Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Fiat przerobi elektryczną „pięćsetkę” na spalinową i zabierze produkcję Tychom? To już niemal pewne!

Słabnący boom na elektryki, a także zaawansowany wiek „polskiej pięćsetki” sprawiają, że Fiat ma zamiar zainstalować silnik spalinowy w „pięćsetce” na prąd. Takie sensacyjne doniesienia przekazał serwis Automotive News. Dla fabryki w Tychach oznacza to koniec 17-letniej produkcji tego modelu.
Słabnący boom na elektryki, a także zaawansowany wiek „polskiej pięćsetki” sprawiają, że Fiat ma zamiar zainstalować silnik spalinowy w „pięćsetce” na prąd. Takie sensacyjne doniesienia przekazał serwis Automotive News. Dla fabryki w Tychach oznacza to koniec 17-letniej produkcji tego modelu.

Aktualności

Fiat przerobi elektryczną „pięćsetkę” na spalinową i zabierze produkcję Tychom? To już niemal pewne!

Słabnący boom na elektryki, a także zaawansowany wiek „polskiej pięćsetki” sprawiają, że Fiat ma zamiar zainstalować silnik spalinowy w „pięćsetce” na prąd. Takie sensacyjne doniesienia przekazał serwis Automotive News. Dla fabryki w Tychach oznacza to koniec 17-letniej produkcji tego modelu.
Słabnący boom na elektryki, a także zaawansowany wiek „polskiej pięćsetki” sprawiają, że Fiat ma zamiar zainstalować silnik spalinowy w „pięćsetce” na prąd. Takie sensacyjne doniesienia przekazał serwis Automotive News. Dla fabryki w Tychach oznacza to koniec 17-letniej produkcji tego modelu.

„Motor” nr 12/2024 – zapowiedź numeru

Jakie powinno być idealne auto elektryczne? Odpowiada były prezenter programu Top Gear

Czy Polacy polubili chińskie samochody?

Następca Alfy Romeo Stelvio pojawi się już za rok. Ma być autem wyjątkowo nowoczesnym

„Motor” nr 11/2024 – zapowiedź numeru

Volkswagen znów to zrobił? Niemcy oskarżeni o zatajenie kluczowych informacji, co rzekomo doprowadziło do zatonięcia Felicity Ace

Koniec z powierzaniem większości funkcji ekranom dotykowym? Euro NCAP wkracza do akcji

Renault wprowadza strategię „dwóch nóg”. O co chodzi?

Przejście na elektromobilność zajmie dziesięciolecia – uważa szef Boscha

„Motor” nr 10/2024 – zapowiedź numeru

Koszty napraw elektryków dużo wyższe niż aut spalinowych, na co m.in. wpływa… długa kwarantanna

Wyniki plebiscytu Auto Lider 2024

„Auta elektryczne to postęp, z którego nie należy rezygnować” – uważa szef Renault

Auta elektryczne powodują ogromne zużycie dróg, a właściciele elektryków nie składają się na ich utrzymanie

Panika wśród amerykańskich producentów aut. Powód? Chiński BYD planuje fabrykę w Meksyku

Mercedes ogranicza wydatki na auta elektryczne i zwiększa na spalinowe!

W AKTUALNYM NUMERZE