Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Aż 1,9 mld euro na premie dla pracowników koncernu Stellantis

Pracownicy koncernu Stellantis mogą w tym roku liczyć na wysokie premie. Wynika to z wprowadzenia strategii „wynagradzanie za wyniki”. Z drugiej strony wielu z nich musi się martwić o to, czy nie staną się ofiarami praktycznie nieustannej restrukturyzacji. 
Pracownicy koncernu Stellantis mogą w tym roku liczyć na wysokie premie. Wynika to z wprowadzenia strategii „wynagradzanie za wyniki”. Z drugiej strony wielu z nich musi się martwić o to, czy nie staną się ofiarami praktycznie nieustannej restrukturyzacji. 

Aktualności

Aż 1,9 mld euro na premie dla pracowników koncernu Stellantis

Pracownicy koncernu Stellantis mogą w tym roku liczyć na wysokie premie. Wynika to z wprowadzenia strategii „wynagradzanie za wyniki”. Z drugiej strony wielu z nich musi się martwić o to, czy nie staną się ofiarami praktycznie nieustannej restrukturyzacji. 
Pracownicy koncernu Stellantis mogą w tym roku liczyć na wysokie premie. Wynika to z wprowadzenia strategii „wynagradzanie za wyniki”. Z drugiej strony wielu z nich musi się martwić o to, czy nie staną się ofiarami praktycznie nieustannej restrukturyzacji. 

Pierwszy taki przypadek – tłum podpalił samojezdną taksówkę

„Motor” nr 7/2024 – zapowiedź numeru

Drastyczny spadek sprzedaży aut na prąd w Niemczech po zakończeniu dotacji. Mocno zyskują pojazdy na LPG

Ile trzeba czekać na części zamienne do chińskich aut? Rosjanie już wiedzą

Ten Volkswagen Passat B5 ma 19 lat i przebieg 3500 km. Właśnie trafił na sprzedaż

Wycinają fotoradary za pomocą szlifierek kątowych. Stali się niemal superbohaterami

„Motor” nr 6/2024 – zapowiedź numeru

Nie będzie już więcej zupełnie nowych spalinowych modeli Volvo?

Polak zbudował jeżdżący powerbank w przyczepie. Powód? Wybiera się elektrykiem w grubo ponad 1000-kilometrową trasę

Bardzo mocny początek roku na rynku nowych samochodów osobowych w Polsce

Klienci w całej Europie nie chcą używanych samochodów elektrycznych

Diesle, które nie wjadą do SCT, trzymają się mocno – sytuacja na rynku wtórnym w Polsce

Klienci je kochają, ale SUV-y stają się zmorą europejskich dróg

Europa nie może być „drugą Hawaną”. Nowa nadzieja dla silników spalinowych?

Następca Saaba 9-5 trafi do produkcji. Można już rezerwować Emily GT

W 2024 roku warto mieć auto elektryczne — sprawdź, dlaczego to Ci się może opłacić

test

W AKTUALNYM NUMERZE