Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Mercedes CLA dostanie silnik z Chin? Na to wygląda. Spółka joint venture Renault-Geely już wzięła się do roboty

W kontekście Chin pisało i mówiło się ostatnio głównie o cłach, jakimi UE obłożyła elektryki importowane z Państwa Środka. Tymczasem gdzieś z boku też dzieją się ciekawe rzeczy: oto bowiem joint venture Renault-Geely pracuje nad silnikiem benzynowym, który trafi m.in. do nowego Mercedesa CLA. Zaskoczenie? Niespecjalnie, taki mamy przecież dziś klimat. Mercedes już teraz korzysta z niektórych jednostek stosowanych przez grupę Renault-Nissan-Dacia, a wraz z Geely produkuje elektryczne Smarty. 
W kontekście Chin pisało i mówiło się ostatnio głównie o cłach, jakimi UE obłożyła elektryki importowane z Państwa Środka. Tymczasem gdzieś z boku też dzieją się ciekawe rzeczy: oto bowiem joint venture Renault-Geely pracuje nad silnikiem benzynowym, który trafi m.in. do nowego Mercedesa CLA. Zaskoczenie? Niespecjalnie, taki mamy przecież dziś klimat. Mercedes już teraz korzysta z niektórych jednostek stosowanych przez grupę Renault-Nissan-Dacia, a wraz z Geely produkuje elektryczne Smarty. 

Aktualności

Mercedes CLA dostanie silnik z Chin? Na to wygląda. Spółka joint venture Renault-Geely już wzięła się do roboty

W kontekście Chin pisało i mówiło się ostatnio głównie o cłach, jakimi UE obłożyła elektryki importowane z Państwa Środka. Tymczasem gdzieś z boku też dzieją się ciekawe rzeczy: oto bowiem joint venture Renault-Geely pracuje nad silnikiem benzynowym, który trafi m.in. do nowego Mercedesa CLA. Zaskoczenie? Niespecjalnie, taki mamy przecież dziś klimat. Mercedes już teraz korzysta z niektórych jednostek stosowanych przez grupę Renault-Nissan-Dacia, a wraz z Geely produkuje elektryczne Smarty. 
W kontekście Chin pisało i mówiło się ostatnio głównie o cłach, jakimi UE obłożyła elektryki importowane z Państwa Środka. Tymczasem gdzieś z boku też dzieją się ciekawe rzeczy: oto bowiem joint venture Renault-Geely pracuje nad silnikiem benzynowym, który trafi m.in. do nowego Mercedesa CLA. Zaskoczenie? Niespecjalnie, taki mamy przecież dziś klimat. Mercedes już teraz korzysta z niektórych jednostek stosowanych przez grupę Renault-Nissan-Dacia, a wraz z Geely produkuje elektryczne Smarty. 

Coraz gorsze wieści z Niemiec! Kryzys u Volkswagena pogłębia się

Europa kontra Chiny – 1:0. BYD znokautowany w teście bezpieczeństwa

Elektryczna rewolucja w Porsche, czyli elektryki dostaną napęd… spalinowy? Na to wygląda

To koniec: tania Tesla miała być, a jednak jej nie będzie. A na pewno nie w TAKIEJ formie

Chiński SUV pobił rekord Guinnessa w zasięgu hybryd plug-in. Uzyskał imponujący wynik

Jechał ponad 200 km/h i stracił Ferrari, które nie było jego własnością. Sąd właśnie wydał wyrok

Ta Alfa Romeo Mito pokonała ponad 400 tys. km. W jakim jest stanie?

„Motor” nr 43-44/2024 – zapowiedź numeru

Baterie coraz tańsze, a ceny elektryków rosną? Coś tu chyba nie gra

Raport J.D. Power: kierowcy wciąż nie mogą się przekonać do hybryd z wtyczką. Elektryki lepsze?

Alfa Romeo odwraca się od elektromobilności. Następcy Giulii i Stelvio otrzymają silniki spalinowe

Abarth 500e – z prądem, ale pod prąd

Zmiany, zmiany: Stellantis wycofuje silnik V8 Hemi i… Carlosa Tavaresa. Menadżer w 2026 r. odchodzi z firmy

Chińczycy poznali ceny następcy Mazdy 6. W Polsce to auto sprzedawałoby się jak ciepłe bułeczki

„Motor” nr 41/2024 – zapowiedź numeru

Szef AMG uważa, że klienci kupują auta dla najnowszej technologii. A nie dla silników V8

test

W AKTUALNYM NUMERZE