Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Volvo idzie va banque – od 2030 r. nigdzie na świecie nie zaoferuje auta spalinowego

Żarty się skończyły. Volvo, stanowiące własność ogromnego chińskiego koncernu Geely, od 2030 roku będzie miało w ofercie wyłącznie pojazdy elektryczne. „Nie ma żadnych jeśli, nie ma ale” – mówi Bjorn Annwall, dyrektor handlowy tej szwedzkiej firmy. 
Żarty się skończyły. Volvo, stanowiące własność ogromnego chińskiego koncernu Geely, od 2030 roku będzie miało w ofercie wyłącznie pojazdy elektryczne. „Nie ma żadnych jeśli, nie ma ale” – mówi Bjorn Annwall, dyrektor handlowy tej szwedzkiej firmy. 

Aktualności

Volvo idzie va banque – od 2030 r. nigdzie na świecie nie zaoferuje auta spalinowego

Żarty się skończyły. Volvo, stanowiące własność ogromnego chińskiego koncernu Geely, od 2030 roku będzie miało w ofercie wyłącznie pojazdy elektryczne. „Nie ma żadnych jeśli, nie ma ale” – mówi Bjorn Annwall, dyrektor handlowy tej szwedzkiej firmy. 
Żarty się skończyły. Volvo, stanowiące własność ogromnego chińskiego koncernu Geely, od 2030 roku będzie miało w ofercie wyłącznie pojazdy elektryczne. „Nie ma żadnych jeśli, nie ma ale” – mówi Bjorn Annwall, dyrektor handlowy tej szwedzkiej firmy. 

Mimo inflacji ceny nieznacznie spadają! Wiesz jakiego produktu?

Sukces 7. polskiej edycji szkoleń młodych kierowców Ford Driving Skills For Life

Następna generacja Opla Corsy będzie autem wyłącznie elektrycznym. Pojawi się nieprędko

Teslą Model 3 przejechał 250 tys. km. W tym czasie na serwis wydał... 8,4 tys. zł. Ale dobrych informacji jest więcej

Produkcja samochodów na świecie – czyli Chiny i długo, długo nic | ANALIZA

Na sprzedaży porzuconych pojazdów miasto st. Warszawa zarobiło już niemal 900 tys. zł

„Jak oni się tam znaleźli?” – radiowóz utknął na przejeździe kolejowym między szlabanami [WIDEO]

Te samochody to pewniaki. Powinny przejechać przynajmniej 400 000 km

Polska największym rynkiem dla Lexusa w Europie po czterech miesiącach 2023 r.

Chińscy producenci samochodów są groźniejsi niż koncerny Toyota czy GM – uważa szef Forda

„Motor” nr 22-23/2023 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Jaki będzie koszt wprowadzenia normy Euro 7? Komisja Europejska bardzo się myli – uważa ACEA

Środkowy pas ruchu na drodze trzypasmowej służy wyłącznie do wyprzedzania. Inaczej jazda nim może kosztować nawet 3 tys. zł

Elektryki są droższe o 47% od aut spalinowych, ale ich właściciele przeciętnie jeżdżą o 29% mniej

Rodzina kupiła używanego Citroena na gwarancji. Po 100 km z auta odpadł sworzeń wahacza...

Skoda Enyaq Coupe – szykowna i praktyczna

Nowy Lexus LM w cenie ponad 0,5 mln zł? Bardzo prawdopodobne

„Motor” nr 21/2023 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Świat jeszcze długo nie będzie gotowy do przesiadki na auta elektryczne – uważa główny naukowiec Toyoty

test

W AKTUALNYM NUMERZE