Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Niemcy: wprowadźmy ogólny program dopłat do elektryków. Niech obowiązuje w całej UE

Niemieckie elektryki nie sprzedają się tak dobrze, jak chcieliby niemieccy producenci. Co z kolei bezpośrednio przekłada się na taką sobie sytuację kluczowych graczy, a zwłaszcza – Grupy VAG. Niemiecki rząd ma jednak pomysł: należy wprowadzić ogólny program dopłat do zakupu BEV-ów. Miałby obowiązywać w całej UE i poprawić sytuację kluczowych (niemieckich) graczy. Czy na pewno?
Niemieckie elektryki nie sprzedają się tak dobrze, jak chcieliby niemieccy producenci. Co z kolei bezpośrednio przekłada się na taką sobie sytuację kluczowych graczy, a zwłaszcza – Grupy VAG. Niemiecki rząd ma jednak pomysł: należy wprowadzić ogólny program dopłat do zakupu BEV-ów. Miałby obowiązywać w całej UE i poprawić sytuację kluczowych (niemieckich) graczy. Czy na pewno?

Aktualności

Niemcy: wprowadźmy ogólny program dopłat do elektryków. Niech obowiązuje w całej UE

Niemieckie elektryki nie sprzedają się tak dobrze, jak chcieliby niemieccy producenci. Co z kolei bezpośrednio przekłada się na taką sobie sytuację kluczowych graczy, a zwłaszcza – Grupy VAG. Niemiecki rząd ma jednak pomysł: należy wprowadzić ogólny program dopłat do zakupu BEV-ów. Miałby obowiązywać w całej UE i poprawić sytuację kluczowych (niemieckich) graczy. Czy na pewno?
Niemieckie elektryki nie sprzedają się tak dobrze, jak chcieliby niemieccy producenci. Co z kolei bezpośrednio przekłada się na taką sobie sytuację kluczowych graczy, a zwłaszcza – Grupy VAG. Niemiecki rząd ma jednak pomysł: należy wprowadzić ogólny program dopłat do zakupu BEV-ów. Miałby obowiązywać w całej UE i poprawić sytuację kluczowych (niemieckich) graczy. Czy na pewno?

Podsumowanie roku 2024: Dacia Sandero bestsellerem, a Polska mistrzem Europy

Volkswagen Golf na gaz o przebiegu ponad 430 tys. km. Jak się spisuje?

Hyundai z rekordem sprzedaży w Polsce i apetytem na więcej

Stellantis oferował wadliwy silnik, ale teraz próbuje pomóc pokrzywdzonym. Tyle że i tu idzie mu tak sobie

„Motor” nr 4/2025 – zapowiedź numeru

Elektryzujące wieści z Porsche: nowy Macan w wersji spalinowej coraz bliżej

Na słynnym torze Nardo padł nowy rekord. Ale nie prędkości, a… wydajności – 941 km w 33 godziny

Sprzedaż samochodów elektrycznych i hybryd plug-in na świecie w 2024 r. wyraźnie wzrosła. A w Europie? Spadła…

Nowe otwarcie Jaguara wywołało wojnę... w Jaguarze

Pierwsze nowe Wołgi trafiły do rosyjskiej policji. Co dalej z tą marką?

„Motor” nr 3/2025 – zapowiedź numeru

Premiery salonu samochodowego w Brukseli

Europejskim samochodem roku w konkursie Car of the Year 2025 zostały elektryczne Renault 5 i Alpine A290

Imponujące zakupy jednej z polskich uczelni – na czele listy Lexus za 700 tys. zł

W życie weszły nowe warunki homologacyjne dla PHEV-ów. Od teraz ma być bliżej rzeczywistości

Szef Renault ostrzega przed ostrym wzrostem cen elektryków i dominacją Chin

test

W AKTUALNYM NUMERZE