 – Passat nowej ery | TEST

Tesla Model 3 Long Range AWD – po co tak komplikować? | TEST

W AKTUALNYM NUMERZE