Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Powrót króla! Ale na razie Subaru Imprezę WRX STI S210 dostaną tylko wybrani

Subaru już lata temu przestało produkować topową wersję Imprezy. Od dłuższego czasu miłośnikom marki wystarczać musiała więc odmiana WRX – niby fajna, niby w miarę szybka, ale i tak dostępna też tylko w wybranych krajach. No, ale teraz wygląda na to, że coś się może ruszyć: oto na rynku japońskim debiutuje nowa Impreza STI. Na razie jest limitowana do 500 sztuk i ma skrzynię CVT, ale JEST. Czy daje też nadzieję na powrót na inne rynki?
Subaru już lata temu przestało produkować topową wersję Imprezy. Od dłuższego czasu miłośnikom marki wystarczać musiała więc odmiana WRX – niby fajna, niby w miarę szybka, ale i tak dostępna też tylko w wybranych krajach. No, ale teraz wygląda na to, że coś się może ruszyć: oto na rynku japońskim debiutuje nowa Impreza STI. Na razie jest limitowana do 500 sztuk i ma skrzynię CVT, ale JEST. Czy daje też nadzieję na powrót na inne rynki?

Aktualności

Powrót króla! Ale na razie Subaru Imprezę WRX STI S210 dostaną tylko wybrani

Subaru już lata temu przestało produkować topową wersję Imprezy. Od dłuższego czasu miłośnikom marki wystarczać musiała więc odmiana WRX – niby fajna, niby w miarę szybka, ale i tak dostępna też tylko w wybranych krajach. No, ale teraz wygląda na to, że coś się może ruszyć: oto na rynku japońskim debiutuje nowa Impreza STI. Na razie jest limitowana do 500 sztuk i ma skrzynię CVT, ale JEST. Czy daje też nadzieję na powrót na inne rynki?
Subaru już lata temu przestało produkować topową wersję Imprezy. Od dłuższego czasu miłośnikom marki wystarczać musiała więc odmiana WRX – niby fajna, niby w miarę szybka, ale i tak dostępna też tylko w wybranych krajach. No, ale teraz wygląda na to, że coś się może ruszyć: oto na rynku japońskim debiutuje nowa Impreza STI. Na razie jest limitowana do 500 sztuk i ma skrzynię CVT, ale JEST. Czy daje też nadzieję na powrót na inne rynki?

Mercedes w zasadzie wprost chwali się, że wie o tobie wszystko. Ale czy to dobrze?

Europejskim samochodem roku w konkursie Car of the Year 2025 zostały elektryczne Renault 5 i Alpine A290

Dacia Bigster z polskimi cenami. Rywale nie mogą spać spokojnie

Imponujące zakupy jednej z polskich uczelni – na czele listy Lexus za 700 tys. zł

W życie weszły nowe warunki homologacyjne dla PHEV-ów. Od teraz ma być bliżej rzeczywistości

W tym kraju już prawie 90 proc. sprzedaży nowych aut stanowią elektryki. A to dopiero… początek

Plany budowy dróg w Polsce na 2025 rok – ponad 400 km nowych odcinków

Kolejna marka z Chin trafi do Polski. Ma oferować niedrogie auta dla ludu

Toyota i Lexus gorsze niż Subaru. PHEV-y – problematyczne? Wyniki badania Consumer Reports za 2024 r.

Holandia: miejscowo na autostradach wraca prędkość 130 km/h. Co na to ekolodzy?

„Motor” nr 1-2/2025 – zapowiedź numeru

Honda: chcemy przejąć Nissana. Carlos Ghosn: z deszczu pod rynnę! A co na to Renault?

Przez 25 lat jeździła Mazdą RX-7. W wieku 80 lat postanowiła ją oddać w dobre ręce i... się zaczęło

Wypożyczyłeś Teslę od Hertza? Być może otrzymasz niezwykle kuszącą ofertę na zakup tego auta!

Leapmotor szykuje hybrydę plug-in dla Europy. Cena i zasięg? Atrakcyjne

Jest finał negocjacji: pracę w VW straci kilkadziesiąt tysięcy osób, ale nie będzie zamykania fabryk. Nowe miejsce produkcji niegdyś kluczowego modelu

W AKTUALNYM NUMERZE