Zmiany, zmiany: Stellantis wycofuje silnik V8 Hemi i… Carlosa Tavaresa. Menadżer w 2026 r. odchodzi z firmy
Wokół koncernu Stellantis dzieje się ostatnio raczej dużo, ale nie są to w większości jakieś wybitnie pozytywne rzeczy. W szumie informacyjnym wybiły się jednak w mijającym tygodniu dwie interesujące kwestie. Po pierwsze, CEO Carlos Tavares za ok. 1,5 roku kończy kontrakt i odchodzi z firmy. Przypadek? Chyba nie do końca. Po drugie, Jeep Grand Cherokee L to kolejny model Stellantisa, który traci silnik V8. Nie żeby nas to jakoś wybitnie dotyczyło, bo tej jednostki w Polsce i tak nie było, ale niestety – decyzja idealnie wpisuje się dzisiejsze smutne dla pertolheadów czasy.
Aktualności
Wokół koncernu Stellantis dzieje się ostatnio raczej dużo, ale nie są to w większości jakieś wybitnie pozytywne rzeczy. W szumie informacyjnym wybiły się jednak w mijającym tygodniu dwie interesujące kwestie. Po pierwsze, CEO Carlos Tavares za ok. 1,5 roku kończy kontrakt i odchodzi z firmy. Przypadek? Chyba nie do końca. Po drugie, Jeep Grand Cherokee L to kolejny model Stellantisa, który traci silnik V8. Nie żeby nas to jakoś wybitnie dotyczyło, bo tej jednostki w Polsce i tak nie było, ale niestety – decyzja idealnie wpisuje się dzisiejsze smutne dla pertolheadów czasy.
więcej