Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Test

Niedrogi SUV do miasta – Skoda Kamiq 1.0 TSI | TEST

Kto przymierza się do zakupu nowego samochodu, często myśli o uterenowionym modelu. Skoda Kamiq udowadnia, że na nowego SUV-a nie trzeba przeznaczać fortuny. Na rynku wciąż jest jeszcze dostępna bardzo dobrze się sprzedająca wersja sprzed liftingu. Cennik modelu Kamiq otwiera kwota 82 900 zł. W teście sprawdzamy droższą odmianę, w optymalnej wersji wyposażenia Style.
Kto przymierza się do zakupu nowego samochodu, często myśli o uterenowionym modelu. Skoda Kamiq udowadnia, że na nowego SUV-a nie trzeba przeznaczać fortuny. Na rynku wciąż jest jeszcze dostępna bardzo dobrze się sprzedająca wersja sprzed liftingu. Cennik modelu Kamiq otwiera kwota 82 900 zł. W teście sprawdzamy droższą odmianę, w optymalnej wersji wyposażenia Style.

Test

Niedrogi SUV do miasta – Skoda Kamiq 1.0 TSI | TEST

Kto przymierza się do zakupu nowego samochodu, często myśli o uterenowionym modelu. Skoda Kamiq udowadnia, że na nowego SUV-a nie trzeba przeznaczać fortuny. Na rynku wciąż jest jeszcze dostępna bardzo dobrze się sprzedająca wersja sprzed liftingu. Cennik modelu Kamiq otwiera kwota 82 900 zł. W teście sprawdzamy droższą odmianę, w optymalnej wersji wyposażenia Style.
Kto przymierza się do zakupu nowego samochodu, często myśli o uterenowionym modelu. Skoda Kamiq udowadnia, że na nowego SUV-a nie trzeba przeznaczać fortuny. Na rynku wciąż jest jeszcze dostępna bardzo dobrze się sprzedająca wersja sprzed liftingu. Cennik modelu Kamiq otwiera kwota 82 900 zł. W teście sprawdzamy droższą odmianę, w optymalnej wersji wyposażenia Style.

Dacia Duster ECO-G 100 Extreme – SUV dalekiego zasięgu | TEST

Skoda Enyaq Coupe RS – trochę SUV, trochę minivan | Test na dystansie 10 000 km

Toyota Aygo X 1.0 VVT-i Undercover – więcej stylu w miejskim żywiole | TEST

BMW 750e xDrive – konflikt pokoleń | TEST

SsangYong Torres 1.5 GDI Turbo 6AT 4x4 Wild – zuchwały „koreańczyk” | TEST

Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG Style – nadal w bardzo dobrej formie | TEST

Volkswagen Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 130 DSG R-Line – wygląda sportowo, ale stawia na oszczędzanie. Wychodzi mu to znakomicie! | TEST

Mazda CX-60 3.3 e-Skyactiv D 200 KM 2WD – słuszna tęsknota za wielkim dieslem | TEST

Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech EAT6 Shine Pack – komfortowy mieszczuch | TEST

Toyota GR Supra 3.0 Twin-Scroll Turbo – wszystko w rękach kierowcy | TEST

Alpine A110 GT – z nostalgicznym urokiem | TEST

Dacia Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Extreme – rumuński multitalent | Test na dystansie 30 000 km

Opel Astra 1.5 Diesel 130 A8 – złoto dla rozsądnych | TEST

Mazda CX-5 2.5 e-Skyactiv G AWD – solidna, dojrzała, konserwatywna | TEST

Renault Austral mild hybrid 160 auto – test na dystansie 10 000 km

Jeep Avenger BEV – na podbój nieznanego terytorium | TEST

Dacia Sandero Eco-G 100 Stepway – niedrogi crossover z gazem i 1200 km zasięgu | TEST

Renault Megane E-Tech EV60 techno – test na dystansie 20 000 km

BMW M4 CSL – żywioł wolny od ograniczeń | TEST

test

W AKTUALNYM NUMERZE