Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Raport J.D. Power: kierowcy wciąż nie mogą się przekonać do hybryd z wtyczką. Elektryki lepsze?

Jak czytamy w raporcie opracowanym przez J.D. Power, kierowcy nie są jakoś wybitnie zadowoleni ze swoich hybryd typu plug-in. Te auta często określane są mianem pomostu między samochodami spalinowymi a elektrycznymi, ale na co dzień raczej sprawdzają się tak sobie. Bo nie są ani typowymi spalinówkami, ani elektrykami, a i tak dziedziczą co najmniej kilka ich wad. No więc to kwestia (wadliwego?) konceptu czy to raczej my, kierowcy, nie umiemy z PHEV-ów korzystać?
Jak czytamy w raporcie opracowanym przez J.D. Power, kierowcy nie są jakoś wybitnie zadowoleni ze swoich hybryd typu plug-in. Te auta często określane są mianem pomostu między samochodami spalinowymi a elektrycznymi, ale na co dzień raczej sprawdzają się tak sobie. Bo nie są ani typowymi spalinówkami, ani elektrykami, a i tak dziedziczą co najmniej kilka ich wad. No więc to kwestia (wadliwego?) konceptu czy to raczej my, kierowcy, nie umiemy z PHEV-ów korzystać?

Aktualności

Raport J.D. Power: kierowcy wciąż nie mogą się przekonać do hybryd z wtyczką. Elektryki lepsze?

Jak czytamy w raporcie opracowanym przez J.D. Power, kierowcy nie są jakoś wybitnie zadowoleni ze swoich hybryd typu plug-in. Te auta często określane są mianem pomostu między samochodami spalinowymi a elektrycznymi, ale na co dzień raczej sprawdzają się tak sobie. Bo nie są ani typowymi spalinówkami, ani elektrykami, a i tak dziedziczą co najmniej kilka ich wad. No więc to kwestia (wadliwego?) konceptu czy to raczej my, kierowcy, nie umiemy z PHEV-ów korzystać?
Jak czytamy w raporcie opracowanym przez J.D. Power, kierowcy nie są jakoś wybitnie zadowoleni ze swoich hybryd typu plug-in. Te auta często określane są mianem pomostu między samochodami spalinowymi a elektrycznymi, ale na co dzień raczej sprawdzają się tak sobie. Bo nie są ani typowymi spalinówkami, ani elektrykami, a i tak dziedziczą co najmniej kilka ich wad. No więc to kwestia (wadliwego?) konceptu czy to raczej my, kierowcy, nie umiemy z PHEV-ów korzystać?

Alfa Romeo odwraca się od elektromobilności. Następcy Giulii i Stelvio otrzymają silniki spalinowe

Abarth 500e – z prądem, ale pod prąd

„Motor” nr 42/2024 – zapowiedź numeru

Monachium, mamy problem. Kolejna akcja serwisowa w BMW: tym razem układ kierowniczy. Jest i polski wątek

W wyniku huraganu przepłynął z prądem rzeki 90 metrów. A mimo to jeździ tak, jakby nic się nie stało

„Motor” nr 41/2024 – zapowiedź numeru

Szef AMG uważa, że klienci kupują auta dla najnowszej technologii. A nie dla silników V8

LG pracuje nad nowym typem baterii do elektryków. Mają tak łatwo nie płonąć

Nowe rekordy torów – Nürburgringu ustanowiony przez Mercedesa-AMG i Silesia Ringu przez Porsche

Oddała Porsche do warsztatu, na zwrot auta czekała ponad 11 lat

„Motor – Poradnik Kupującego – Samochody Używane 2024” w sprzedaży już od 2 października

„Motor” nr 40/2024 – zapowiedź numeru

Dacia sprzedała ponad milion aut z fabrycznym LPG i ma apetyt na więcej

Potężne tąpnięcie na rynku samochodów elektrycznych. W sierpniu w Europie ich sprzedaż spadła o 36 procent!

Premier Włoch oskarża UE o „autodestrukcję przemysłu motoryzacyjnego”. Zapowiada działania

Nowy samochód z Polski wyceniony. Dacia Spring właśnie przestała być okazją

test

W AKTUALNYM NUMERZE