Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Porsche zwalnia tempo… elektryfikacji. I zmienia plany – napędy benzynowe wracają do łask

Porsche wciska hamulec w elektryfikacji. Koryguje plany premier „na prąd” i stawia na większą elastyczność w podejściu do napędów. Zapowiadany nowy największy SUV (powyżej Cayenne) nie wystartuje jako model elektryczny, lecz w wersjach benzynowych i plug-in, część premier elektryków zostanie przesunięta, a życie Panamery i Cayenne w wersjach spalinowych i hybrydowych wydłużone. I już wiadomo, że cała ta historia mocno uderzy Porsche po kieszeni.
Porsche wciska hamulec w elektryfikacji. Koryguje plany premier „na prąd” i stawia na większą elastyczność w podejściu do napędów. Zapowiadany nowy największy SUV (powyżej Cayenne) nie wystartuje jako model elektryczny, lecz w wersjach benzynowych i plug-in, część premier elektryków zostanie przesunięta, a życie Panamery i Cayenne w wersjach spalinowych i hybrydowych wydłużone. I już wiadomo, że cała ta historia mocno uderzy Porsche po kieszeni.

Aktualności

Porsche zwalnia tempo… elektryfikacji. I zmienia plany – napędy benzynowe wracają do łask

Porsche wciska hamulec w elektryfikacji. Koryguje plany premier „na prąd” i stawia na większą elastyczność w podejściu do napędów. Zapowiadany nowy największy SUV (powyżej Cayenne) nie wystartuje jako model elektryczny, lecz w wersjach benzynowych i plug-in, część premier elektryków zostanie przesunięta, a życie Panamery i Cayenne w wersjach spalinowych i hybrydowych wydłużone. I już wiadomo, że cała ta historia mocno uderzy Porsche po kieszeni.
Porsche wciska hamulec w elektryfikacji. Koryguje plany premier „na prąd” i stawia na większą elastyczność w podejściu do napędów. Zapowiadany nowy największy SUV (powyżej Cayenne) nie wystartuje jako model elektryczny, lecz w wersjach benzynowych i plug-in, część premier elektryków zostanie przesunięta, a życie Panamery i Cayenne w wersjach spalinowych i hybrydowych wydłużone. I już wiadomo, że cała ta historia mocno uderzy Porsche po kieszeni.

JLR po cyberataku: pauza w produkcji jeszcze co najmniej do 24 września. Producent i dostawcy liczą straty

BMW nie wyobraża sobie przyszłości bez silnika spalinowego. Ma on nigdy nie zniknąć z aut

Skoda Octavia – 5 powodów, dla których cieszy się taką popularnością

Z wizytą w centrum rozwojowym dostawczych Renault

Miękkie hybrydy Skody: niskie koszty, duże korzyści

Renault Master – van na medal

Chińskie MG z wpadką. Takiej usterki do tej pory nie odnotowano w testach Euro NCAP

„Motor” nr 38/2025 – zapowiedź numeru

Imperium kontratakuje – koncern Volkswagena rozdaje karty na rynku nowych aut elektrycznych w Europie

Ile paliwa naprawdę zużywają superauta? Bugatti Chiron bije rekordy

Ta Toyota Auris przejechała ponad 320 000 km. Nigdy nie była regularnie serwisowana

Nowe testy Euro NCAP: Chińczycy i Turcy zawstydzili renomowanych rywali. BMW i Citroen z wpadką

Ten model Omody mógłby podgryźć sprzedaż Toyoty Corolli. Zaskakuje ceną i wyposażeniem

Już niemal co dziesiąte nowe auto w Polsce jest z Chin. Rekordowy sierpień na polskim rynku

„Motor” nr 36/2025 – zapowiedź numeru

Tychy wypadły z gry. Leapmotor zadomowi się w Saragossie

W AKTUALNYM NUMERZE