Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Lotus przywiózł do Goodwood 2000-konnego elektryka. Długo nie pojeździł [WIDEO]

Tegoroczny festiwal w Goodwood obfituje w ciekawe wydarzenia, także te dużej wagi. BMW pokazało więc m.in. najnowsze M5, MG podzieliło się ze światem nowym wcieleniem swojego bestsellera, czyli SUV-a HS. Z kolei Lotus wystawił na trasę wyścigu górskiego (Hill Climb) ponad 2000-konny elektryczny model Evija X – niestety, w tym wypadku już tak różowo nie było, bo po efektownym starcie nastąpił jeszcze bardziej efektowny koniec.
Tegoroczny festiwal w Goodwood obfituje w ciekawe wydarzenia, także te dużej wagi. BMW pokazało więc m.in. najnowsze M5, MG podzieliło się ze światem nowym wcieleniem swojego bestsellera, czyli SUV-a HS. Z kolei Lotus wystawił na trasę wyścigu górskiego (Hill Climb) ponad 2000-konny elektryczny model Evija X – niestety, w tym wypadku już tak różowo nie było, bo po efektownym starcie nastąpił jeszcze bardziej efektowny koniec.

Aktualności

Lotus przywiózł do Goodwood 2000-konnego elektryka. Długo nie pojeździł [WIDEO]

Tegoroczny festiwal w Goodwood obfituje w ciekawe wydarzenia, także te dużej wagi. BMW pokazało więc m.in. najnowsze M5, MG podzieliło się ze światem nowym wcieleniem swojego bestsellera, czyli SUV-a HS. Z kolei Lotus wystawił na trasę wyścigu górskiego (Hill Climb) ponad 2000-konny elektryczny model Evija X – niestety, w tym wypadku już tak różowo nie było, bo po efektownym starcie nastąpił jeszcze bardziej efektowny koniec.
Tegoroczny festiwal w Goodwood obfituje w ciekawe wydarzenia, także te dużej wagi. BMW pokazało więc m.in. najnowsze M5, MG podzieliło się ze światem nowym wcieleniem swojego bestsellera, czyli SUV-a HS. Z kolei Lotus wystawił na trasę wyścigu górskiego (Hill Climb) ponad 2000-konny elektryczny model Evija X – niestety, w tym wypadku już tak różowo nie było, bo po efektownym starcie nastąpił jeszcze bardziej efektowny koniec.

Menadżerowie wysokiego szczebla w tej firmie nie dostaną już służbowych Porsche. „Jak żyć?”

Od 7 lipca to urządzenie obowiązkowe w każdym nowym aucie. Duże zmiany dla kierowców

„Motor” nr 28/2024 – zapowiedź numeru

Elektryki będą wymagały nowej infrastruktury drogowej? Zobaczcie, co Tesla 3 robi z barierą energochłonną

Sprzedaż nowych samochodów osobowych w Polsce po pierwszym półroczu 2024 r. Toyota liderem, a bestsellerem Corolla

BMW nie godzi się na sprzedaż aut po pożarze statku Fremantle Highway. Powinny zostać zezłomowane?

Wadliwe opony bardziej niebezpieczne niż jazda po alkoholu? Tak wynika z badania Brytyjczyków

„Motor” nr 27/2024 – zapowiedź numeru

Nowe samochody są coraz gorsze? To badanie nie pozostawia wątpliwości

Co włoski radiowóz Lamborghini Urus robił w Szwecji? Wyjaśnienie jest zdumiewające

Program Biznes Ekspert Skody – kompleksowe wsparcie dla małych i średnich firm

Auta z kłopotliwymi nazwami. Hyundai Kona po polsku nie brzmi dobrze, ale w języku portugalskim...

Zwrot na rynku używanych elektryków. Czy trend z USA zawita do Polski?

Fabryka w Tychach rozpoczęła produkcję chińskiego auta miejskiego. W 2025 r. dołączy do niego kolejny model

Toyota Camry o przebiegu 480 000 km. W jakim stanie jest jej silnik?

„Motor” nr 25/2024 – zapowiedź numeru

W AKTUALNYM NUMERZE