Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Elektryczna rewolucja w Porsche, czyli elektryki dostaną napęd… spalinowy? Na to wygląda

Szlaki przecierał m.in. Stellantis, kiedy jakiś czasem temu zapowiedział, że Fiat nowy 500 – który projektowany był przecież wyłącznie jako samochód elektryczny – jednak dostanie napęd spalinowy. Teraz kolej na Porsche, a sytuacja jest o tyle ciekawsza, że niemiecka marka była zawsze na pierwszej linii frontu, jeśli chodzi o elektromobilność i miała w związku z nią bardzo ambitne plany. Wygląda jednak na to, że ktoś w Zuffenhausen podrapał się w głowę i doszedł do wniosku, że coś z tym trzeba zrobić.
Szlaki przecierał m.in. Stellantis, kiedy jakiś czasem temu zapowiedział, że Fiat nowy 500 – który projektowany był przecież wyłącznie jako samochód elektryczny – jednak dostanie napęd spalinowy. Teraz kolej na Porsche, a sytuacja jest o tyle ciekawsza, że niemiecka marka była zawsze na pierwszej linii frontu, jeśli chodzi o elektromobilność i miała w związku z nią bardzo ambitne plany. Wygląda jednak na to, że ktoś w Zuffenhausen podrapał się w głowę i doszedł do wniosku, że coś z tym trzeba zrobić.

Aktualności

Elektryczna rewolucja w Porsche, czyli elektryki dostaną napęd… spalinowy? Na to wygląda

Szlaki przecierał m.in. Stellantis, kiedy jakiś czasem temu zapowiedział, że Fiat nowy 500 – który projektowany był przecież wyłącznie jako samochód elektryczny – jednak dostanie napęd spalinowy. Teraz kolej na Porsche, a sytuacja jest o tyle ciekawsza, że niemiecka marka była zawsze na pierwszej linii frontu, jeśli chodzi o elektromobilność i miała w związku z nią bardzo ambitne plany. Wygląda jednak na to, że ktoś w Zuffenhausen podrapał się w głowę i doszedł do wniosku, że coś z tym trzeba zrobić.
Szlaki przecierał m.in. Stellantis, kiedy jakiś czasem temu zapowiedział, że Fiat nowy 500 – który projektowany był przecież wyłącznie jako samochód elektryczny – jednak dostanie napęd spalinowy. Teraz kolej na Porsche, a sytuacja jest o tyle ciekawsza, że niemiecka marka była zawsze na pierwszej linii frontu, jeśli chodzi o elektromobilność i miała w związku z nią bardzo ambitne plany. Wygląda jednak na to, że ktoś w Zuffenhausen podrapał się w głowę i doszedł do wniosku, że coś z tym trzeba zrobić.

Chiński SUV pobił rekord Guinnessa w zasięgu hybryd plug-in. Uzyskał imponujący wynik

Świat zwariował! Szef Forda od pół roku jeździ autem pewnej chińskiej marki

Jechał ponad 200 km/h i stracił Ferrari, które nie było jego własnością. Sąd właśnie wydał wyrok

„Motor” nr 43-44/2024 – zapowiedź numeru

Baterie coraz tańsze, a ceny elektryków rosną? Coś tu chyba nie gra

Hit Opla z polskimi cenami. Pomimo klasowego awansu jest tylko niewiele drożej

Szef BMW domaga się zniesienia zakazu sprzedaży aut spalinowych. Akio Toyoda snuje czarne wizje

Alfa Romeo odwraca się od elektromobilności. Następcy Giulii i Stelvio otrzymają silniki spalinowe

Abarth 500e – z prądem, ale pod prąd

„Motor” nr 42/2024 – zapowiedź numeru

W wyniku huraganu przepłynął z prądem rzeki 90 metrów. A mimo to jeździ tak, jakby nic się nie stało

Chińczycy poznali ceny następcy Mazdy 6. W Polsce to auto sprzedawałoby się jak ciepłe bułeczki

Szef AMG uważa, że klienci kupują auta dla najnowszej technologii. A nie dla silników V8

Oddała Porsche do warsztatu, na zwrot auta czekała ponad 11 lat

Skoda dłużej utrzyma Fabię, Kamiqa i Scalę przy życiu, I już wie, że nie zarobi na Elroqu

To BMW kosztuje tyle, co 4 nowe Lamborghini. A wcale nie jest prosto z salonu

test

W AKTUALNYM NUMERZE