Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

„Auta elektryczne to postęp, z którego nie należy rezygnować” – uważa szef Renault

„Europa nie może odwołać roku 2035” – uważa Luca de Meo, szef Renault i stowarzyszenia ACEA. Takie zdanie wyraził podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w obliczu tegorocznych wyborów do Europarlamentu. Ale uważa, że drogi do dekarbonizacji nie powinni określać politycy.
„Europa nie może odwołać roku 2035” – uważa Luca de Meo, szef Renault i stowarzyszenia ACEA. Takie zdanie wyraził podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w obliczu tegorocznych wyborów do Europarlamentu. Ale uważa, że drogi do dekarbonizacji nie powinni określać politycy.

Aktualności

„Auta elektryczne to postęp, z którego nie należy rezygnować” – uważa szef Renault

„Europa nie może odwołać roku 2035” – uważa Luca de Meo, szef Renault i stowarzyszenia ACEA. Takie zdanie wyraził podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w obliczu tegorocznych wyborów do Europarlamentu. Ale uważa, że drogi do dekarbonizacji nie powinni określać politycy.
„Europa nie może odwołać roku 2035” – uważa Luca de Meo, szef Renault i stowarzyszenia ACEA. Takie zdanie wyraził podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w obliczu tegorocznych wyborów do Europarlamentu. Ale uważa, że drogi do dekarbonizacji nie powinni określać politycy.

Auta elektryczne powodują ogromne zużycie dróg, a właściciele elektryków nie składają się na ich utrzymanie

Panika wśród amerykańskich producentów aut. Powód? Chiński BYD planuje fabrykę w Meksyku

Mercedes ogranicza wydatki na auta elektryczne i zwiększa na spalinowe!

Sportowe elektryki mają jak najbardziej przypominać auta... spalinowe. Opatentowano system naśladujący wibracje silnika

Tak Chińczycy chcą zdobywać świat: Jetour T2 jest objęty 10-letnią gwarancją mechaniczną z limitem do 1 mln km!

„Motor” nr 8/2024 – zapowiedź numeru

Citroen C5 Aircross będzie powstawał w Rosji, ale bez udziału... Citroena

Skoda nie tylko wykreśliła jeden silnik z Octavii, ale po cichu zabiła też cenioną przez klientów wersję

Aż 1,9 mld euro na premie dla pracowników koncernu Stellantis

1000 km autem na prąd – ile czasu spędzisz przy ładowarce?

„Motor” nr 7/2024 – zapowiedź numeru

Drastyczny spadek sprzedaży aut na prąd w Niemczech po zakończeniu dotacji. Mocno zyskują pojazdy na LPG

Ile trzeba czekać na części zamienne do chińskich aut? Rosjanie już wiedzą

Wycinają fotoradary za pomocą szlifierek kątowych. Stali się niemal superbohaterami

„Motor” nr 6/2024 – zapowiedź numeru

Nie będzie już więcej zupełnie nowych spalinowych modeli Volvo?

test

W AKTUALNYM NUMERZE