Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Volkswagen ma kłopoty, bo postawił na auta elektryczne? No to postawi jeszcze mocniej. A Polo będzie do nas przypływać z Afryki

Wizja zamykania fabryk, słabe wyniki finansowe i sprzedażowe, do tego ryzyko przejęcia przez Chińczyków belgijskich zakładów Audi – w przypadku Grupy Volkswagen problem goni ostatnio problem. Ale teraz podobno pojawiło się światełko w tunelu, bo choć elektryki sprzedają się gorzej niż zakładano, to sytuację mają poprawić… inne elektryki. Tyle że takie małe i (względnie) tanie. To te modele mają być remedium na słabe wyniki sprzedaży, no i aby zrobić miejsce na produkcję dwóch z nich, VW zakończy wytwarzanie Polo w Europie.
Wizja zamykania fabryk, słabe wyniki finansowe i sprzedażowe, do tego ryzyko przejęcia przez Chińczyków belgijskich zakładów Audi – w przypadku Grupy Volkswagen problem goni ostatnio problem. Ale teraz podobno pojawiło się światełko w tunelu, bo choć elektryki sprzedają się gorzej niż zakładano, to sytuację mają poprawić… inne elektryki. Tyle że takie małe i (względnie) tanie. To te modele mają być remedium na słabe wyniki sprzedaży, no i aby zrobić miejsce na produkcję dwóch z nich, VW zakończy wytwarzanie Polo w Europie.

Aktualności

Volkswagen ma kłopoty, bo postawił na auta elektryczne? No to postawi jeszcze mocniej. A Polo będzie do nas przypływać z Afryki

Wizja zamykania fabryk, słabe wyniki finansowe i sprzedażowe, do tego ryzyko przejęcia przez Chińczyków belgijskich zakładów Audi – w przypadku Grupy Volkswagen problem goni ostatnio problem. Ale teraz podobno pojawiło się światełko w tunelu, bo choć elektryki sprzedają się gorzej niż zakładano, to sytuację mają poprawić… inne elektryki. Tyle że takie małe i (względnie) tanie. To te modele mają być remedium na słabe wyniki sprzedaży, no i aby zrobić miejsce na produkcję dwóch z nich, VW zakończy wytwarzanie Polo w Europie.
Wizja zamykania fabryk, słabe wyniki finansowe i sprzedażowe, do tego ryzyko przejęcia przez Chińczyków belgijskich zakładów Audi – w przypadku Grupy Volkswagen problem goni ostatnio problem. Ale teraz podobno pojawiło się światełko w tunelu, bo choć elektryki sprzedają się gorzej niż zakładano, to sytuację mają poprawić… inne elektryki. Tyle że takie małe i (względnie) tanie. To te modele mają być remedium na słabe wyniki sprzedaży, no i aby zrobić miejsce na produkcję dwóch z nich, VW zakończy wytwarzanie Polo w Europie.

Szach-mat? W Polsce debiutują dwa hybrydowe MG w zadziwiających cenach

Dieselgate made in USA. Ogromna kara za oszustwa przy manipulacji kontrolą spalin

1,5 mln BMW do serwisów. Chodzi o usterkę związaną z bezpieczeństwem

Mają zwiększyć bezpieczeństwo na drogach, ale przyczyniają się do rozpraszania uwagi u kierowców

Nowy Fiat 600 – udana interpretacja hitu

Fiat wstrzymuje produkcję elektryka, bo ludzie wolą kupować co innego. No i to już nie wypadek przy pracy, to trend

„Motor” nr 38/2024 – zapowiedź numeru

Duże zmiany w dziale designu BMW. Odchodzi Domagoj Dukec, a wraz z nim… zęby bobra?

Naturalnej wielkości, jeżdżący McLaren P1 z klocków Lego pokonał okrążenie toru Silverstone. Za kierownicą – Lando Norris!

Przepisy po nowemu, wyścigi słoni po staremu. Zakaz wyprzedzania się ciężarówek to fikcja! [OPINIA]

Wyniki nowej serii testów bezpieczeństwa Euro NCAP – nie wszystkie z ośmiu aut zdobyły pięć gwiazdek

Te auta są najoszczędniejsze. Top 20 modeli benzynowych i wysokoprężnych

Rok 2025 sądnym dla producentów aut? Szef Renault ostrzega przed nowymi przepisami na terenie UE

Mandaty wzrosły, ale za mało? Może piratów pora zacząć gnębić grubymi dziesiątkami tysięcy złotych [OPINIA]

Bardzo dobra sprzedaż nowych aut osobowych w Polsce w pierwszych 8 miesiącach 2024 r. Lider umacnia pozycję

Ile kosztuje zupełnie nowe MG ZS Hybrid+? Toyota Corolla Cross może się pakować

test

W AKTUALNYM NUMERZE