Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Volkswagen szuka 10 mld oszczędności. Szykuje ogromną redukcję zatrudnienia

Kłopoty niemieckiego giganta. „Nie jesteśmy już konkurencyjni” – stwierdził Thomas Schafer, szef działu aut osobowych Volkswagena podczas spotkania w Wolfsburgu. Problemem są wysokie koszty i brak efektywności – donosi Reuters. 
Kłopoty niemieckiego giganta. „Nie jesteśmy już konkurencyjni” – stwierdził Thomas Schafer, szef działu aut osobowych Volkswagena podczas spotkania w Wolfsburgu. Problemem są wysokie koszty i brak efektywności – donosi Reuters. 

Aktualności

Volkswagen szuka 10 mld oszczędności. Szykuje ogromną redukcję zatrudnienia

Kłopoty niemieckiego giganta. „Nie jesteśmy już konkurencyjni” – stwierdził Thomas Schafer, szef działu aut osobowych Volkswagena podczas spotkania w Wolfsburgu. Problemem są wysokie koszty i brak efektywności – donosi Reuters. 
Kłopoty niemieckiego giganta. „Nie jesteśmy już konkurencyjni” – stwierdził Thomas Schafer, szef działu aut osobowych Volkswagena podczas spotkania w Wolfsburgu. Problemem są wysokie koszty i brak efektywności – donosi Reuters. 

Dwukołowe pojazdy elektryczne mają znacznie lepszy wpływ na środowisko naturalne niż auta na prąd

Tesla Model 3 z przebiegiem ok. 179 000 km. Co trzeba było wymienić, jak z degradacją baterii?

Rośnie niechęć Norwegów do aut elektrycznych!

EV5 – pierwsza globalna elektryczna Kia. O chińskiej cenie możemy tylko pomarzyć, i to przy zbliżonych zarobkach

Tesla Model 3 bardziej awaryjna niż kilkunastoletnie Audi TT!

„Motor” nr 47/2023 – zapowiedź numeru

Dacia Bigster będzie „rozciągniętym” Dusterem. Ile za nią zapłacimy?

Tanie auta w erze elektromobilności. Co to oznacza?

Nowy Volkswagen Passat w Polsce. Cena? Taniej nie jest

Strefa czystego transportu w Warszawie ma objąć 2 razy większy obszar niż planowano

„Motor” nr 46/2023 – zapowiedź numeru

Tesla Cybertruck: spekulacje na temat wymiarów, zasięgu i ceny tego auta

Ile kosztują nowe Skody Kodiaq i Superb? Znamy pierwsze ceny!

Ten Mercedes S63 AMG w 2 lata pokonał 307 294 km. Co się w nim zepsuło?

Audi rozszerzy ofertę funkcji na żądanie, mimo że klienci ich nie lubią, o czym przekonało się BMW

„Motor” nr 45/2023 – zapowiedź numeru

test

W AKTUALNYM NUMERZE