Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Miłośnicy Tesli, (znów) macie problem. Ceny używanych Cybertrucków lecą na łeb na szyję. No i lepiej uważać z… magnesami

Elon Musk może się w jakimś stopniu cieszyć z tego, że wybory wygrał Donald Trump (inna sprawa, że akurat ten polityk nie jest znany z wybitnego zamiłowania do aut typu BEV). Natomiast właściciele i miłośnicy modelu Cybertruck nie mają już tylu powodów do radości – nie dość, że coś dziwnego dzieje się z wartością rezydualną tego auta, to na dodatek właśnie się okazało, że lepiej nie zbliżać się do tego pojazdu z magnesem w ręku. No, a to i tak tylko wierzchołek góry lodowej.
Elon Musk może się w jakimś stopniu cieszyć z tego, że wybory wygrał Donald Trump (inna sprawa, że akurat ten polityk nie jest znany z wybitnego zamiłowania do aut typu BEV). Natomiast właściciele i miłośnicy modelu Cybertruck nie mają już tylu powodów do radości – nie dość, że coś dziwnego dzieje się z wartością rezydualną tego auta, to na dodatek właśnie się okazało, że lepiej nie zbliżać się do tego pojazdu z magnesem w ręku. No, a to i tak tylko wierzchołek góry lodowej.

Aktualności

Miłośnicy Tesli, (znów) macie problem. Ceny używanych Cybertrucków lecą na łeb na szyję. No i lepiej uważać z… magnesami

Elon Musk może się w jakimś stopniu cieszyć z tego, że wybory wygrał Donald Trump (inna sprawa, że akurat ten polityk nie jest znany z wybitnego zamiłowania do aut typu BEV). Natomiast właściciele i miłośnicy modelu Cybertruck nie mają już tylu powodów do radości – nie dość, że coś dziwnego dzieje się z wartością rezydualną tego auta, to na dodatek właśnie się okazało, że lepiej nie zbliżać się do tego pojazdu z magnesem w ręku. No, a to i tak tylko wierzchołek góry lodowej.
Elon Musk może się w jakimś stopniu cieszyć z tego, że wybory wygrał Donald Trump (inna sprawa, że akurat ten polityk nie jest znany z wybitnego zamiłowania do aut typu BEV). Natomiast właściciele i miłośnicy modelu Cybertruck nie mają już tylu powodów do radości – nie dość, że coś dziwnego dzieje się z wartością rezydualną tego auta, to na dodatek właśnie się okazało, że lepiej nie zbliżać się do tego pojazdu z magnesem w ręku. No, a to i tak tylko wierzchołek góry lodowej.

Jaguar przestaje produkować samochody, ale ma nowe logo

Citroen wskrzesi następcę imponującego SM-a? Może kosztować 1 mln euro

Role się odwróciły. Tak źle europejscy producenci jeszcze nie radzili sobie w Chinach

„Motor” nr 47/2024 – zapowiedź numeru

Rząd zapowiada zaostrzenie kar dla piratów drogowych. Dobry pomysł? Tak, ale… nie | OPINIA

Nowa seria testów zderzeniowych Euro NCAP. Kolejny chiński samochód z najwyższą oceną: MG HS na pięć gwiazdek

Mercedes W123 stał zalany przez kilka dni, ale to dla niego nie problem

Zderzenie z rzeczywistością. Ford wskrzesił legendę i już ogranicza jej produkcję

Ciąg dalszy zamieszania wokół Leapmotora. Chiny jednak ukarzą Polskę?

Honda ma imponujący napęd hybrydowy, a Mercedes pokazuje, że silnik Diesla wciąż się broni

Wszyscy na to czekali, Mazda w końcu potwierdza. Czy to naprawdę nowe RX-7?

Masz takie Porsche? Lepiej nim nie jeździć!

Nowe modele Skody z napędem 4x4 – wszechstronność do kwadratu

Koniec wolnossących silników w Porsche 911 GT3 już za dwa lata? Groźba jest realna

Mercedes CLA dostanie silnik z Chin? Na to wygląda. Spółka joint venture Renault-Geely już wzięła się do roboty

Europa nałożyła wysokie cła, Chiny planują odwet na krajach, które poparły sankcje. Inwestycji nie będzie?

W AKTUALNYM NUMERZE