Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Volkswagen ID.Every1, czyli elektryk dla ludu? Chyba już najwyższa pora…

Volkswagen mocno postawił w ostatnich latach na elektryfikację swojej gamy, ale przy tym wszystkim chyba też nieco oddalił się od swoich korzeni. No bo tak: dotychczasowe BEV-y z logo VW były przeważnie dość drogie. Ale z tym koniec: dzięki ID.Every1 Wolfsburg chce znowu być bliżej swojej nazwy. A więc i szeroko pojętego „ludu”. A czy będzie wersja GTI? Niewykluczone. Czy Skoda i Seat obejdą się smakiem? Na razie… tak.
Volkswagen mocno postawił w ostatnich latach na elektryfikację swojej gamy, ale przy tym wszystkim chyba też nieco oddalił się od swoich korzeni. No bo tak: dotychczasowe BEV-y z logo VW były przeważnie dość drogie. Ale z tym koniec: dzięki ID.Every1 Wolfsburg chce znowu być bliżej swojej nazwy. A więc i szeroko pojętego „ludu”. A czy będzie wersja GTI? Niewykluczone. Czy Skoda i Seat obejdą się smakiem? Na razie… tak.

Aktualności

Volkswagen ID.Every1, czyli elektryk dla ludu? Chyba już najwyższa pora…

Volkswagen mocno postawił w ostatnich latach na elektryfikację swojej gamy, ale przy tym wszystkim chyba też nieco oddalił się od swoich korzeni. No bo tak: dotychczasowe BEV-y z logo VW były przeważnie dość drogie. Ale z tym koniec: dzięki ID.Every1 Wolfsburg chce znowu być bliżej swojej nazwy. A więc i szeroko pojętego „ludu”. A czy będzie wersja GTI? Niewykluczone. Czy Skoda i Seat obejdą się smakiem? Na razie… tak.
Volkswagen mocno postawił w ostatnich latach na elektryfikację swojej gamy, ale przy tym wszystkim chyba też nieco oddalił się od swoich korzeni. No bo tak: dotychczasowe BEV-y z logo VW były przeważnie dość drogie. Ale z tym koniec: dzięki ID.Every1 Wolfsburg chce znowu być bliżej swojej nazwy. A więc i szeroko pojętego „ludu”. A czy będzie wersja GTI? Niewykluczone. Czy Skoda i Seat obejdą się smakiem? Na razie… tak.

Narzekamy na Unię Europejską, ale inni mają gorzej. W tym kraju to dopiero „siłowo” wdraża się elektromobilność!

„Motor” nr 10/2025 – zapowiedź numeru

Tesla Cybertruck jest mało wyrazista? Mansory: potrzymajcie nam piwo

Silniki spalinowe znikną z oferty Toyoty? Jeśli chodzi o wersje GR, to chwilowo nic na to nie wskazuje. I dobrze!

Plebiscyt Auto Lider 2025 – znamy już zwycięzców!

Oto dwie nowe marki z Chin w Polsce. Jedna może rywalizować m.in. z MG, druga celuje w klientów Porsche

Sprzedaż samochodów w Europie w styczniu 2025 r. była gorsza niż rok temu, a jedną z marek, która traci najwięcej, jest Tesla

Tesla Model S z przebiegiem nieco ponad 400 tys. km. Co wykazał test zasięgu?

Producent Fiata, Opla i Alfy Romeo ma zbyt wiele marek? Nad niektórymi zbierają się czarne chmury

„Motor” nr 9/2025 – zapowiedź numeru

Dramatyczna sytuacja na przejeździe kolejowym. Było o włos od tragedii [WIDEO]

Nowa marka koncernu Stellantis wystartowała w Polsce. Na początek 6 salonów i 2 modele

Dacia opracowuje nowy model mniejszy niż Sandero. Powstanie w rekordowe 16 miesięcy

Audi zrezygnuje z walki z BMW i Mercedesem? Ma ambitniejsze plany

Napęd 4x4 w tym MG działa tylko przy jeździe do przodu. Właściciel auta właśnie wygrał sprawę w sądzie

Tesle dla amerykańskiego rządu szybko przestały być Teslami. Ale tylko „na papierze”

test

W AKTUALNYM NUMERZE