Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Volkswagen nie wyśle Golfa VIII na emeryturę przez kolejne 10 lat?

Szalony pomysł na dłuższe życie Volkswagena Golfa? Jak informuje Kai Grunitz z działu rozwoju VW, aktualne wcielenie niemieckiego bestsellera może pozostać w produkcji do końca ery spalinowej. Jeśli tak się rzeczywiście stanie, i tak nie będzie najdłużej wytwarzanym Golfem. 
Szalony pomysł na dłuższe życie Volkswagena Golfa? Jak informuje Kai Grunitz z działu rozwoju VW, aktualne wcielenie niemieckiego bestsellera może pozostać w produkcji do końca ery spalinowej. Jeśli tak się rzeczywiście stanie, i tak nie będzie najdłużej wytwarzanym Golfem. 

Aktualności

Volkswagen nie wyśle Golfa VIII na emeryturę przez kolejne 10 lat?

Szalony pomysł na dłuższe życie Volkswagena Golfa? Jak informuje Kai Grunitz z działu rozwoju VW, aktualne wcielenie niemieckiego bestsellera może pozostać w produkcji do końca ery spalinowej. Jeśli tak się rzeczywiście stanie, i tak nie będzie najdłużej wytwarzanym Golfem. 
Szalony pomysł na dłuższe życie Volkswagena Golfa? Jak informuje Kai Grunitz z działu rozwoju VW, aktualne wcielenie niemieckiego bestsellera może pozostać w produkcji do końca ery spalinowej. Jeśli tak się rzeczywiście stanie, i tak nie będzie najdłużej wytwarzanym Golfem. 

„Motor” nr 31/2024 – zapowiedź numeru

Niepewny los Lancii i DS-a? Maserati na sprzedaż? Stellantis rozważa pozbycie się nierentownych marek

Niemieccy dealerzy nie chcą używanych elektryków w rozliczeniu za nowe auto

Wodorowy Mirai to utrapienie dla właścicieli. Właśnie złożyli pozew zbiorowy przeciwko Toyocie!

Porsche przeceniło swoje możliwości związane z elektromobilnością. Akio Toyoda może otwierać szampana?

„Motor” nr 30/2024 – zapowiedź numeru

Szwedzki hipersamochód mógł mieć trzy cylindry. Ale nie będzie miał – zbuntowali się klienci

MG daje dożywotnią gwarancję na akumulator trakcyjny! Na razie wyłącznie na jednym rynku

Chińskie firmy motoryzacyjne czeka rzeź? Do 2030 r. większość z nich może zniknąć z rynku

Wypadek elektrycznego hipersamochodu w Goodwood: wiemy już, co tam się wydarzyło

„Motor” nr 29/2024 – zapowiedź numeru

W tym kraju nie wjedziesz na prom elektrykiem z pełną baterią. Bo to niebezpieczne

Wyniki najnowszych testów Euro NCAP. Dwa modele oceniono tylko na trzy z możliwych pięciu gwiazdek

Od 7 lipca to urządzenie obowiązkowe w każdym nowym aucie. Duże zmiany dla kierowców

„Motor” nr 28/2024 – zapowiedź numeru

Od dziś obowiązują karne cła na auta z Chin, co może spowolnić rozwój elektromobilności

W AKTUALNYM NUMERZE