Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Chińskie start-upy samochodowe skazane na wymarcie? Wśród nich marka, która właśnie wchodzi do Polski

Czarne chmury nad niezależnymi chińskim start-upami samochodowymi? Prawdopodobieństwo ich przetrwania wynosi zero – twierdzi profesor Zhu Xican ze Szkoły Inżynierii Motoryzacyjnej na Uniwersytecie Tongji. Jedna z firm, którą wymienia, właśnie wchodzi do Polski. 
Czarne chmury nad niezależnymi chińskim start-upami samochodowymi? Prawdopodobieństwo ich przetrwania wynosi zero – twierdzi profesor Zhu Xican ze Szkoły Inżynierii Motoryzacyjnej na Uniwersytecie Tongji. Jedna z firm, którą wymienia, właśnie wchodzi do Polski. 

Aktualności

Chińskie start-upy samochodowe skazane na wymarcie? Wśród nich marka, która właśnie wchodzi do Polski

Czarne chmury nad niezależnymi chińskim start-upami samochodowymi? Prawdopodobieństwo ich przetrwania wynosi zero – twierdzi profesor Zhu Xican ze Szkoły Inżynierii Motoryzacyjnej na Uniwersytecie Tongji. Jedna z firm, którą wymienia, właśnie wchodzi do Polski. 
Czarne chmury nad niezależnymi chińskim start-upami samochodowymi? Prawdopodobieństwo ich przetrwania wynosi zero – twierdzi profesor Zhu Xican ze Szkoły Inżynierii Motoryzacyjnej na Uniwersytecie Tongji. Jedna z firm, którą wymienia, właśnie wchodzi do Polski. 

„Motor” nr 16-17/2025 – zapowiedź numeru

Złodzieje przez lata wynosili silniki z zakładów Kii. Uzbierało się ich aż 900

Nowe testy Euro NCAP – Jaecoo 7 na 5 gwiazdek, ale chińskie marki zaliczyły niepokojące wpadki

Rabaty i bogato wyposażone wersje specjalne Skody z okazji 130-lecia czeskiej marki

To już koniec? Leapmotor wstrzymał produkcję T03 w Polsce

Tak Hyundai chce różnić się m.in. od chińskich marek. Koreańczycy uchylają rąbka tajemnicy

„Motor” nr 15/2025 – zapowiedź numeru

Tyle pieniędzy firmy zarabiają na jednym samochodzie: świetne Ferrari, ogromne spadki Stellantisa

Sprzedaż nowych aut w Polsce – świetny marzec, dobry pierwszy kwartał 2025 roku

Kolejny nowy rozdział w historii SsangYonga. Do gry wchodzą Chińczycy!

Salony Tesli ze specjalnymi bezpiecznymi pokojami. Co ciekawe, nie powstały one ostatnio

Tyle samochodów jeździ w Europie – dane z najnowszego raportu ACEA

Toyota ofiarą własnego sukcesu? Klienci skarżą się na opóźnienia w dostawach hybryd

„Motor” nr 14/2025 – zapowiedź numeru

Ten Hyundai Ioniq 5 pokonał ponad 666 tys. km w trzy lata. Nie zgadniesz, co się w nim przez ten czas popsuło

Bezpieczeństwo na europejskich drogach w 2024 r. Jest nieco lepiej niż w 2023, ale statystki wciąż są dalekie od oczekiwań

test

W AKTUALNYM NUMERZE