Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Tak Hyundai chce różnić się m.in. od chińskich marek. Koreańczycy uchylają rąbka tajemnicy

W przeciwieństwie do BMW, Tesli czy Chińczyków Hyundai jest wierny stosowaniu fizycznych przycisków do obsługi swoich aut. I to w najbliższej przyszłości absolutnie się nie zmieni. Główny projektant Hyundaia przyznaje, że pozbywanie się przycisków z kokpitów to najlepszy sposób wyłącznie na… obniżenie kosztów produkcji.  
W przeciwieństwie do BMW, Tesli czy Chińczyków Hyundai jest wierny stosowaniu fizycznych przycisków do obsługi swoich aut. I to w najbliższej przyszłości absolutnie się nie zmieni. Główny projektant Hyundaia przyznaje, że pozbywanie się przycisków z kokpitów to najlepszy sposób wyłącznie na… obniżenie kosztów produkcji.  

Aktualności

Tak Hyundai chce różnić się m.in. od chińskich marek. Koreańczycy uchylają rąbka tajemnicy

W przeciwieństwie do BMW, Tesli czy Chińczyków Hyundai jest wierny stosowaniu fizycznych przycisków do obsługi swoich aut. I to w najbliższej przyszłości absolutnie się nie zmieni. Główny projektant Hyundaia przyznaje, że pozbywanie się przycisków z kokpitów to najlepszy sposób wyłącznie na… obniżenie kosztów produkcji.  
W przeciwieństwie do BMW, Tesli czy Chińczyków Hyundai jest wierny stosowaniu fizycznych przycisków do obsługi swoich aut. I to w najbliższej przyszłości absolutnie się nie zmieni. Główny projektant Hyundaia przyznaje, że pozbywanie się przycisków z kokpitów to najlepszy sposób wyłącznie na… obniżenie kosztów produkcji.  

Sprzedaż nowych aut w Polsce – świetny marzec, dobry pierwszy kwartał 2025 roku

Kolejny nowy rozdział w historii SsangYonga. Do gry wchodzą Chińczycy!

Hybryda plug-in w cenie diesla? Właśnie taką ofertę przygotowała Skoda

Salony Tesli ze specjalnymi bezpiecznymi pokojami. Co ciekawe, nie powstały one ostatnio

Tyle samochodów jeździ w Europie – dane z najnowszego raportu ACEA

Toyota ofiarą własnego sukcesu? Klienci skarżą się na opóźnienia w dostawach hybryd

Firma z Indii przerobiła stare BMW serii 7 na nowe. Jak wyszło?

Skody Superb i Kodiaq Plug-in Hybrid – wyższy poziom hybrydy. Do 120-130 km zasięgu „na prądzie”

„Motor” nr 14/2025 – zapowiedź numeru

Ten Hyundai Ioniq 5 pokonał ponad 666 tys. km w trzy lata. Nie zgadniesz, co się w nim przez ten czas popsuło

Trump jednak wprowadza cła na samochody. UE szykuje odwet, za to Tesla wydaje się bezpieczna

Ile samochody tracą na wartości po 5 latach użytkowania? Nawet ponad 70%! | RANKING

Kup Omodę lub Jaecoo, a otrzymasz… miskę raków

„Motor” nr 13/2025 – zapowiedź numeru

Będzie wojna celna USA z resztą świata. Albo nie będzie. Jak całe to zamieszanie może wpłynąć na branżę motoryzacyjną?

Robią już nie tylko telefony i superauta. Teraz też podkradają ludzi z BMW

W AKTUALNYM NUMERZE