Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Plany budowy dróg w Polsce na 2025 rok – ponad 400 km nowych odcinków

W bieżącym roku GDDKiA planuje udostępnić do ruchu ponad 2,5 raza więcej kilometrów nowych dróg niż w 2024 r. Ma ich być ponad 400 km, podzielonych na 36 odcinków obejmujących zarówno autostrady, jak i drogi ekspresowe oraz krajowe (obwodnice).
W bieżącym roku GDDKiA planuje udostępnić do ruchu ponad 2,5 raza więcej kilometrów nowych dróg niż w 2024 r. Ma ich być ponad 400 km, podzielonych na 36 odcinków obejmujących zarówno autostrady, jak i drogi ekspresowe oraz krajowe (obwodnice).

Aktualności

Plany budowy dróg w Polsce na 2025 rok – ponad 400 km nowych odcinków

W bieżącym roku GDDKiA planuje udostępnić do ruchu ponad 2,5 raza więcej kilometrów nowych dróg niż w 2024 r. Ma ich być ponad 400 km, podzielonych na 36 odcinków obejmujących zarówno autostrady, jak i drogi ekspresowe oraz krajowe (obwodnice).
W bieżącym roku GDDKiA planuje udostępnić do ruchu ponad 2,5 raza więcej kilometrów nowych dróg niż w 2024 r. Ma ich być ponad 400 km, podzielonych na 36 odcinków obejmujących zarówno autostrady, jak i drogi ekspresowe oraz krajowe (obwodnice).

Holandia: miejscowo na autostradach wraca prędkość 130 km/h. Co na to ekolodzy?

Myślałeś, że auta elektryczne są w odwrocie? To pomyśl jeszcze raz. Analitycy zapowiadają duże wzrosty na 2025 r.

Volkswagen: jeden pożar (względnie) ugaszony, kolejny już szaleje. Wyciekły dane 800 tys. użytkowników aut elektrycznych

Honda: chcemy przejąć Nissana. Carlos Ghosn: z deszczu pod rynnę! A co na to Renault?

UE: są sankcje, nie można eksportować aut do Rosji. Diler BMW: potrzymajcie nam piwo

Elektromobilność powodem problemów u Porsche. Elektryczne 718 nie jest równie dobre, co poprzednik?

MG jest już rok na polskim rynku. Do gry wchodzi ZS Classic

Wypożyczyłeś Teslę od Hertza? Być może otrzymasz niezwykle kuszącą ofertę na zakup tego auta!

Leapmotor szykuje hybrydę plug-in dla Europy. Cena i zasięg? Atrakcyjne

Jest finał negocjacji: pracę w VW straci kilkadziesiąt tysięcy osób, ale nie będzie zamykania fabryk. Nowe miejsce produkcji niegdyś kluczowego modelu

Kupił samochód z Chin i... się zaczęło

Oto największa porażka biznesowa 2024 roku. Za co dostało się Brytyjczykom?

W jakim stanie jest najpopularniejsze auto Europy po 304 tys. km i 16 latach na drogach?

BMW miało stworzyć sportowe coupe. Wybór padł jednak na potężnego SUV-a

„Motor” nr 51-52/2024 – zapowiedź numeru

Chcesz sobie kupić elementy linii produkcyjnej z fabryki Saaba? Teraz możesz, zakład Trollhättan w likwidacji

test

W AKTUALNYM NUMERZE