Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Szef AMG uważa, że klienci kupują auta dla najnowszej technologii. A nie dla silników V8

Michael Schiebe – czyli CEO marki Mercedes-AMG – właśnie stwierdził, że dziś przy wyborze nowego auta klienci głównie kierują się tym, czy na pokładzie jest nowoczesna technologia. Dużo technologii. No i właśnie z tego względu szefostwo Mercedesa zakłada, że gdy na rynku pojawi się elektryczny supersamochód z logo AMG, to klienci z miejsca zapomną o dotychczasowych benzynowych V8 i szturmem ruszą do salonów. Bo to będzie pożądana przez nich nowoczesność.
Michael Schiebe – czyli CEO marki Mercedes-AMG – właśnie stwierdził, że dziś przy wyborze nowego auta klienci głównie kierują się tym, czy na pokładzie jest nowoczesna technologia. Dużo technologii. No i właśnie z tego względu szefostwo Mercedesa zakłada, że gdy na rynku pojawi się elektryczny supersamochód z logo AMG, to klienci z miejsca zapomną o dotychczasowych benzynowych V8 i szturmem ruszą do salonów. Bo to będzie pożądana przez nich nowoczesność.

Aktualności

Szef AMG uważa, że klienci kupują auta dla najnowszej technologii. A nie dla silników V8

Michael Schiebe – czyli CEO marki Mercedes-AMG – właśnie stwierdził, że dziś przy wyborze nowego auta klienci głównie kierują się tym, czy na pokładzie jest nowoczesna technologia. Dużo technologii. No i właśnie z tego względu szefostwo Mercedesa zakłada, że gdy na rynku pojawi się elektryczny supersamochód z logo AMG, to klienci z miejsca zapomną o dotychczasowych benzynowych V8 i szturmem ruszą do salonów. Bo to będzie pożądana przez nich nowoczesność.
Michael Schiebe – czyli CEO marki Mercedes-AMG – właśnie stwierdził, że dziś przy wyborze nowego auta klienci głównie kierują się tym, czy na pokładzie jest nowoczesna technologia. Dużo technologii. No i właśnie z tego względu szefostwo Mercedesa zakłada, że gdy na rynku pojawi się elektryczny supersamochód z logo AMG, to klienci z miejsca zapomną o dotychczasowych benzynowych V8 i szturmem ruszą do salonów. Bo to będzie pożądana przez nich nowoczesność.

Oddała Porsche do warsztatu, na zwrot auta czekała ponad 11 lat

Skoda dłużej utrzyma Fabię, Kamiqa i Scalę przy życiu, I już wie, że nie zarobi na Elroqu

To BMW kosztuje tyle, co 4 nowe Lamborghini. A wcale nie jest prosto z salonu

„Motor” nr 40/2024 – zapowiedź numeru

Importujesz auto z USA? Tam też srogo kręcą liczniki. Komis zdjął łącznie 22,5 mln km!

Clarkson mówi, że koniec The Grand Tour to częściowo „zasługa” elektryków. I zdradza, kto był ostatnim Stigiem

Chińczycy oferują nowe nadwozia dla kultowej Toyoty Corolli AE86. Jest jednak pewien haczyk

Potężne tąpnięcie na rynku samochodów elektrycznych. W sierpniu w Europie ich sprzedaż spadła o 36 procent!

Premier Włoch oskarża UE o „autodestrukcję przemysłu motoryzacyjnego”. Zapowiada działania

Nowy samochód z Polski wyceniony. Dacia Spring właśnie przestała być okazją

Kierownictwo Forda testowało chińskie elektryki. No i szok: „Oni nas wyprzedzili"

Volkswagen ma kłopoty, bo postawił na auta elektryczne? No to postawi jeszcze mocniej. A Polo będzie do nas przypływać z Afryki

Elektryczne Audi zapaliło się na podnośniku. Aby dogasić pożar, strażacy musieli wypchnąć auto z hali

1,5 mln BMW do serwisów. Chodzi o usterkę związaną z bezpieczeństwem

Indie – wielka szansa czy (za duże) wyzywanie i ryzyko dla producentów samochodów?

Mają zwiększyć bezpieczeństwo na drogach, ale przyczyniają się do rozpraszania uwagi u kierowców

W AKTUALNYM NUMERZE