Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Podatek od aut spalinowych ma wejść w życie w 2024 r. – czy jest się czego bać?

Nowy podatek, najczęściej zwany podatkiem od aut spalinowych lub ekologicznym, czasem – podatkiem od aut używanych, budzi spore kontrowersje i niepokój. Nowa opłata ma się pojawić w 2024 roku i wszystko wskazuje na to, że obejmie niemal wszystkich właścicieli pojazdów w Polsce.
Nowy podatek, najczęściej zwany podatkiem od aut spalinowych lub ekologicznym, czasem – podatkiem od aut używanych, budzi spore kontrowersje i niepokój. Nowa opłata ma się pojawić w 2024 roku i wszystko wskazuje na to, że obejmie niemal wszystkich właścicieli pojazdów w Polsce.

Aktualności

Podatek od aut spalinowych ma wejść w życie w 2024 r. – czy jest się czego bać?

Nowy podatek, najczęściej zwany podatkiem od aut spalinowych lub ekologicznym, czasem – podatkiem od aut używanych, budzi spore kontrowersje i niepokój. Nowa opłata ma się pojawić w 2024 roku i wszystko wskazuje na to, że obejmie niemal wszystkich właścicieli pojazdów w Polsce.
Nowy podatek, najczęściej zwany podatkiem od aut spalinowych lub ekologicznym, czasem – podatkiem od aut używanych, budzi spore kontrowersje i niepokój. Nowa opłata ma się pojawić w 2024 roku i wszystko wskazuje na to, że obejmie niemal wszystkich właścicieli pojazdów w Polsce.

Skoda Enyaq na rok modelowy 2024 – jeszcze więcej mocy i zasięgu

Dacia mówi nie ciężkim autom elektrycznym. Chce iść własną drogą

Chińskie MG 5 na zero gwiazdek w teście zderzeniowym. Mahindra – również

Potężny wzrost sprzedaży nowych samochodów osobowych w listopadzie w Polsce

Pokłosie elektromobilności: największy dostawca części samochodowych na świecie szykuje ogromne zwolnienia

BMW M nie pójdzie śladem Mercedesa-AMG

Kompaktowy elektryk MG4 po roku użytkowania: okiem właściciela

Buntownik pokonuje weterana, czyli jak Cupra radzi sobie na tle Seata

Już wiadomo, że oszczędności u Volkswagena będą kosztować kilkadziesiąt tysięcy stanowisk pracy. Ale to nie wszystko!

Szef AMG broni 4-cylindrowego napędu hybrydowego w nowym Mercedesie-AMG C 63. Według niego bez elektryfikacji nie ma postępu

„Motor” nr 49/2023 – zapowiedź numeru

Elektryki i hybrydy plug-in znacznie bardziej zawodne niż klasyczne auta spalinowe

Najbardziej obawiamy się nieznanego – dotyczy to również samochodów na prąd i ich zasięgu

Dachowanie w Chochołowie – za kierownicą 14-latek [WIDEO]

„Motor” nr 48/2023 – zapowiedź numeru

Dwukołowe pojazdy elektryczne mają znacznie lepszy wpływ na środowisko naturalne niż auta na prąd

W AKTUALNYM NUMERZE