Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

BMW i5 eDrive40 – niezły elektryk, przeciętna limuzyna | TEST

Nowa seria 5 czerpie z wzorców „siódemki”, ale w paru obszarach zaliczyła regres. Czy 340-konny bazowy wariant elektrycznej wersji i5 to dobry wybór?
Nowa seria 5 czerpie z wzorców „siódemki”, ale w paru obszarach zaliczyła regres. Czy 340-konny bazowy wariant elektrycznej wersji i5 to dobry wybór?

Test

BMW i5 eDrive40 – niezły elektryk, przeciętna limuzyna | TEST

Nowa seria 5 czerpie z wzorców „siódemki”, ale w paru obszarach zaliczyła regres. Czy 340-konny bazowy wariant elektrycznej wersji i5 to dobry wybór?
Nowa seria 5 czerpie z wzorców „siódemki”, ale w paru obszarach zaliczyła regres. Czy 340-konny bazowy wariant elektrycznej wersji i5 to dobry wybór?

McLaren 750S Spider – zero elektryfikacji, maksimum emocji | TEST

Testujemy Audi A3 po liftingu – w wersji, o którą na rynku coraz trudniej

Hybrydowa Dacia Jogger – pierwsza Dacia z hybrydą i jedyny Jogger z automatem | TEST

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 193 KM DSG 4x4 – wszechstronnie utalentowana | TEST

BMW X2 sDrive20i – najtańszy bilet wstępu | TEST

Nowa Dacia Duster z fabrycznym LPG – zachowała starą cenę, ale nowe jest niemal wszystko inne | TEST

BMW iX2 xDrive30, czyli mniejsze X6. Ile przejedzie „na prądzie”? |TEST

Nissan Ariya Evolve + e-4ORCE – kiedy więcej nie znaczy lepiej | TEST

Toyota Yaris po liftingu z nowym, mocniejszym napędem hybrydowym – będzie jeszcze popularniejsza? | TEST

Range Rover Sport D300 – szlachetny gatunek diesla | TEST

Omoda 5 – test. Tani SUV z Chin. Nowy hit na polskim rynku?

BMW 520d xDrive – „piątka” jak „siódemka”? | TEST

Opel Astra Sports Tourer w wersji GSe – (nie)spełniona obietnica? | TEST

Nissan X-Trail e-Power e-4orce Tekna – rodzinny SUV z innowacyjną hybrydą | TEST

Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI eMHEV – nowy wzorzec kombi? | TEST

Dacia Sandero. Czy wciąż jest tania i dobra? TEST

test

W AKTUALNYM NUMERZE