Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Ciornyj Bumier? Już chyba nie. Rosjanie zaczynają się pozbywać europejskich aut premium

Rosyjskie społeczeństwo jest nieco rozwarstwione – wielu kierowców nadal jeździ Ładami, ale ogromnym wzięciem cieszyły się tam też od zawsze samochody marek premium. A zwłaszcza – Audi, BMW i Mercedesy. Ale z tym podobno koniec, bo umiejący liczyć bogacze zaczynają masowo pozbywać się swoich „Audic” i „Bumierów”. Jak do tego doszło?
Rosyjskie społeczeństwo jest nieco rozwarstwione – wielu kierowców nadal jeździ Ładami, ale ogromnym wzięciem cieszyły się tam też od zawsze samochody marek premium. A zwłaszcza – Audi, BMW i Mercedesy. Ale z tym podobno koniec, bo umiejący liczyć bogacze zaczynają masowo pozbywać się swoich „Audic” i „Bumierów”. Jak do tego doszło?

Aktualności

Ciornyj Bumier? Już chyba nie. Rosjanie zaczynają się pozbywać europejskich aut premium

Rosyjskie społeczeństwo jest nieco rozwarstwione – wielu kierowców nadal jeździ Ładami, ale ogromnym wzięciem cieszyły się tam też od zawsze samochody marek premium. A zwłaszcza – Audi, BMW i Mercedesy. Ale z tym podobno koniec, bo umiejący liczyć bogacze zaczynają masowo pozbywać się swoich „Audic” i „Bumierów”. Jak do tego doszło?
Rosyjskie społeczeństwo jest nieco rozwarstwione – wielu kierowców nadal jeździ Ładami, ale ogromnym wzięciem cieszyły się tam też od zawsze samochody marek premium. A zwłaszcza – Audi, BMW i Mercedesy. Ale z tym podobno koniec, bo umiejący liczyć bogacze zaczynają masowo pozbywać się swoich „Audic” i „Bumierów”. Jak do tego doszło?

„Motor” nr 6/2025 – zapowiedź numeru

Coraz więcej firm rezygnuje z aut Tesli. Powodem polityczne poglądy Elona Muska

Pożar wciąż trawi Volkswagena. Niemcy potrzebują jeszcze większych oszczędności

Niemcy za ograniczeniem prędkości na autostradach i przeciwko elektrykom?

Fiat Grande Panda wjeżdża do Polski. Od zwykłej Pandy jest droższy o 6900 zł

„Motor” nr 5/2025 – zapowiedź numeru

Niemcy: wprowadźmy ogólny program dopłat do elektryków. Niech obowiązuje w całej UE

Zamieszanie z rejestracją aut spoza Unii Europejskiej. Czy jest rozwiązanie?

Elektromobilność uderza w poddostawców branży motoryzacyjnej. Takiej fali zwolnień jeszcze nie było

Podsumowanie roku 2024: Dacia Sandero bestsellerem, a Polska mistrzem Europy

Nowy szef Stellantisa na Europę chce ponownego upowszechnienia silnika wysokoprężnego? Coś jest na rzeczy

Stellantis oferował wadliwy silnik, ale teraz próbuje pomóc pokrzywdzonym. Tyle że i tu idzie mu tak sobie

Legendarna Alpina pokazała swój ostatni model przed zmianą właściciela. Jaki los czeka tę markę?

Sprzedaż samochodów elektrycznych i hybryd plug-in na świecie w 2024 r. wyraźnie wzrosła. A w Europie? Spadła…

Nowe otwarcie Jaguara wywołało wojnę... w Jaguarze

Pierwsze nowe Wołgi trafiły do rosyjskiej policji. Co dalej z tą marką?

W AKTUALNYM NUMERZE