Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Europejscy producenci przeciwni podnoszeniu ceł na auta z Chin. Jaki plan ma Pekin?

Pojawienie się aut na prąd z Chin jest „wezwaniem Europy do działania i odejścia od samozadowolenia” – uważa dyrektor generalny Ferrari, który jest przeciwko zwiększaniu ceł na takie pojazdy. Podobnie jak szefowie innych firm motoryzacyjnych.
Pojawienie się aut na prąd z Chin jest „wezwaniem Europy do działania i odejścia od samozadowolenia” – uważa dyrektor generalny Ferrari, który jest przeciwko zwiększaniu ceł na takie pojazdy. Podobnie jak szefowie innych firm motoryzacyjnych.

Aktualności

Europejscy producenci przeciwni podnoszeniu ceł na auta z Chin. Jaki plan ma Pekin?

Pojawienie się aut na prąd z Chin jest „wezwaniem Europy do działania i odejścia od samozadowolenia” – uważa dyrektor generalny Ferrari, który jest przeciwko zwiększaniu ceł na takie pojazdy. Podobnie jak szefowie innych firm motoryzacyjnych.
Pojawienie się aut na prąd z Chin jest „wezwaniem Europy do działania i odejścia od samozadowolenia” – uważa dyrektor generalny Ferrari, który jest przeciwko zwiększaniu ceł na takie pojazdy. Podobnie jak szefowie innych firm motoryzacyjnych.

Nowy Fiat 600 – polska produkcja

Europejczycy wskazali najbardziej niezawodne i zawodne marki samochodów

Wołga powróciła do żywych. Rosjanie pokazali aż trzy nowe modele!

„Motor” nr 21-22/2024 – zapowiedź numeru

Salon samochodowy w Pekinie – relacja wysłannika „Motoru”

Kia EV9 – przełomowy SUV obsypany nagrodami

Chiński producent aut Aiways wycofuje się z rodzimego rynku i skupia na Europie. Powód?

Ile kosztuje nowy Opel Frontera? Elektryk o skromnym zasięgu jest o ponad 20 000 zł droższy niż wariant spalinowy

Alfa Romeo Tributo Italiano – kwintesencja włoskiego stylu

Zbytni downsizing odbija się Mercedesowi-AMG czkawką. Niemcy szykują powrót V8!

Polacy nadal kochają turbodiesle? Aż 90% kupujących Mazdę CX-80 wybiera wersję wysokoprężną

Właściciele elektryków chętnie zapłaciliby za możliwość rezerwacji miejsca do ładowania. Co jeszcze wynika z najnowszego badania?

„Motor” nr 19/2024 – zapowiedź numeru

Czy chińscy producenci aut mają powody, aby bać się ewentualnych karnych ceł w Europie? Ten raport rozwiewa wątpliwości

W ciągu 20 lat obecności Polski w Unii Europejskiej zbudowaliśmy lub przebudowaliśmy ponad 5,2 tys. km dróg

Najtańsze i najdroższe w utrzymaniu auta – zestawienie marek

W AKTUALNYM NUMERZE