Szef AMG uważa, że klienci kupują auta dla najnowszej technologii. A nie dla silników V8
Michael Schiebe – czyli CEO marki Mercedes-AMG – właśnie stwierdził, że dziś przy wyborze nowego auta klienci głównie kierują się tym, czy na pokładzie jest nowoczesna technologia. Dużo technologii. No i właśnie z tego względu szefostwo Mercedesa zakłada, że gdy na rynku pojawi się elektryczny supersamochód z logo AMG, to klienci z miejsca zapomną o dotychczasowych benzynowych V8 i szturmem ruszą do salonów. Bo to będzie pożądana przez nich nowoczesność.
Aktualności
Michael Schiebe – czyli CEO marki Mercedes-AMG – właśnie stwierdził, że dziś przy wyborze nowego auta klienci głównie kierują się tym, czy na pokładzie jest nowoczesna technologia. Dużo technologii. No i właśnie z tego względu szefostwo Mercedesa zakłada, że gdy na rynku pojawi się elektryczny supersamochód z logo AMG, to klienci z miejsca zapomną o dotychczasowych benzynowych V8 i szturmem ruszą do salonów. Bo to będzie pożądana przez nich nowoczesność.
więcej