Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

UE nałożyła cła na auta produkowane w Chinach, no to teraz Pekin odpowiada. I wnosi skargę do WTO

Z jednej strony władze UE chcą walczyć ze zmianami klimatu, ale z drugiej – nakładają dodatkowe cła na elektryki produkowane w Chinach. Wygląda to wszystko trochę tak, jakby klimat miały chronić tylko pojazdy produkcji europejskiej... W każdym razie sprawą ceł – z inicjatywy Pekinu – zajmie się teraz Światowa Organizacja Handlu (WTO).
Z jednej strony władze UE chcą walczyć ze zmianami klimatu, ale z drugiej – nakładają dodatkowe cła na elektryki produkowane w Chinach. Wygląda to wszystko trochę tak, jakby klimat miały chronić tylko pojazdy produkcji europejskiej... W każdym razie sprawą ceł – z inicjatywy Pekinu – zajmie się teraz Światowa Organizacja Handlu (WTO).

Aktualności

UE nałożyła cła na auta produkowane w Chinach, no to teraz Pekin odpowiada. I wnosi skargę do WTO

Z jednej strony władze UE chcą walczyć ze zmianami klimatu, ale z drugiej – nakładają dodatkowe cła na elektryki produkowane w Chinach. Wygląda to wszystko trochę tak, jakby klimat miały chronić tylko pojazdy produkcji europejskiej... W każdym razie sprawą ceł – z inicjatywy Pekinu – zajmie się teraz Światowa Organizacja Handlu (WTO).
Z jednej strony władze UE chcą walczyć ze zmianami klimatu, ale z drugiej – nakładają dodatkowe cła na elektryki produkowane w Chinach. Wygląda to wszystko trochę tak, jakby klimat miały chronić tylko pojazdy produkcji europejskiej... W każdym razie sprawą ceł – z inicjatywy Pekinu – zajmie się teraz Światowa Organizacja Handlu (WTO).

Polscy kierowcy nie są gotowi na strefy czystego transportu. Ten raport nie pozostawia złudzeń

Problem nie tkwi w technologii, lecz w klientach. Mercedesy-AMG C 63 i GLC 63 pozostaną przy silnikach R4

Jaki jest koszt pokonania 100 km autem? Według Ministerstwa Przemysłu rządzi LPG, a elektryki są daleko w tyle

Kamera nagrała pożar elektrycznego Mercedesa w garażu podziemnym. Uszkodzeniu uległo 70 aut

„Motor” nr 32-33/2024 – zapowiedź numeru

Znany youtuber kupił sobie Maserati z dużym przebiegiem i je wyremontował. Ale tego się nie spodziewał

Toyota Corolla nowej generacji ma być przełomowa. Japończycy mówią o zasięgu ponad 2000 km

Uber sięgnie po 100 000 aut elektrycznych BYD-a, mimo że Hertz już się na elektrykach przejechał

Koncern ZF zwolni nawet 14 000 osób. Powód? Zmiany w świecie motoryzacji

Volkswagen nie wyśle Golfa VIII na emeryturę przez kolejne 10 lat?

„Motor” nr 31/2024 – zapowiedź numeru

Niepewny los Lancii i DS-a? Maserati na sprzedaż? Stellantis rozważa pozbycie się nierentownych marek

Koniec silnika W12 w Bentleyach, zastępuje go hybryda plug-in z benzynową jednostką 4.0 V8 biturbo

Ford ucieka przed elektryfikacją, a szef Renault nalega na weryfikację planów związanych z 2035 r.

„Motor” nr 30/2024 – zapowiedź numeru

Szwedzki hipersamochód mógł mieć trzy cylindry. Ale nie będzie miał – zbuntowali się klienci

W AKTUALNYM NUMERZE