Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Klamki chowane w drzwiach mogą być niebezpieczne?

Chowane w nadwoziu klamki, choć poprawiają aerodynamikę samochodu, w pewnych sytuacjach mogą stanowić zagrożenie. Taką informację przekazał niemiecki ADAC, który ostatnio przyjrzał się temu rozwiązaniu.
Chowane w nadwoziu klamki, choć poprawiają aerodynamikę samochodu, w pewnych sytuacjach mogą stanowić zagrożenie. Taką informację przekazał niemiecki ADAC, który ostatnio przyjrzał się temu rozwiązaniu.

Aktualności

Klamki chowane w drzwiach mogą być niebezpieczne?

Chowane w nadwoziu klamki, choć poprawiają aerodynamikę samochodu, w pewnych sytuacjach mogą stanowić zagrożenie. Taką informację przekazał niemiecki ADAC, który ostatnio przyjrzał się temu rozwiązaniu.
Chowane w nadwoziu klamki, choć poprawiają aerodynamikę samochodu, w pewnych sytuacjach mogą stanowić zagrożenie. Taką informację przekazał niemiecki ADAC, który ostatnio przyjrzał się temu rozwiązaniu.

Produkcja pojazdów na świecie – za nami kolejny rok dominacji Chin

2 mln km Teslą Model S i Toyotą Corollą. Jak spisały się te auta?

Hybrydowe MG3 wycenione. Toyota Yaris może się pakować?

BMW i5 w teście łosia – luksusowy elektryk wypadł gorzej niż… Renault Twingo ZE i Honda Jazz [WIDEO]

Nowa Dacia Duster wjeżdża do Polski z ceną podstawowej wersji… jak u poprzednika

„Motor” nr 13-14/2024 – zapowiedź numeru

Chińskie auta elektryczne Leapmotor będą zjeżdżać z taśm fabryki w… Tychach?

Takie będzie przyszłe X3? BMW wykonuje zwrot o 180 stopni

Audi, BMW i Mercedes – która z niemieckich marek premium radzi sobie na rynku najlepiej? | ANALIZA

Fiat przerobi elektryczną „pięćsetkę” na spalinową i zabierze produkcję Tychom? To już niemal pewne!

„Motor” nr 12/2024 – zapowiedź numeru

Jakie powinno być idealne auto elektryczne? Odpowiada były prezenter programu Top Gear

Niemcy chcą znieść zakaz sprzedaży aut spalinowych!

Mamy najwięcej aut na 1000 mieszkańców w Europie, ale i pod innym względem wyprzedzamy m.in. Niemcy

Volkswagen znów to zrobił? Niemcy oskarżeni o zatajenie kluczowych informacji, co rzekomo doprowadziło do zatonięcia Felicity Ace

Koniec z powierzaniem większości funkcji ekranom dotykowym? Euro NCAP wkracza do akcji

test

W AKTUALNYM NUMERZE