Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Chińczycy przejęli od zachodnich firm motoryzacyjnych wiedzę i technologie, a teraz… boją się szpiegostwa przemysłowego

Chińskie firmy przez lata tworzyły spółki joint-venture z zachodnimi koncernami motoryzacyjnymi i w ten sposób przejmowały od nich know-how. Teraz Pekin nakazuje, aby produkcję kluczowych elementów pozostawiły one w Państwie Środka. 
Chińskie firmy przez lata tworzyły spółki joint-venture z zachodnimi koncernami motoryzacyjnymi i w ten sposób przejmowały od nich know-how. Teraz Pekin nakazuje, aby produkcję kluczowych elementów pozostawiły one w Państwie Środka. 

Aktualności

Chińczycy przejęli od zachodnich firm motoryzacyjnych wiedzę i technologie, a teraz… boją się szpiegostwa przemysłowego

Chińskie firmy przez lata tworzyły spółki joint-venture z zachodnimi koncernami motoryzacyjnymi i w ten sposób przejmowały od nich know-how. Teraz Pekin nakazuje, aby produkcję kluczowych elementów pozostawiły one w Państwie Środka. 
Chińskie firmy przez lata tworzyły spółki joint-venture z zachodnimi koncernami motoryzacyjnymi i w ten sposób przejmowały od nich know-how. Teraz Pekin nakazuje, aby produkcję kluczowych elementów pozostawiły one w Państwie Środka. 

Te auta są najoszczędniejsze. Top 20 modeli benzynowych i wysokoprężnych

Rekordowy mandat za jazdę na zderzaku. Szwajcar musi zapłacić niemal pół mln zł!

Rok 2025 sądnym dla producentów aut? Szef Renault ostrzega przed nowymi przepisami na terenie UE

Volkswagen w poważnym kryzysie finansowym: jeśli za rok lub dwa sytuacja się nie poprawi, będą zamykane (kolejne) fabryki?

Mandaty wzrosły, ale za mało? Może piratów pora zacząć gnębić grubymi dziesiątkami tysięcy złotych [OPINIA]

Ile kosztuje zupełnie nowe MG ZS Hybrid+? Toyota Corolla Cross może się pakować

Duże i ciężkie SUV-y niebezpieczne dla innych użytkowników dróg?

„Motor” nr 36/2024 – zapowiedź numeru

Samochód bezpieczeństwa w F1 wcale nie taki… bezpieczny? Aston Martin Vantage roztrzaskany przed GP Włoch [FILM]

Horacio Pagani mówi, że jego firma nie zrobi hybrydy ani elektryka. Bo klienci wolą spalinowe V12

Nowiutkie Fiat Multipla czy Nissan 350Z. Oto auta „zombie”, które w tym roku trafiły na drogi

Polska firma sprzedaje używane lampy do Bugatti. Cena? Jak za nowe Porsche

„Motor” nr 35/2024 – zapowiedź numeru

W pełni naładowane auta elektryczne są niebezpieczne?

Najsłynniejsze Ferrari z Czech już 2 lata służy w tamtejszej policji. Ile kosztowało podatników?

Elektryczna ciężarówka Tesli spłonęła w Kalifornii. Autostrada międzystanowa zamknięta, służby w szoku

W AKTUALNYM NUMERZE