Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Chcesz sobie kupić elementy linii produkcyjnej z fabryki Saaba? Teraz możesz, zakład Trollhättan w likwidacji

Upadek Saaba to zdecydowanie jedno z najsmutniejszych wydarzeń w motoryzacji w ostatniej dekadzie. Szwedzka marka przestała produkować samochody w 2011 r. (potem przez chwilę robił to NEVS), ale macierzyste zakłady w Trollhättan przez cały ten czas stały w sumie nienaruszone i względnie kompletne. Aż do teraz, bo właśnie ruszyła ich likwidacja. No i, jakby nie patrzeć, to już symboliczny i chyba ostateczny pogrzeb.
Upadek Saaba to zdecydowanie jedno z najsmutniejszych wydarzeń w motoryzacji w ostatniej dekadzie. Szwedzka marka przestała produkować samochody w 2011 r. (potem przez chwilę robił to NEVS), ale macierzyste zakłady w Trollhättan przez cały ten czas stały w sumie nienaruszone i względnie kompletne. Aż do teraz, bo właśnie ruszyła ich likwidacja. No i, jakby nie patrzeć, to już symboliczny i chyba ostateczny pogrzeb.

Aktualności

Chcesz sobie kupić elementy linii produkcyjnej z fabryki Saaba? Teraz możesz, zakład Trollhättan w likwidacji

Upadek Saaba to zdecydowanie jedno z najsmutniejszych wydarzeń w motoryzacji w ostatniej dekadzie. Szwedzka marka przestała produkować samochody w 2011 r. (potem przez chwilę robił to NEVS), ale macierzyste zakłady w Trollhättan przez cały ten czas stały w sumie nienaruszone i względnie kompletne. Aż do teraz, bo właśnie ruszyła ich likwidacja. No i, jakby nie patrzeć, to już symboliczny i chyba ostateczny pogrzeb.
Upadek Saaba to zdecydowanie jedno z najsmutniejszych wydarzeń w motoryzacji w ostatniej dekadzie. Szwedzka marka przestała produkować samochody w 2011 r. (potem przez chwilę robił to NEVS), ale macierzyste zakłady w Trollhättan przez cały ten czas stały w sumie nienaruszone i względnie kompletne. Aż do teraz, bo właśnie ruszyła ich likwidacja. No i, jakby nie patrzeć, to już symboliczny i chyba ostateczny pogrzeb.

Toyocie Yaris Cross przybył większy brat. To Urban Cruiser

Producenci samochodów sprzeciwiają się ciągłym zmianom przepisów przez UE

Jak zrobić ze starego BMW serii 5 nowe? Kazachska firma ma gotową odpowiedź

„Motor” nr 50/2024 – zapowiedź numeru

Dostawca baterii do aut elektrycznych bankrutuje, Grupa Volkswagen (znów) ma problem

Nowe Alpine A110 już nie będzie spalinowe. Ale podobno ma świetnie jeździć i wyglądać jak… Alpine

Strefy czystego transportu również w mniejszych miastach. Ale pod jednym warunkiem (lista miast)

Tak wygląda przełom w elektromobilności? Włosi proponują wprowadzenie kei carów

Volkswagen tnie koszty rozwoju nowych modeli. Obiecuje, że ich jakość nie spadnie

Przejechał Skodą Octavią niemal 1 mln km. Nadal ma oryginalne sprzęgło

Pierwszy elektryczny Range Rover już jeździ. I to bez kamuflażu

Toyota obwieszcza sukces – nowe Camry w Polsce sprzedaje się jak świeże bułeczki

Mahindra zaoferuje dożywotnią gwarancję na akumulator. Choć z pewnym ale

Jaguar odkupi od klientów elektryczne I-Pace'y, Powód? Względy bezpieczeństwa

Akumulatory do aut elektrycznych – 300 tys. km nie powinno stanowić dla nich problemu?

„Motor” nr 48/2024 – zapowiedź numeru

test

W AKTUALNYM NUMERZE