Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Holandia: miejscowo na autostradach wraca prędkość 130 km/h. Co na to ekolodzy?

W 2020 r. władze Holandii obniżyły maksymalną prędkość na autostradach do 100 km/h. Po co? Ano pośrednio po to, by poprawić jakość powietrza. Ograniczenie obowiązywało w ciągu dnia i obejmowało całą (zaskakująco rozbudowaną) sieć tamtejszych autostrad. Dziś, na przełomie 2024/25 r., temat przywrócenia limitu na poziomie 130 km/h zaczyna nabierać realnych kształtów. Kwestia polityczna czy już tak poprawiło się powietrze?
W 2020 r. władze Holandii obniżyły maksymalną prędkość na autostradach do 100 km/h. Po co? Ano pośrednio po to, by poprawić jakość powietrza. Ograniczenie obowiązywało w ciągu dnia i obejmowało całą (zaskakująco rozbudowaną) sieć tamtejszych autostrad. Dziś, na przełomie 2024/25 r., temat przywrócenia limitu na poziomie 130 km/h zaczyna nabierać realnych kształtów. Kwestia polityczna czy już tak poprawiło się powietrze?

Aktualności

Holandia: miejscowo na autostradach wraca prędkość 130 km/h. Co na to ekolodzy?

W 2020 r. władze Holandii obniżyły maksymalną prędkość na autostradach do 100 km/h. Po co? Ano pośrednio po to, by poprawić jakość powietrza. Ograniczenie obowiązywało w ciągu dnia i obejmowało całą (zaskakująco rozbudowaną) sieć tamtejszych autostrad. Dziś, na przełomie 2024/25 r., temat przywrócenia limitu na poziomie 130 km/h zaczyna nabierać realnych kształtów. Kwestia polityczna czy już tak poprawiło się powietrze?
W 2020 r. władze Holandii obniżyły maksymalną prędkość na autostradach do 100 km/h. Po co? Ano pośrednio po to, by poprawić jakość powietrza. Ograniczenie obowiązywało w ciągu dnia i obejmowało całą (zaskakująco rozbudowaną) sieć tamtejszych autostrad. Dziś, na przełomie 2024/25 r., temat przywrócenia limitu na poziomie 130 km/h zaczyna nabierać realnych kształtów. Kwestia polityczna czy już tak poprawiło się powietrze?

„Motor” nr 1-2/2025 – zapowiedź numeru

Honda: chcemy przejąć Nissana. Carlos Ghosn: z deszczu pod rynnę! A co na to Renault?

UE: są sankcje, nie można eksportować aut do Rosji. Diler BMW: potrzymajcie nam piwo

Elektromobilność powodem problemów u Porsche. Elektryczne 718 nie jest równie dobre, co poprzednik?

MG jest już rok na polskim rynku. Do gry wchodzi ZS Classic

Leapmotor szykuje hybrydę plug-in dla Europy. Cena i zasięg? Atrakcyjne

Jest finał negocjacji: pracę w VW straci kilkadziesiąt tysięcy osób, ale nie będzie zamykania fabryk. Nowe miejsce produkcji niegdyś kluczowego modelu

Sprzedaż samochodów w Europie po 11 miesiącach – elektryki nadal na minusie, ale najbardziej tracą auta z dieslami

Honda na ratunek upadającemu japońskiemu gigantowi? Ta fuzja to będzie hit

Kupił samochód z Chin i... się zaczęło

W jakim stanie jest najpopularniejsze auto Europy po 304 tys. km i 16 latach na drogach?

Skoda zaprasza na spotkanie z wybitną polską kolarką – Kasią Niewiadomą

BMW miało stworzyć sportowe coupe. Wybór padł jednak na potężnego SUV-a

Renault 5 Turbo 3E: elektryczny hiperhatchback z tylnym napędem i 507 KM

9 na 10 właścicieli aut na prąd ponownie wybierze elektryka. Skąd takie przywiązanie?

Toyocie Yaris Cross przybył większy brat. To Urban Cruiser

W AKTUALNYM NUMERZE