Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Horacio Pagani mówi, że jego firma nie zrobi hybrydy ani elektryka. Bo klienci wolą spalinowe V12

Pamiętacie, jak Aleksander Kwaśniewski apelował do Ludwika Dorna i Saby, by nie szli TĄ drogą? Właśnie. No więc teraz Aleksandrem Kwaśniewskim wśród producentów aut został nikt inny, jak Horacio Pagani. A to dlatego, że jego firma – w przeciwieństwie np. do Lamborghini, Ferrari i Maserati – nie pójdzie teraz drogą elektryfikacji. Bo może. I Pagani zostanie na tyle, na ile się da, przy silnikach spalinowych. Hybrydy? Nic z tego.
Pamiętacie, jak Aleksander Kwaśniewski apelował do Ludwika Dorna i Saby, by nie szli TĄ drogą? Właśnie. No więc teraz Aleksandrem Kwaśniewskim wśród producentów aut został nikt inny, jak Horacio Pagani. A to dlatego, że jego firma – w przeciwieństwie np. do Lamborghini, Ferrari i Maserati – nie pójdzie teraz drogą elektryfikacji. Bo może. I Pagani zostanie na tyle, na ile się da, przy silnikach spalinowych. Hybrydy? Nic z tego.

Aktualności

Horacio Pagani mówi, że jego firma nie zrobi hybrydy ani elektryka. Bo klienci wolą spalinowe V12

Pamiętacie, jak Aleksander Kwaśniewski apelował do Ludwika Dorna i Saby, by nie szli TĄ drogą? Właśnie. No więc teraz Aleksandrem Kwaśniewskim wśród producentów aut został nikt inny, jak Horacio Pagani. A to dlatego, że jego firma – w przeciwieństwie np. do Lamborghini, Ferrari i Maserati – nie pójdzie teraz drogą elektryfikacji. Bo może. I Pagani zostanie na tyle, na ile się da, przy silnikach spalinowych. Hybrydy? Nic z tego.
Pamiętacie, jak Aleksander Kwaśniewski apelował do Ludwika Dorna i Saby, by nie szli TĄ drogą? Właśnie. No więc teraz Aleksandrem Kwaśniewskim wśród producentów aut został nikt inny, jak Horacio Pagani. A to dlatego, że jego firma – w przeciwieństwie np. do Lamborghini, Ferrari i Maserati – nie pójdzie teraz drogą elektryfikacji. Bo może. I Pagani zostanie na tyle, na ile się da, przy silnikach spalinowych. Hybrydy? Nic z tego.

Nowiutkie Fiat Multipla czy Nissan 350Z. Oto auta „zombie”, które w tym roku trafiły na drogi

Polska firma sprzedaje używane lampy do Bugatti. Cena? Jak za nowe Porsche

Włoski rząd grozi Stellantisowi. W tle gigafabryka

BMW detronizuje Teslę, Ford spada w przepaść, Dacia nadal szaleje. Ale czy europejskie wyniki sprzedaży za lipiec naprawdę zaskakują?

Kia EV3 z polskimi cenami. Ile kosztuje nowy najtańszy elektryk w gamie koreańskiej marki?

Najsłynniejsze Ferrari z Czech już 2 lata służy w tamtejszej policji. Ile kosztowało podatników?

Elektryczna ciężarówka Tesli spłonęła w Kalifornii. Autostrada międzystanowa zamknięta, służby w szoku

Zupełnie nowe MG ZS oferuje więcej stylu i mocny napęd hybrydowy

Zupełnie nowe MG HS już w sprzedaży. Cena? Jak za Audi A1 czy Hyundaia i30

Omoda 5 w teście łosia – jest pole do poprawy

Mam bić brawo, gdy rowerzysta łamie przepisy? Co tam czerwone, przynajmniej pizza dojedzie na czas

Wszędzie rdza – alarmujący film z oględzin podwozia Toyoty Yaris z 2017 r.

Omoda 5 – nowy chiński kompaktowy SUV z atrakcyjnymi cenami

UE nałożyła cła na auta produkowane w Chinach, no to teraz Pekin odpowiada. I wnosi skargę do WTO

Załamanie sprzedaży aut elektrycznych na największym rynku w Europie. „Wielu klientów ma wątpliwości”

Rozpędzona Skoda – dobre pierwsze półrocze 2024 r., historyczny sukces i obiecujące perspektywy

test

W AKTUALNYM NUMERZE