Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Akumulatory trakcyjne „przeżyją” cały samochód? Zaskakujące wyniki badania

Bateria trakcyjna stanowi największą niewiadomą w przypadku samochodów na prąd. Ale z najnowszego badania, obejmującego ponad 10 000 elektryków, wynika, że powinna ona przetrwać dłużej niż całe auto. 
Bateria trakcyjna stanowi największą niewiadomą w przypadku samochodów na prąd. Ale z najnowszego badania, obejmującego ponad 10 000 elektryków, wynika, że powinna ona przetrwać dłużej niż całe auto. 

Aktualności

Akumulatory trakcyjne „przeżyją” cały samochód? Zaskakujące wyniki badania

Bateria trakcyjna stanowi największą niewiadomą w przypadku samochodów na prąd. Ale z najnowszego badania, obejmującego ponad 10 000 elektryków, wynika, że powinna ona przetrwać dłużej niż całe auto. 
Bateria trakcyjna stanowi największą niewiadomą w przypadku samochodów na prąd. Ale z najnowszego badania, obejmującego ponad 10 000 elektryków, wynika, że powinna ona przetrwać dłużej niż całe auto. 

Volkswagen ma kłopoty, bo postawił na auta elektryczne? No to postawi jeszcze mocniej. A Polo będzie do nas przypływać z Afryki

Chińczycy przejmą brukselską fabrykę Audi?

Elektryczne Audi zapaliło się na podnośniku. Aby dogasić pożar, strażacy musieli wypchnąć auto z hali

Dieselgate made in USA. Ogromna kara za oszustwa przy manipulacji kontrolą spalin

1,5 mln BMW do serwisów. Chodzi o usterkę związaną z bezpieczeństwem

Mają zwiększyć bezpieczeństwo na drogach, ale przyczyniają się do rozpraszania uwagi u kierowców

Nowy Fiat 600 – udana interpretacja hitu

Elektryfikacja lub bankructwo: ci producenci są zagrożeni największymi karami za niespełnienie nowych norm emisji CO2

Fiat wstrzymuje produkcję elektryka, bo ludzie wolą kupować co innego. No i to już nie wypadek przy pracy, to trend

„Motor” nr 38/2024 – zapowiedź numeru

Przepisy po nowemu, wyścigi słoni po staremu. Zakaz wyprzedzania się ciężarówek to fikcja! [OPINIA]

Chińczycy przejęli od zachodnich firm motoryzacyjnych wiedzę i technologie, a teraz… boją się szpiegostwa przemysłowego

Wyniki nowej serii testów bezpieczeństwa Euro NCAP – nie wszystkie z ośmiu aut zdobyły pięć gwiazdek

Rok 2025 sądnym dla producentów aut? Szef Renault ostrzega przed nowymi przepisami na terenie UE

„Motor” nr 37/2024 – zapowiedź numeru

Volkswagen w poważnym kryzysie finansowym: jeśli za rok lub dwa sytuacja się nie poprawi, będą zamykane (kolejne) fabryki?

test

W AKTUALNYM NUMERZE