Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Elektryczne auta sportowe nie są fajne? Były szef Toyoty tłumaczy dlaczego

Akio Toyoda – przewodniczący rady dyrektorów koncernu Toyota – od dawna jest przeciwnikiem siłowego narzucania samochodów elektrycznych. Teraz tłumaczy, dlaczego auto sportowe musi mieć silnik spalinowy. 
Akio Toyoda – przewodniczący rady dyrektorów koncernu Toyota – od dawna jest przeciwnikiem siłowego narzucania samochodów elektrycznych. Teraz tłumaczy, dlaczego auto sportowe musi mieć silnik spalinowy. 

Aktualności

Elektryczne auta sportowe nie są fajne? Były szef Toyoty tłumaczy dlaczego

Akio Toyoda – przewodniczący rady dyrektorów koncernu Toyota – od dawna jest przeciwnikiem siłowego narzucania samochodów elektrycznych. Teraz tłumaczy, dlaczego auto sportowe musi mieć silnik spalinowy. 
Akio Toyoda – przewodniczący rady dyrektorów koncernu Toyota – od dawna jest przeciwnikiem siłowego narzucania samochodów elektrycznych. Teraz tłumaczy, dlaczego auto sportowe musi mieć silnik spalinowy. 

Drastyczny spadek zysków Volkswagena. Powód zaskakuje!

Import samochodów używanych do Polski w pierwszym kwartale 2025 r. – sytuacja się stabilizuje

„Motor” nr 18-19/2025 – zapowiedź numeru

Omoda 9 Super Hybrid – flagowy, zaawansowany technicznie SUV PHEV debiutuje na Poznań Motor Show

Nie idzie za pomocą klasycznej gamy? To nie problem. Chiński BYD wprowadzi rewolucyjne auto

Toyota ostro przecenia swój bestseller. Rabat dotyczy nie tylko egzemplarzy z rocznika 2024

Przełomowy układ hybrydowy chińsko-francuskiej spółki wchodzi do gry. Ma napędzać... elektryki!

Chińskie start-upy samochodowe skazane na wymarcie? Wśród nich marka, która właśnie wchodzi do Polski

Inwestycje chińskich koncernów samochodowych w Europie | ANALIZA

Niemcy z coraz większymi stratami na największym rynku świata. Sprzedaż Porsche spadła o ponad 40%

Nowe testy Euro NCAP – Jaecoo 7 na 5 gwiazdek, ale chińskie marki zaliczyły niepokojące wpadki

GAC – kolejny chiński producent aut – wchodzi do Polski. Zacznie od trzech modeli

To już koniec? Leapmotor wstrzymał produkcję T03 w Polsce

„Motor” nr 15/2025 – zapowiedź numeru

Tyle pieniędzy firmy zarabiają na jednym samochodzie: świetne Ferrari, ogromne spadki Stellantisa

Sprzedaż nowych aut w Polsce – świetny marzec, dobry pierwszy kwartał 2025 roku

W AKTUALNYM NUMERZE