Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Zmiany, zmiany: Stellantis wycofuje silnik V8 Hemi i… Carlosa Tavaresa. Menadżer w 2026 r. odchodzi z firmy

Wokół koncernu Stellantis dzieje się ostatnio raczej dużo, ale nie są to w większości jakieś wybitnie pozytywne rzeczy. W szumie informacyjnym wybiły się jednak w mijającym tygodniu dwie interesujące kwestie. Po pierwsze, CEO Carlos Tavares za ok. 1,5 roku kończy kontrakt i odchodzi z firmy. Przypadek? Chyba nie do końca. Po drugie, Jeep Grand Cherokee L to kolejny model Stellantisa, który traci silnik V8. Nie żeby nas to jakoś wybitnie dotyczyło, bo tej jednostki w Polsce i tak nie było, ale niestety – decyzja idealnie wpisuje się dzisiejsze smutne dla pertolheadów czasy.
Wokół koncernu Stellantis dzieje się ostatnio raczej dużo, ale nie są to w większości jakieś wybitnie pozytywne rzeczy. W szumie informacyjnym wybiły się jednak w mijającym tygodniu dwie interesujące kwestie. Po pierwsze, CEO Carlos Tavares za ok. 1,5 roku kończy kontrakt i odchodzi z firmy. Przypadek? Chyba nie do końca. Po drugie, Jeep Grand Cherokee L to kolejny model Stellantisa, który traci silnik V8. Nie żeby nas to jakoś wybitnie dotyczyło, bo tej jednostki w Polsce i tak nie było, ale niestety – decyzja idealnie wpisuje się dzisiejsze smutne dla pertolheadów czasy.

Aktualności

Zmiany, zmiany: Stellantis wycofuje silnik V8 Hemi i… Carlosa Tavaresa. Menadżer w 2026 r. odchodzi z firmy

Wokół koncernu Stellantis dzieje się ostatnio raczej dużo, ale nie są to w większości jakieś wybitnie pozytywne rzeczy. W szumie informacyjnym wybiły się jednak w mijającym tygodniu dwie interesujące kwestie. Po pierwsze, CEO Carlos Tavares za ok. 1,5 roku kończy kontrakt i odchodzi z firmy. Przypadek? Chyba nie do końca. Po drugie, Jeep Grand Cherokee L to kolejny model Stellantisa, który traci silnik V8. Nie żeby nas to jakoś wybitnie dotyczyło, bo tej jednostki w Polsce i tak nie było, ale niestety – decyzja idealnie wpisuje się dzisiejsze smutne dla pertolheadów czasy.
Wokół koncernu Stellantis dzieje się ostatnio raczej dużo, ale nie są to w większości jakieś wybitnie pozytywne rzeczy. W szumie informacyjnym wybiły się jednak w mijającym tygodniu dwie interesujące kwestie. Po pierwsze, CEO Carlos Tavares za ok. 1,5 roku kończy kontrakt i odchodzi z firmy. Przypadek? Chyba nie do końca. Po drugie, Jeep Grand Cherokee L to kolejny model Stellantisa, który traci silnik V8. Nie żeby nas to jakoś wybitnie dotyczyło, bo tej jednostki w Polsce i tak nie było, ale niestety – decyzja idealnie wpisuje się dzisiejsze smutne dla pertolheadów czasy.

Chińczycy poznali ceny następcy Mazdy 6. W Polsce to auto sprzedawałoby się jak ciepłe bułeczki

„Motor” nr 41/2024 – zapowiedź numeru

Szef AMG uważa, że klienci kupują auta dla najnowszej technologii. A nie dla silników V8

Nowe rekordy torów – Nürburgringu ustanowiony przez Mercedesa-AMG i Silesia Ringu przez Porsche

Oddała Porsche do warsztatu, na zwrot auta czekała ponad 11 lat

To BMW kosztuje tyle, co 4 nowe Lamborghini. A wcale nie jest prosto z salonu

„Motor – Poradnik Kupującego – Samochody Używane 2024” w sprzedaży już od 2 października

„Motor” nr 40/2024 – zapowiedź numeru

Importujesz auto z USA? Tam też srogo kręcą liczniki. Komis zdjął łącznie 22,5 mln km!

Dacia sprzedała ponad milion aut z fabrycznym LPG i ma apetyt na więcej

Potężne tąpnięcie na rynku samochodów elektrycznych. W sierpniu w Europie ich sprzedaż spadła o 36 procent!

Premier Włoch oskarża UE o „autodestrukcję przemysłu motoryzacyjnego”. Zapowiada działania

Akumulatory trakcyjne „przeżyją” cały samochód? Zaskakujące wyniki badania

Volkswagen ma kłopoty, bo postawił na auta elektryczne? No to postawi jeszcze mocniej. A Polo będzie do nas przypływać z Afryki

Chińczycy przejmą brukselską fabrykę Audi?

Elektryczne Audi zapaliło się na podnośniku. Aby dogasić pożar, strażacy musieli wypchnąć auto z hali

W AKTUALNYM NUMERZE