Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Volkswagen Golf na gaz o przebiegu ponad 430 tys. km. Jak się spisuje?

Trwały jak... Volkswagen? Ten egzemplarz Golfa VII 1.4 TGI Bluemotion, a więc na gaz CNG, od nowości przejechał ponad 430 tys. km. I to w szkole jazdy. Co się w nim zepsuło i w jakim jest stanie?
Trwały jak... Volkswagen? Ten egzemplarz Golfa VII 1.4 TGI Bluemotion, a więc na gaz CNG, od nowości przejechał ponad 430 tys. km. I to w szkole jazdy. Co się w nim zepsuło i w jakim jest stanie?

Aktualności

Volkswagen Golf na gaz o przebiegu ponad 430 tys. km. Jak się spisuje?

Trwały jak... Volkswagen? Ten egzemplarz Golfa VII 1.4 TGI Bluemotion, a więc na gaz CNG, od nowości przejechał ponad 430 tys. km. I to w szkole jazdy. Co się w nim zepsuło i w jakim jest stanie?
Trwały jak... Volkswagen? Ten egzemplarz Golfa VII 1.4 TGI Bluemotion, a więc na gaz CNG, od nowości przejechał ponad 430 tys. km. I to w szkole jazdy. Co się w nim zepsuło i w jakim jest stanie?

Stellantis oferował wadliwy silnik, ale teraz próbuje pomóc pokrzywdzonym. Tyle że i tu idzie mu tak sobie

„Motor” nr 4/2025 – zapowiedź numeru

Legendarna Alpina pokazała swój ostatni model przed zmianą właściciela. Jaki los czeka tę markę?

Na słynnym torze Nardo padł nowy rekord. Ale nie prędkości, a… wydajności – 941 km w 33 godziny

Sprzedaż samochodów elektrycznych i hybryd plug-in na świecie w 2024 r. wyraźnie wzrosła. A w Europie? Spadła…

Pierwsze nowe Wołgi trafiły do rosyjskiej policji. Co dalej z tą marką?

Volkswagen kończy produkcję Arteona. Dni platformy MQB też są policzone?

Powrót króla! Ale na razie Subaru Imprezę WRX STI S210 dostaną tylko wybrani

„Motor” nr 3/2025 – zapowiedź numeru

Premiery salonu samochodowego w Brukseli

Dacia Bigster z polskimi cenami. Rywale nie mogą spać spokojnie

Świetny rok na polskim rynku nowych samochodów osobowych – do tej pory tylko dwa razy sprzedano więcej aut niż w 2024 r.

W życie weszły nowe warunki homologacyjne dla PHEV-ów. Od teraz ma być bliżej rzeczywistości

Plany budowy dróg w Polsce na 2025 rok – ponad 400 km nowych odcinków

Kolejna marka z Chin trafi do Polski. Ma oferować niedrogie auta dla ludu

Toyota i Lexus gorsze niż Subaru. PHEV-y – problematyczne? Wyniki badania Consumer Reports za 2024 r.

W AKTUALNYM NUMERZE