Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

To już koniec? Leapmotor wstrzymał produkcję T03 w Polsce

Najpierw była wielka pompa, związana z początkiem produkcji Leapmotora T03, oraz zapowiedzi kolejnych inwestycji w tyskie zakłady koncernu Stellantis. Ale… wyszło jak zwykle. Chińczycy wstrzymali wytwarzanie tego auta w Polsce. Powód?
Najpierw była wielka pompa, związana z początkiem produkcji Leapmotora T03, oraz zapowiedzi kolejnych inwestycji w tyskie zakłady koncernu Stellantis. Ale… wyszło jak zwykle. Chińczycy wstrzymali wytwarzanie tego auta w Polsce. Powód?

Aktualności

To już koniec? Leapmotor wstrzymał produkcję T03 w Polsce

Najpierw była wielka pompa, związana z początkiem produkcji Leapmotora T03, oraz zapowiedzi kolejnych inwestycji w tyskie zakłady koncernu Stellantis. Ale… wyszło jak zwykle. Chińczycy wstrzymali wytwarzanie tego auta w Polsce. Powód?
Najpierw była wielka pompa, związana z początkiem produkcji Leapmotora T03, oraz zapowiedzi kolejnych inwestycji w tyskie zakłady koncernu Stellantis. Ale… wyszło jak zwykle. Chińczycy wstrzymali wytwarzanie tego auta w Polsce. Powód?

„Motor” nr 15/2025 – zapowiedź numeru

Tyle pieniędzy firmy zarabiają na jednym samochodzie: świetne Ferrari, ogromne spadki Stellantisa

Sprzedaż nowych aut w Polsce – świetny marzec, dobry pierwszy kwartał 2025 roku

Hybryda plug-in w cenie diesla? Właśnie taką ofertę przygotowała Skoda

Xpeng ogłosił polskie ceny. Rywale powinni zacząć się bać

Tyle samochodów jeździ w Europie – dane z najnowszego raportu ACEA

Mercedes wydał wszystkich. Ogromna afera w europejskim przemyśle motoryzacyjnym

Toyota ofiarą własnego sukcesu? Klienci skarżą się na opóźnienia w dostawach hybryd

Firma z Indii przerobiła stare BMW serii 7 na nowe. Jak wyszło?

Skody Superb i Kodiaq Plug-in Hybrid – wyższy poziom hybrydy. Do 120-130 km zasięgu „na prądzie”

Bezpieczeństwo na europejskich drogach w 2024 r. Jest nieco lepiej niż w 2023, ale statystki wciąż są dalekie od oczekiwań

Masz hybrydę plug-in Volvo? To lepiej nie podłączaj jej do prądu, bo może się zrobić gorąco

Ile samochody tracą na wartości po 5 latach użytkowania? Nawet ponad 70%! | RANKING

Giulia i Stelvio wkrótce zostaną bez silników benzynowych. Ale nowe Quadrifoglio ma zachować jednostkę V6

Alfa Romeo Junior – kiedy emocje i rozsądek idą w parze

„Motor” nr 13/2025 – zapowiedź numeru

W AKTUALNYM NUMERZE