Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Załamanie sprzedaży aut elektrycznych na największym rynku w Europie. „Wielu klientów ma wątpliwości”

Od kiedy w Niemczech zniknęły dopłaty do aut elektrycznych, tamtejsi kupujący chyba z nieco mniejszym entuzjazmem podchodzą do pojazdów bateryjnych. Co prawda przez chwilę wydawało się, że rynek jako tako odżyje, ale potem znów nastąpiło tąpnięcie – w lipcu 2024 r. mieliśmy do czynienia z największym spadkiem sprzedaży elektryków od dawna. Czy to jednak tylko kwestia braku dopłat? Chyba nie. Wróbelki ćwierkają, że sprawa jest grubsza. 
Od kiedy w Niemczech zniknęły dopłaty do aut elektrycznych, tamtejsi kupujący chyba z nieco mniejszym entuzjazmem podchodzą do pojazdów bateryjnych. Co prawda przez chwilę wydawało się, że rynek jako tako odżyje, ale potem znów nastąpiło tąpnięcie – w lipcu 2024 r. mieliśmy do czynienia z największym spadkiem sprzedaży elektryków od dawna. Czy to jednak tylko kwestia braku dopłat? Chyba nie. Wróbelki ćwierkają, że sprawa jest grubsza. 

Aktualności

Załamanie sprzedaży aut elektrycznych na największym rynku w Europie. „Wielu klientów ma wątpliwości”

Od kiedy w Niemczech zniknęły dopłaty do aut elektrycznych, tamtejsi kupujący chyba z nieco mniejszym entuzjazmem podchodzą do pojazdów bateryjnych. Co prawda przez chwilę wydawało się, że rynek jako tako odżyje, ale potem znów nastąpiło tąpnięcie – w lipcu 2024 r. mieliśmy do czynienia z największym spadkiem sprzedaży elektryków od dawna. Czy to jednak tylko kwestia braku dopłat? Chyba nie. Wróbelki ćwierkają, że sprawa jest grubsza. 
Od kiedy w Niemczech zniknęły dopłaty do aut elektrycznych, tamtejsi kupujący chyba z nieco mniejszym entuzjazmem podchodzą do pojazdów bateryjnych. Co prawda przez chwilę wydawało się, że rynek jako tako odżyje, ale potem znów nastąpiło tąpnięcie – w lipcu 2024 r. mieliśmy do czynienia z największym spadkiem sprzedaży elektryków od dawna. Czy to jednak tylko kwestia braku dopłat? Chyba nie. Wróbelki ćwierkają, że sprawa jest grubsza. 

Problem nie tkwi w technologii, lecz w klientach. Mercedesy-AMG C 63 i GLC 63 pozostaną przy silnikach R4

Jaki jest koszt pokonania 100 km autem? Według Ministerstwa Przemysłu rządzi LPG, a elektryki są daleko w tyle

Ponad połowa właścicieli Tesli chciałaby powrócić do auta spalinowego

„Motor” nr 32-33/2024 – zapowiedź numeru

Audi na tym rynku może zmienić logo. Co dalej z czterema pierścieniami?

Toyota Corolla nowej generacji ma być przełomowa. Japończycy mówią o zasięgu ponad 2000 km

Uber sięgnie po 100 000 aut elektrycznych BYD-a, mimo że Hertz już się na elektrykach przejechał

Koncern ZF zwolni nawet 14 000 osób. Powód? Zmiany w świecie motoryzacji

Volkswagen nie wyśle Golfa VIII na emeryturę przez kolejne 10 lat?

Ford pracuje nad nową technologią. Auta tej marki będą same zgłaszać piratów drogowych na policję

Niepewny los Lancii i DS-a? Maserati na sprzedaż? Stellantis rozważa pozbycie się nierentownych marek

Niemieccy dealerzy nie chcą używanych elektryków w rozliczeniu za nowe auto

Wodorowy Mirai to utrapienie dla właścicieli. Właśnie złożyli pozew zbiorowy przeciwko Toyocie!

„Motor” nr 30/2024 – zapowiedź numeru

Szwedzki hipersamochód mógł mieć trzy cylindry. Ale nie będzie miał – zbuntowali się klienci

MG daje dożywotnią gwarancję na akumulator trakcyjny! Na razie wyłącznie na jednym rynku

W AKTUALNYM NUMERZE