Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

W tym kraju już prawie 90 proc. sprzedaży nowych aut stanowią elektryki. A to dopiero… początek

Abstrahując od tego, dlaczego Norwegowie masowo kupują elektryki i co tak naprawdę tamtejszymi konsumentami kieruje, to trzeba uczciwie przyznać, że wyniki sprzedaży za 2024 r. mogą wprawić w osłupienie. Otóż już niemal 90 proc. nowych aut opuszczających tamtejsze salony ma napęd elektryczny. I to wszystko w chwili, gdy w wielu innych europejskich państwach sprzedaż BEV-ów raczej nie idzie tak, jak pierwotnie zakładano.
Abstrahując od tego, dlaczego Norwegowie masowo kupują elektryki i co tak naprawdę tamtejszymi konsumentami kieruje, to trzeba uczciwie przyznać, że wyniki sprzedaży za 2024 r. mogą wprawić w osłupienie. Otóż już niemal 90 proc. nowych aut opuszczających tamtejsze salony ma napęd elektryczny. I to wszystko w chwili, gdy w wielu innych europejskich państwach sprzedaż BEV-ów raczej nie idzie tak, jak pierwotnie zakładano.

Aktualności

W tym kraju już prawie 90 proc. sprzedaży nowych aut stanowią elektryki. A to dopiero… początek

Abstrahując od tego, dlaczego Norwegowie masowo kupują elektryki i co tak naprawdę tamtejszymi konsumentami kieruje, to trzeba uczciwie przyznać, że wyniki sprzedaży za 2024 r. mogą wprawić w osłupienie. Otóż już niemal 90 proc. nowych aut opuszczających tamtejsze salony ma napęd elektryczny. I to wszystko w chwili, gdy w wielu innych europejskich państwach sprzedaż BEV-ów raczej nie idzie tak, jak pierwotnie zakładano.
Abstrahując od tego, dlaczego Norwegowie masowo kupują elektryki i co tak naprawdę tamtejszymi konsumentami kieruje, to trzeba uczciwie przyznać, że wyniki sprzedaży za 2024 r. mogą wprawić w osłupienie. Otóż już niemal 90 proc. nowych aut opuszczających tamtejsze salony ma napęd elektryczny. I to wszystko w chwili, gdy w wielu innych europejskich państwach sprzedaż BEV-ów raczej nie idzie tak, jak pierwotnie zakładano.

Toyota i Lexus gorsze niż Subaru. PHEV-y – problematyczne? Wyniki badania Consumer Reports za 2024 r.

Holandia: miejscowo na autostradach wraca prędkość 130 km/h. Co na to ekolodzy?

Myślałeś, że auta elektryczne są w odwrocie? To pomyśl jeszcze raz. Analitycy zapowiadają duże wzrosty na 2025 r.

„Motor” nr 1-2/2025 – zapowiedź numeru

Honda: chcemy przejąć Nissana. Carlos Ghosn: z deszczu pod rynnę! A co na to Renault?

Przez 25 lat jeździła Mazdą RX-7. W wieku 80 lat postanowiła ją oddać w dobre ręce i... się zaczęło

Elektromobilność powodem problemów u Porsche. Elektryczne 718 nie jest równie dobre, co poprzednik?

MG jest już rok na polskim rynku. Do gry wchodzi ZS Classic

Wypożyczyłeś Teslę od Hertza? Być może otrzymasz niezwykle kuszącą ofertę na zakup tego auta!

Leapmotor szykuje hybrydę plug-in dla Europy. Cena i zasięg? Atrakcyjne

Honda na ratunek upadającemu japońskiemu gigantowi? Ta fuzja to będzie hit

Kupił samochód z Chin i... się zaczęło

Oddano do użytku nowe drogi – autostradę A2 na odcinku Groszki–Siedlce Zachód oraz obwodnicę Gryfina

Ferrari 12Cilindri, warte około 1,7 mln zł, rozbite podczas premiery prasowej

BMW miało stworzyć sportowe coupe. Wybór padł jednak na potężnego SUV-a

„Motor” nr 51-52/2024 – zapowiedź numeru

test

W AKTUALNYM NUMERZE