Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Ciąg dalszy zamieszania wokół Leapmotora. Chiny jednak ukarzą Polskę?

Jak donosi Reuters, spółka Leapmotor International, należąca w 51% do koncernu Stellantis, porzuci plany produkcji drugiego modelu w Polsce. To odwet ze strony Pekinu za głosowanie przedstawicieli naszego kraju w sprawie nałożenia karnych ceł na elektryki z Chin. 
Jak donosi Reuters, spółka Leapmotor International, należąca w 51% do koncernu Stellantis, porzuci plany produkcji drugiego modelu w Polsce. To odwet ze strony Pekinu za głosowanie przedstawicieli naszego kraju w sprawie nałożenia karnych ceł na elektryki z Chin. 

Aktualności

Ciąg dalszy zamieszania wokół Leapmotora. Chiny jednak ukarzą Polskę?

Jak donosi Reuters, spółka Leapmotor International, należąca w 51% do koncernu Stellantis, porzuci plany produkcji drugiego modelu w Polsce. To odwet ze strony Pekinu za głosowanie przedstawicieli naszego kraju w sprawie nałożenia karnych ceł na elektryki z Chin. 
Jak donosi Reuters, spółka Leapmotor International, należąca w 51% do koncernu Stellantis, porzuci plany produkcji drugiego modelu w Polsce. To odwet ze strony Pekinu za głosowanie przedstawicieli naszego kraju w sprawie nałożenia karnych ceł na elektryki z Chin. 

Tak dobrego października jak tegoroczny jeszcze nie było w historii notowań sprzedaży samochodów w Polsce

Wszyscy na to czekali, Mazda w końcu potwierdza. Czy to naprawdę nowe RX-7?

Masz takie Porsche? Lepiej nim nie jeździć!

Nowe modele Skody z napędem 4x4 – wszechstronność do kwadratu

Przełomowa chińska hybryda o imponującym zasięgu trafi do modeli Renault i Volvo

Koniec wolnossących silników w Porsche 911 GT3 już za dwa lata? Groźba jest realna

Mercedes CLA dostanie silnik z Chin? Na to wygląda. Spółka joint venture Renault-Geely już wzięła się do roboty

Europa nałożyła wysokie cła, Chiny planują odwet na krajach, które poparły sankcje. Inwestycji nie będzie?

Kupiłeś używanego elektryka? Drugi raz raczej tego nie zrobisz!

Coraz gorsze wieści z Niemiec! Kryzys u Volkswagena pogłębia się

Coraz gorsze dane dotyczące sprzedaży aut w Europie. Wrzesień był kolejnym złym miesiącem. Ale nie wszyscy tracą

To koniec: tania Tesla miała być, a jednak jej nie będzie. A na pewno nie w TAKIEJ formie

Świat zwariował! Szef Forda od pół roku jeździ autem pewnej chińskiej marki

„Motor” nr 43-44/2024 – zapowiedź numeru

Baterie coraz tańsze, a ceny elektryków rosną? Coś tu chyba nie gra

Raport J.D. Power: kierowcy wciąż nie mogą się przekonać do hybryd z wtyczką. Elektryki lepsze?

test

W AKTUALNYM NUMERZE