Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Dlaczego szwajcarski rząd utajnił wyniki badania dotyczącego aut elektrycznych?

Najlepiej byłoby zezłomować niemal wszystkie samochody benzynowe i wysokoprężne – takie są wnioski ze szwajcarskiego badania, o którym pisze internetowy magazyn Republik. Kosztowało ono (w przeliczeniu) nieco ponad 450 000 zł, ale tamtejszy rząd zdecydował się nie podawać jego wyników do informacji publicznej. 
Najlepiej byłoby zezłomować niemal wszystkie samochody benzynowe i wysokoprężne – takie są wnioski ze szwajcarskiego badania, o którym pisze internetowy magazyn Republik. Kosztowało ono (w przeliczeniu) nieco ponad 450 000 zł, ale tamtejszy rząd zdecydował się nie podawać jego wyników do informacji publicznej. 

Aktualności

Dlaczego szwajcarski rząd utajnił wyniki badania dotyczącego aut elektrycznych?

Najlepiej byłoby zezłomować niemal wszystkie samochody benzynowe i wysokoprężne – takie są wnioski ze szwajcarskiego badania, o którym pisze internetowy magazyn Republik. Kosztowało ono (w przeliczeniu) nieco ponad 450 000 zł, ale tamtejszy rząd zdecydował się nie podawać jego wyników do informacji publicznej. 
Najlepiej byłoby zezłomować niemal wszystkie samochody benzynowe i wysokoprężne – takie są wnioski ze szwajcarskiego badania, o którym pisze internetowy magazyn Republik. Kosztowało ono (w przeliczeniu) nieco ponad 450 000 zł, ale tamtejszy rząd zdecydował się nie podawać jego wyników do informacji publicznej. 

Jak pobudzić europejski przemysł motoryzacyjny? Stellantis ma plan!

Historyczny sukces Roberta Kubicy w słynnym wyścigu 24h Le Mans

Alfa Romeo połączy siły z Maserati?

Szokujące wyniki brytyjskiego badania niezawodności. Gdzie się podziała Toyota?

Producent smartfonów pokonał Porsche na jego podwórku. Potrzebował do tego dużo więcej mocy

Producent aut terenowych Ineos Automotive stanie się… chiński?

Samochody w tych kolorach najmniej tracą na wartości. Dominują szczególnie dwa

Fatalne zachowanie Dacii Spring w teście łosia, a na końcu... zgubiony kołpak

„Motor” nr 24-25/2025 – zapowiedź numeru

Dongfeng z pierwszym salonem w Polsce. Za 195-konną limuzynę zapłacimy 99 900 zł

Wyjątek od reguły? Rosja ma do zaproponowania… sensowne rozwiązanie – dla motoryzacji

O tyle w ciągu ostatnich 5 lat zdrożały nowe auta. Coraz mniej ludzi na nie stać

Ta włoska marka ma dość. Jasna deklaracja powrotu do napędu spalinowego

Ile tracą na wartości chińskie auta po 2 latach? To badanie nie pozostawia wątpliwości

Odjechał wcześniej skradzionym mu BMW. Został aresztowany

Polski rynek aut używanych – ile z nich ma wypadkową przeszłość, w jakim są wieku i jaki mają przebieg? | ANALIZA

W AKTUALNYM NUMERZE