Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

BMW detronizuje Teslę, Ford spada w przepaść, Dacia nadal szaleje. Ale czy europejskie wyniki sprzedaży za lipiec naprawdę zaskakują?

Tesla spada z tronu, jeśli chodzi o łączną sprzedaż elektryków w Europie. BMW, czyli nowy lider, ma też jednak i inne powody do radości, bo dobrze radzi sobie także w pozostałych segmentach. A co poza tym? Dacia (znów) na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o najlepiej sprzedające się auto Europie. Mało? To spójrzcie odrobinę niżej, bo na czwartym miejscu rankingu sprzedaży dumnie pręży się Duster. Uwagę zwraca też słaby wynik Forda, który najpierw wycofał popularne modele, a teraz osuwa się w przepaść.
Tesla spada z tronu, jeśli chodzi o łączną sprzedaż elektryków w Europie. BMW, czyli nowy lider, ma też jednak i inne powody do radości, bo dobrze radzi sobie także w pozostałych segmentach. A co poza tym? Dacia (znów) na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o najlepiej sprzedające się auto Europie. Mało? To spójrzcie odrobinę niżej, bo na czwartym miejscu rankingu sprzedaży dumnie pręży się Duster. Uwagę zwraca też słaby wynik Forda, który najpierw wycofał popularne modele, a teraz osuwa się w przepaść.

Aktualności

BMW detronizuje Teslę, Ford spada w przepaść, Dacia nadal szaleje. Ale czy europejskie wyniki sprzedaży za lipiec naprawdę zaskakują?

Tesla spada z tronu, jeśli chodzi o łączną sprzedaż elektryków w Europie. BMW, czyli nowy lider, ma też jednak i inne powody do radości, bo dobrze radzi sobie także w pozostałych segmentach. A co poza tym? Dacia (znów) na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o najlepiej sprzedające się auto Europie. Mało? To spójrzcie odrobinę niżej, bo na czwartym miejscu rankingu sprzedaży dumnie pręży się Duster. Uwagę zwraca też słaby wynik Forda, który najpierw wycofał popularne modele, a teraz osuwa się w przepaść.
Tesla spada z tronu, jeśli chodzi o łączną sprzedaż elektryków w Europie. BMW, czyli nowy lider, ma też jednak i inne powody do radości, bo dobrze radzi sobie także w pozostałych segmentach. A co poza tym? Dacia (znów) na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o najlepiej sprzedające się auto Europie. Mało? To spójrzcie odrobinę niżej, bo na czwartym miejscu rankingu sprzedaży dumnie pręży się Duster. Uwagę zwraca też słaby wynik Forda, który najpierw wycofał popularne modele, a teraz osuwa się w przepaść.

Najsłynniejsze Ferrari z Czech już 2 lata służy w tamtejszej policji. Ile kosztowało podatników?

Elektryczna ciężarówka Tesli spłonęła w Kalifornii. Autostrada międzystanowa zamknięta, służby w szoku

Zupełnie nowe MG ZS oferuje więcej stylu i mocny napęd hybrydowy

Omoda 5 w teście łosia – jest pole do poprawy

„Motor” nr 34/2024 – zapowiedź numeru

Mam bić brawo, gdy rowerzysta łamie przepisy? Co tam czerwone, przynajmniej pizza dojedzie na czas

Wszędzie rdza – alarmujący film z oględzin podwozia Toyoty Yaris z 2017 r.

Zupełnie nowe Tesle wrastają w trawę – tak amerykański producent przechowuje swoje samochody

Omoda 5 – nowy chiński kompaktowy SUV z atrakcyjnymi cenami

Toyota Mirai posłużyła do stworzenia bomby wodorowej w Ukrainie

Załamanie sprzedaży aut elektrycznych na największym rynku w Europie. „Wielu klientów ma wątpliwości”

Rozpędzona Skoda – dobre pierwsze półrocze 2024 r., historyczny sukces i obiecujące perspektywy

Problem nie tkwi w technologii, lecz w klientach. Mercedesy-AMG C 63 i GLC 63 pozostaną przy silnikach R4

Kamera nagrała pożar elektrycznego Mercedesa w garażu podziemnym. Uszkodzeniu uległo 70 aut

„Motor” nr 32-33/2024 – zapowiedź numeru

Audi na tym rynku może zmienić logo. Co dalej z czterema pierścieniami?

test

W AKTUALNYM NUMERZE