Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Volkswagen obiecuje wyższą jakość i fizyczne elementy obsługi w kokpitach

Volkswagen całkowicie zmieni swoje podejście do kokpitów samochodowych. Po porażce koncepcji, która pojawiła się wraz z premierą Golfa VIII i elektrycznego ID.3, Niemcy zapowiadają, że ich wszystkie nowe modele pod względem obsługi będą bazować na prototypowym ID. 2all. 
Volkswagen całkowicie zmieni swoje podejście do kokpitów samochodowych. Po porażce koncepcji, która pojawiła się wraz z premierą Golfa VIII i elektrycznego ID.3, Niemcy zapowiadają, że ich wszystkie nowe modele pod względem obsługi będą bazować na prototypowym ID. 2all. 

Aktualności

Volkswagen obiecuje wyższą jakość i fizyczne elementy obsługi w kokpitach

Volkswagen całkowicie zmieni swoje podejście do kokpitów samochodowych. Po porażce koncepcji, która pojawiła się wraz z premierą Golfa VIII i elektrycznego ID.3, Niemcy zapowiadają, że ich wszystkie nowe modele pod względem obsługi będą bazować na prototypowym ID. 2all. 
Volkswagen całkowicie zmieni swoje podejście do kokpitów samochodowych. Po porażce koncepcji, która pojawiła się wraz z premierą Golfa VIII i elektrycznego ID.3, Niemcy zapowiadają, że ich wszystkie nowe modele pod względem obsługi będą bazować na prototypowym ID. 2all. 

Dacia mówi nie ciężkim autom elektrycznym. Chce iść własną drogą

Chińskie MG 5 na zero gwiazdek w teście zderzeniowym. Mahindra – również

Producenci szykują się na zapaść sprzedaży aut elektrycznych? Zwalniają, wstrzymują produkcję, tną inwestycje...

Pokłosie elektromobilności: największy dostawca części samochodowych na świecie szykuje ogromne zwolnienia

„Motor” nr 50/2023 – zapowiedź numeru

Kompaktowy elektryk MG4 po roku użytkowania: okiem właściciela

Buntownik pokonuje weterana, czyli jak Cupra radzi sobie na tle Seata

Już wiadomo, że oszczędności u Volkswagena będą kosztować kilkadziesiąt tysięcy stanowisk pracy. Ale to nie wszystko!

Szef AMG broni 4-cylindrowego napędu hybrydowego w nowym Mercedesie-AMG C 63. Według niego bez elektryfikacji nie ma postępu

Moskwicz zaczyna podbijać rosyjski rynek

Elektryki i hybrydy plug-in znacznie bardziej zawodne niż klasyczne auta spalinowe

Przechytrzył złodziei, ponieważ jeździł Porsche z ręczną skrzynią biegów [WIDEO]

Przechodzenie na elektromobilność: szef koncernu Stellantis przestrzega przed buntem obywateli

„Motor” nr 48/2023 – zapowiedź numeru

Dwukołowe pojazdy elektryczne mają znacznie lepszy wpływ na środowisko naturalne niż auta na prąd

Tesla Model 3 z przebiegiem ok. 179 000 km. Co trzeba było wymienić, jak z degradacją baterii?

test

W AKTUALNYM NUMERZE