Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Problem nie tkwi w technologii, lecz w klientach. Mercedesy-AMG C 63 i GLC 63 pozostaną przy silnikach R4

Klienci swoje, Mercedes-AMG – swoje. Pomimo doniesień o kłopotach ze sprzedażą 4-cylindrowych, sportowych hybryd plug-in, czyli modeli C i GLC 63 S E Performance, przedstawiciele niemieckiej firmy upierają się, że problemem nie są auta, a preferencje nabywców. 
Klienci swoje, Mercedes-AMG – swoje. Pomimo doniesień o kłopotach ze sprzedażą 4-cylindrowych, sportowych hybryd plug-in, czyli modeli C i GLC 63 S E Performance, przedstawiciele niemieckiej firmy upierają się, że problemem nie są auta, a preferencje nabywców. 

Aktualności

Problem nie tkwi w technologii, lecz w klientach. Mercedesy-AMG C 63 i GLC 63 pozostaną przy silnikach R4

Klienci swoje, Mercedes-AMG – swoje. Pomimo doniesień o kłopotach ze sprzedażą 4-cylindrowych, sportowych hybryd plug-in, czyli modeli C i GLC 63 S E Performance, przedstawiciele niemieckiej firmy upierają się, że problemem nie są auta, a preferencje nabywców. 
Klienci swoje, Mercedes-AMG – swoje. Pomimo doniesień o kłopotach ze sprzedażą 4-cylindrowych, sportowych hybryd plug-in, czyli modeli C i GLC 63 S E Performance, przedstawiciele niemieckiej firmy upierają się, że problemem nie są auta, a preferencje nabywców. 

Kamera nagrała pożar elektrycznego Mercedesa w garażu podziemnym. Uszkodzeniu uległo 70 aut

„Motor” nr 32-33/2024 – zapowiedź numeru

Audi na tym rynku może zmienić logo. Co dalej z czterema pierścieniami?

Toyota Corolla nowej generacji ma być przełomowa. Japończycy mówią o zasięgu ponad 2000 km

Uber sięgnie po 100 000 aut elektrycznych BYD-a, mimo że Hertz już się na elektrykach przejechał

Volkswagen nie wyśle Golfa VIII na emeryturę przez kolejne 10 lat?

Ford pracuje nad nową technologią. Auta tej marki będą same zgłaszać piratów drogowych na policję

Na liczniku ma ponad 7 mln km. Ta „Beczka” codziennie przejeżdża ok. 700 km

„Motor” nr 31/2024 – zapowiedź numeru

Niepewny los Lancii i DS-a? Maserati na sprzedaż? Stellantis rozważa pozbycie się nierentownych marek

Wodorowy Mirai to utrapienie dla właścicieli. Właśnie złożyli pozew zbiorowy przeciwko Toyocie!

Porsche przeceniło swoje możliwości związane z elektromobilnością. Akio Toyoda może otwierać szampana?

„Motor” nr 30/2024 – zapowiedź numeru

Chińskie firmy motoryzacyjne czeka rzeź? Do 2030 r. większość z nich może zniknąć z rynku

Wypadek elektrycznego hipersamochodu w Goodwood: wiemy już, co tam się wydarzyło

Stworzył m.in. Rolls-Royce'a Phantoma. Zginął w swoim domu – sprawca próbował ukraść kolekcję samochodów projektanta

test

W AKTUALNYM NUMERZE