Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Najlepsze Auta Roku Zagłosuj
Test

Jeep Compass – z hybrydą plug-in i terenowym zacięciem | TEST

Podobno nie można mieć wszystkiego. A przynajmniej – jak podpowiada rynkowa większość – trudno o „dwa w jednym” w postaci kompaktowego SUV-a z hybrydą plug-in i napędem 4x4. Ale Jeep Compass w wersji 4xe 240 to właśnie przykład takiego połączenia. Z domieszką czegoś, czego brakuje wspomnianej większości rywali.
Podobno nie można mieć wszystkiego. A przynajmniej – jak podpowiada rynkowa większość – trudno o „dwa w jednym” w postaci kompaktowego SUV-a z hybrydą plug-in i napędem 4x4. Ale Jeep Compass w wersji 4xe 240 to właśnie przykład takiego połączenia. Z domieszką czegoś, czego brakuje wspomnianej większości rywali.

Test

Jeep Compass – z hybrydą plug-in i terenowym zacięciem | TEST

Podobno nie można mieć wszystkiego. A przynajmniej – jak podpowiada rynkowa większość – trudno o „dwa w jednym” w postaci kompaktowego SUV-a z hybrydą plug-in i napędem 4x4. Ale Jeep Compass w wersji 4xe 240 to właśnie przykład takiego połączenia. Z domieszką czegoś, czego brakuje wspomnianej większości rywali.
Podobno nie można mieć wszystkiego. A przynajmniej – jak podpowiada rynkowa większość – trudno o „dwa w jednym” w postaci kompaktowego SUV-a z hybrydą plug-in i napędem 4x4. Ale Jeep Compass w wersji 4xe 240 to właśnie przykład takiego połączenia. Z domieszką czegoś, czego brakuje wspomnianej większości rywali.

BMW i5 eDrive40 – niezły elektryk, przeciętna limuzyna | TEST

Skoda Superb 2.0 TDI DSG – klasa średnia i diesel wciąż trzymają się mocno | TEST

Ryzykowna misja – jak 8-konny, elektryczny Fiat Topolino poradził sobie w Alpach?

Testujemy Audi A3 po liftingu – w wersji, o którą na rynku coraz trudniej

Hybrydowa Dacia Jogger – pierwsza Dacia z hybrydą i jedyny Jogger z automatem | TEST

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 193 KM DSG 4x4 – wszechstronnie utalentowana | TEST

BMW X2 sDrive20i – najtańszy bilet wstępu | TEST

Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI 4Motion – dyskretny i bez kompleksów | TEST

Nowa Dacia Duster z fabrycznym LPG – zachowała starą cenę, ale nowe jest niemal wszystko inne | TEST

BMW iX2 xDrive30, czyli mniejsze X6. Ile przejedzie „na prądzie”? |TEST

Range Rover Sport D300 – szlachetny gatunek diesla | TEST

Toyota Highlander 2.5 Hybrid – kawał rodzinnego samochodu | TEST

Omoda 5 – test. Tani SUV z Chin. Nowy hit na polskim rynku?

Opel Astra Sports Tourer w wersji GSe – (nie)spełniona obietnica? | TEST

BMW X1 M35i xDrive – sprawdzamy najmniejszego SUV-a BMW w nowej najmocniejszej wersji | TEST

Voyah Free – chiński SUV za ponad 300 tys. zł |TEST

test

W AKTUALNYM NUMERZE