Toyota oferuje duże bonusy na model C-HR w Polsce. Na auta z rocznika 2024 można zyskać nawet 24 tys. zł rabatu. Specjalna oferta obejmuje również samochody wyprodukowane w tym roku.
Toyota C-HR to bez dwóch zdań jeden z bestsellerów na polskim rynku. Po pierwszym kwartale obecnego roku zajmuje ona 3. miejsce ze sprzedażą na poziomie 4527 egzemplarzy. Oznacza to wzrost rok do roku o 23%. Mało tego – C-HR jest liderem, jeśli chodzi o wybory klientów indywidualnych.
Japoński crossover z pogranicza segmentów miejskich i kompaktowych dostępny jest z dwoma rodzajami układów napędowych do wyboru. To hybryda lub hybryda plug-in, a więc z możliwością ładowania z gniazdka.
Obecnie u dealerów tej japońskiej marki w ofercie wciąż znajdują się ostatnie egzemplarze wybranych wersji Toyoty C-HR ze 140- lub 197-konnym układem hybrydowym, wyprodukowane w 2024 roku. Dostępne są również warianty PHEV o mocy 223 KM.
Oferta wyprzedażowa obejmuje wyłącznie najlepiej wyposażone wersje. Czyli Style, Executive oraz GR Sport. Najmniej zapłacimy za słabszą z hybrydę (Style), objętą rabatem w wysokości 20 300 zł względem ceny katalogowej.
Taki samochód kosztuje od 137 600 zł z uwzględnieniem Ekobonusu w wysokości 1,5%. Toyota oferuje również leasing Kinto One dla firm z ratą w wysokości 1219 zł netto przy 3-letniej umowie z 10-procentową wpłatą własną i limitem 60 tys. km przebiegu.
Toyota C-HR 2.0 Hybrid (197 KM) Style kosztuje z kolei od 159 400 zł, natomiast w przypadku wersji z napędem na obie osie – 169 300 zł. Kolejny przeceniony wariant, czyli Executive, jest zaopatrzony m.in. w 19-calowe felgi aluminiowe, elektryczną regulację foteli czy dwukolorowe malowanie. 140-konna Toyota C-HR 1.8 Hybrid w takiej wersji w aktualnej wyprzedaży kosztuje od 148 300 zł. Z kolei 197-konna – 170 300 zł.
Topowy wariant tego japońskiego crossovera, czyli GR Sport, który występuje wyłącznie z mocniejszym układem hybrydowym, stanowi wydatek 185 100 zł. Takie auto w swoim wyposażeniu ma m.in. reflektory matrycowe, 19-calowe obręcze o specjalnym wzorze czy zestaw kamer dookoła nadwozia.
Największy rabat Japończycy oferują na Toyotę C-HR Plug-in Hybrid, wyróżniającą się m.in. 66-kilometrowym zasięgiem na samym prądzie. Na odmianę Style trzeba przeznaczyć 161 900 zł, Executive kosztuje 172 900 zł, a GR Sport – 187 900 zł. Przecena wynosi więc 24 tys. zł.
„Toyota C-HR Plug-in Hybird to szczególnie korzystny wybór dla firm zainteresowanych Leasingiem Kinto One z niskimi miesięcznymi ratami. Przy umowie na 36 miesięcy z opłatą wstępną w wysokości 10% oraz 60 tys. km limitu przebiegu miesięczna rata dla auta w wersji Style wynosi 1459 zł netto” – informuje japoński producent.
Ale to nie wszystkie dobre wieści od Toyoty. Otóż obecnie obniżką objęto także tegorocznego C-HR-a 1.8 Hybrid w odmianie Comfort. Takie auto można kupić w cenie 122 800 zł, co oznacza oszczędność rzędu 18,1 tys. zł.
Do listy standardowego wyposażenia należą m.in. 2-strefowa klimatyzacja, kamera cofania, adaptacyjny tempomat, cyfrowe zegary (12,3”) czy monitorowanie martwego pola oraz nawigacja satelitarna.
Podobnie jak wyprzedażowe modele, również C-HR 1.8 Hybrid Comfort jest objęty atrakcyjnym finansowaniem.