Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Fiat wstrzymuje produkcję elektryka, bo ludzie wolą kupować co innego. No i to już nie wypadek przy pracy, to trend

Grupa Stellantis właśnie ogłosiła, że wstrzymuje na miesiąc produkcję elektrycznego Fiata 500. Wyniki sprzedaży w Europie są niższe niż zakładano, wprowadzenie modelu na rynek amerykański też za wiele w tej sytuacji nie pomogło (choć to akurat wielkim zaskoczeniem nie jest). Co ciekawe, Fiat nie jest jedynym producentem, który musi teraz trochę pokombinować – podobne trudności napotkały m.in. Volvo/Polestar, Toyota, Ford i koncern GM.
Grupa Stellantis właśnie ogłosiła, że wstrzymuje na miesiąc produkcję elektrycznego Fiata 500. Wyniki sprzedaży w Europie są niższe niż zakładano, wprowadzenie modelu na rynek amerykański też za wiele w tej sytuacji nie pomogło (choć to akurat wielkim zaskoczeniem nie jest). Co ciekawe, Fiat nie jest jedynym producentem, który musi teraz trochę pokombinować – podobne trudności napotkały m.in. Volvo/Polestar, Toyota, Ford i koncern GM.

Aktualności

Fiat wstrzymuje produkcję elektryka, bo ludzie wolą kupować co innego. No i to już nie wypadek przy pracy, to trend

Grupa Stellantis właśnie ogłosiła, że wstrzymuje na miesiąc produkcję elektrycznego Fiata 500. Wyniki sprzedaży w Europie są niższe niż zakładano, wprowadzenie modelu na rynek amerykański też za wiele w tej sytuacji nie pomogło (choć to akurat wielkim zaskoczeniem nie jest). Co ciekawe, Fiat nie jest jedynym producentem, który musi teraz trochę pokombinować – podobne trudności napotkały m.in. Volvo/Polestar, Toyota, Ford i koncern GM.
Grupa Stellantis właśnie ogłosiła, że wstrzymuje na miesiąc produkcję elektrycznego Fiata 500. Wyniki sprzedaży w Europie są niższe niż zakładano, wprowadzenie modelu na rynek amerykański też za wiele w tej sytuacji nie pomogło (choć to akurat wielkim zaskoczeniem nie jest). Co ciekawe, Fiat nie jest jedynym producentem, który musi teraz trochę pokombinować – podobne trudności napotkały m.in. Volvo/Polestar, Toyota, Ford i koncern GM.

Naturalnej wielkości, jeżdżący McLaren P1 z klocków Lego pokonał okrążenie toru Silverstone. Za kierownicą – Lando Norris!

Przepisy po nowemu, wyścigi słoni po staremu. Zakaz wyprzedzania się ciężarówek to fikcja! [OPINIA]

Chińczycy przejęli od zachodnich firm motoryzacyjnych wiedzę i technologie, a teraz… boją się szpiegostwa przemysłowego

Wyniki nowej serii testów bezpieczeństwa Euro NCAP – nie wszystkie z ośmiu aut zdobyły pięć gwiazdek

Te auta są najoszczędniejsze. Top 20 modeli benzynowych i wysokoprężnych

Rok 2025 sądnym dla producentów aut? Szef Renault ostrzega przed nowymi przepisami na terenie UE

„Motor” nr 37/2024 – zapowiedź numeru

Volkswagen w poważnym kryzysie finansowym: jeśli za rok lub dwa sytuacja się nie poprawi, będą zamykane (kolejne) fabryki?

Mandaty wzrosły, ale za mało? Może piratów pora zacząć gnębić grubymi dziesiątkami tysięcy złotych [OPINIA]

Bardzo dobra sprzedaż nowych aut osobowych w Polsce w pierwszych 8 miesiącach 2024 r. Lider umacnia pozycję

„Motor” nr 36/2024 – zapowiedź numeru

Samochód bezpieczeństwa w F1 wcale nie taki… bezpieczny? Aston Martin Vantage roztrzaskany przed GP Włoch [FILM]

Tak Uzbecy przerabiają tanie samochody – upodabniają je do Mercedesów

Polska firma sprzedaje używane lampy do Bugatti. Cena? Jak za nowe Porsche

Włoski rząd grozi Stellantisowi. W tle gigafabryka

„Motor” nr 35/2024 – zapowiedź numeru

test

W AKTUALNYM NUMERZE