Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Szwedzki hipersamochód mógł mieć trzy cylindry. Ale nie będzie miał – zbuntowali się klienci

Koenigsegg Gemera w końcu ma trafić do produkcji, ale w ostatniej chwili w gamie dostępnych napędów zaszły zmiany: otóż planowanej wersji z trzycylindrowym silnikiem spalinowym nie będzie. Zamówień było zbyt mało, więc do produkcji wejdzie tylko „V-ósemka”. Z jednej strony szkoda, bo silnik R3 w aucie o mocy systemowej 1400 KM (!) to byłoby coś, z drugiej – osoby wybierające mocne i drogie auta mają gust raczej konserwatywny. I małych jednostek nie tolerują.
Koenigsegg Gemera w końcu ma trafić do produkcji, ale w ostatniej chwili w gamie dostępnych napędów zaszły zmiany: otóż planowanej wersji z trzycylindrowym silnikiem spalinowym nie będzie. Zamówień było zbyt mało, więc do produkcji wejdzie tylko „V-ósemka”. Z jednej strony szkoda, bo silnik R3 w aucie o mocy systemowej 1400 KM (!) to byłoby coś, z drugiej – osoby wybierające mocne i drogie auta mają gust raczej konserwatywny. I małych jednostek nie tolerują.

Aktualności

Szwedzki hipersamochód mógł mieć trzy cylindry. Ale nie będzie miał – zbuntowali się klienci

Koenigsegg Gemera w końcu ma trafić do produkcji, ale w ostatniej chwili w gamie dostępnych napędów zaszły zmiany: otóż planowanej wersji z trzycylindrowym silnikiem spalinowym nie będzie. Zamówień było zbyt mało, więc do produkcji wejdzie tylko „V-ósemka”. Z jednej strony szkoda, bo silnik R3 w aucie o mocy systemowej 1400 KM (!) to byłoby coś, z drugiej – osoby wybierające mocne i drogie auta mają gust raczej konserwatywny. I małych jednostek nie tolerują.
Koenigsegg Gemera w końcu ma trafić do produkcji, ale w ostatniej chwili w gamie dostępnych napędów zaszły zmiany: otóż planowanej wersji z trzycylindrowym silnikiem spalinowym nie będzie. Zamówień było zbyt mało, więc do produkcji wejdzie tylko „V-ósemka”. Z jednej strony szkoda, bo silnik R3 w aucie o mocy systemowej 1400 KM (!) to byłoby coś, z drugiej – osoby wybierające mocne i drogie auta mają gust raczej konserwatywny. I małych jednostek nie tolerują.

Wypadek elektrycznego hipersamochodu w Goodwood: wiemy już, co tam się wydarzyło

Stworzył m.in. Rolls-Royce'a Phantoma. Zginął w swoim domu – sprawca próbował ukraść kolekcję samochodów projektanta

ADAC ostrzega przed obowiązkowym systemem utrzymywania na pasie ruchu. Może on być niebezpieczny!

W tym kraju nie wjedziesz na prom elektrykiem z pełną baterią. Bo to niebezpieczne

Lotus przywiózł do Goodwood 2000-konnego elektryka. Długo nie pojeździł [WIDEO]

Jechał hulajnogą pod prąd po autostradzie. Otrzeźwił go zapewne dopiero mandat [NAGRANIE]

Menadżerowie wysokiego szczebla w tej firmie nie dostaną już służbowych Porsche. „Jak żyć?”

Od 7 lipca to urządzenie obowiązkowe w każdym nowym aucie. Duże zmiany dla kierowców

„Motor” nr 28/2024 – zapowiedź numeru

Od dziś obowiązują karne cła na auta z Chin, co może spowolnić rozwój elektromobilności

Poznaliśmy przyczynę pożaru wartego 11 mln zł Koenigsegga Jesko

BMW nie godzi się na sprzedaż aut po pożarze statku Fremantle Highway. Powinny zostać zezłomowane?

„Motor” nr 27/2024 – zapowiedź numeru

Dealer sprowadził z Chin 22 sztuki ID.6. Volkswagen domaga się utylizacji tych aut

Nowe MG HS będzie blisko spokrewnione z chińskim Roewe RX5? Wiele na to wskazuje

Program Biznes Ekspert Skody – kompleksowe wsparcie dla małych i średnich firm

test

W AKTUALNYM NUMERZE