Szwedzki hipersamochód mógł mieć trzy cylindry. Ale nie będzie miał – zbuntowali się klienci
Koenigsegg Gemera w końcu ma trafić do produkcji, ale w ostatniej chwili w gamie dostępnych napędów zaszły zmiany: otóż planowanej wersji z trzycylindrowym silnikiem spalinowym nie będzie. Zamówień było zbyt mało, więc do produkcji wejdzie tylko „V-ósemka”. Z jednej strony szkoda, bo silnik R3 w aucie o mocy systemowej 1400 KM (!) to byłoby coś, z drugiej – osoby wybierające mocne i drogie auta mają gust raczej konserwatywny. I małych jednostek nie tolerują.
Aktualności
Koenigsegg Gemera w końcu ma trafić do produkcji, ale w ostatniej chwili w gamie dostępnych napędów zaszły zmiany: otóż planowanej wersji z trzycylindrowym silnikiem spalinowym nie będzie. Zamówień było zbyt mało, więc do produkcji wejdzie tylko „V-ósemka”. Z jednej strony szkoda, bo silnik R3 w aucie o mocy systemowej 1400 KM (!) to byłoby coś, z drugiej – osoby wybierające mocne i drogie auta mają gust raczej konserwatywny. I małych jednostek nie tolerują.
więcej