Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Masz takie Porsche? Lepiej nim nie jeździć!

Firma z Zuffenhausen, znana z produkcji imponujących aut o wysokich osiągach, prosi posiadaczy trzech swoich modeli o zaparkowanie ich w garażu. Powód? Jedna z istotnych części może pęknąć.
Firma z Zuffenhausen, znana z produkcji imponujących aut o wysokich osiągach, prosi posiadaczy trzech swoich modeli o zaparkowanie ich w garażu. Powód? Jedna z istotnych części może pęknąć.

Aktualności

Masz takie Porsche? Lepiej nim nie jeździć!

Firma z Zuffenhausen, znana z produkcji imponujących aut o wysokich osiągach, prosi posiadaczy trzech swoich modeli o zaparkowanie ich w garażu. Powód? Jedna z istotnych części może pęknąć.
Firma z Zuffenhausen, znana z produkcji imponujących aut o wysokich osiągach, prosi posiadaczy trzech swoich modeli o zaparkowanie ich w garażu. Powód? Jedna z istotnych części może pęknąć.

Przełomowa chińska hybryda o imponującym zasięgu trafi do modeli Renault i Volvo

„Motor” nr 45-46/2024 – zapowiedź numeru

Koniec wolnossących silników w Porsche 911 GT3 już za dwa lata? Groźba jest realna

Europa nałożyła wysokie cła, Chiny planują odwet na krajach, które poparły sankcje. Inwestycji nie będzie?

Kupiłeś używanego elektryka? Drugi raz raczej tego nie zrobisz!

Europa kontra Chiny – 1:0. BYD znokautowany w teście bezpieczeństwa

Elektryczna rewolucja w Porsche, czyli elektryki dostaną napęd… spalinowy? Na to wygląda

Coraz gorsze dane dotyczące sprzedaży aut w Europie. Wrzesień był kolejnym złym miesiącem. Ale nie wszyscy tracą

To koniec: tania Tesla miała być, a jednak jej nie będzie. A na pewno nie w TAKIEJ formie

Chiński SUV pobił rekord Guinnessa w zasięgu hybryd plug-in. Uzyskał imponujący wynik

Ta Alfa Romeo Mito pokonała ponad 400 tys. km. W jakim jest stanie?

„Motor” nr 43-44/2024 – zapowiedź numeru

Raport J.D. Power: kierowcy wciąż nie mogą się przekonać do hybryd z wtyczką. Elektryki lepsze?

Alfa Romeo odwraca się od elektromobilności. Następcy Giulii i Stelvio otrzymają silniki spalinowe

Abarth 500e – z prądem, ale pod prąd

„Motor” nr 42/2024 – zapowiedź numeru

W AKTUALNYM NUMERZE