Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Menadżerowie wysokiego szczebla w tej firmie nie dostaną już służbowych Porsche. „Jak żyć?”

Było miło, ale się skończyło: wysocy rangą menadżerowie pracujący dla Grupy VAG, ale – uwaga, to ważne – nie bezpośrednio dla Porsche, nie dostaną już służbowych Taycanów, ani nawet Panamer czy Cayenne’ów. Nie będzie już też preferencyjnych warunków leasingu, ani żadnych innych udogodnień związanych z autami Porsche – koncern policzył pieniądze i wyszło, że trzeba zacisnąć pasa. Menadżerowie są zdruzgotani, ale – jak twierdzi pracodawca – sami mogą sobie pluć w brodę.
Było miło, ale się skończyło: wysocy rangą menadżerowie pracujący dla Grupy VAG, ale – uwaga, to ważne – nie bezpośrednio dla Porsche, nie dostaną już służbowych Taycanów, ani nawet Panamer czy Cayenne’ów. Nie będzie już też preferencyjnych warunków leasingu, ani żadnych innych udogodnień związanych z autami Porsche – koncern policzył pieniądze i wyszło, że trzeba zacisnąć pasa. Menadżerowie są zdruzgotani, ale – jak twierdzi pracodawca – sami mogą sobie pluć w brodę.

Aktualności

Menadżerowie wysokiego szczebla w tej firmie nie dostaną już służbowych Porsche. „Jak żyć?”

Było miło, ale się skończyło: wysocy rangą menadżerowie pracujący dla Grupy VAG, ale – uwaga, to ważne – nie bezpośrednio dla Porsche, nie dostaną już służbowych Taycanów, ani nawet Panamer czy Cayenne’ów. Nie będzie już też preferencyjnych warunków leasingu, ani żadnych innych udogodnień związanych z autami Porsche – koncern policzył pieniądze i wyszło, że trzeba zacisnąć pasa. Menadżerowie są zdruzgotani, ale – jak twierdzi pracodawca – sami mogą sobie pluć w brodę.
Było miło, ale się skończyło: wysocy rangą menadżerowie pracujący dla Grupy VAG, ale – uwaga, to ważne – nie bezpośrednio dla Porsche, nie dostaną już służbowych Taycanów, ani nawet Panamer czy Cayenne’ów. Nie będzie już też preferencyjnych warunków leasingu, ani żadnych innych udogodnień związanych z autami Porsche – koncern policzył pieniądze i wyszło, że trzeba zacisnąć pasa. Menadżerowie są zdruzgotani, ale – jak twierdzi pracodawca – sami mogą sobie pluć w brodę.

Od dziś obowiązują karne cła na auta z Chin, co może spowolnić rozwój elektromobilności

Elektryki będą wymagały nowej infrastruktury drogowej? Zobaczcie, co Tesla 3 robi z barierą energochłonną

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w Polsce po pierwszym półroczu 2024 r. Toyota liderem, a bestsellerem Corolla

BMW nie godzi się na sprzedaż aut po pożarze statku Fremantle Highway. Powinny zostać zezłomowane?

Wadliwe opony bardziej niebezpieczne niż jazda po alkoholu? Tak wynika z badania Brytyjczyków

Nowe samochody są coraz gorsze? To badanie nie pozostawia wątpliwości

Co włoski radiowóz Lamborghini Urus robił w Szwecji? Wyjaśnienie jest zdumiewające

Dealer sprowadził z Chin 22 sztuki ID.6. Volkswagen domaga się utylizacji tych aut

Nowe MG HS będzie blisko spokrewnione z chińskim Roewe RX5? Wiele na to wskazuje

Program Biznes Ekspert Skody – kompleksowe wsparcie dla małych i średnich firm

Zwrot na rynku używanych elektryków. Czy trend z USA zawita do Polski?

Wart ponad 11 mln zł Koenigsegg spłonął na autostradzie. Właściciele takich aut proszeni są o... ich nieużywanie

Fabryka w Tychach rozpoczęła produkcję chińskiego auta miejskiego. W 2025 r. dołączy do niego kolejny model

Dotychczasowi użytkownicy elektryków nastawieni do nich bardziej sceptycznie niż właściciele aut spalinowych

Jakie cła na auta z Chin nałoży Komisja Europejska? Okazuje się, że... niewystarczające

Ten chiński koncern w 5 lat chce zdobyć 5% naszego rynku. Właśnie debiutuje w Polsce

test

W AKTUALNYM NUMERZE