Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Duże zmiany w dziale designu BMW. Odchodzi Domagoj Dukec, a wraz z nim… zęby bobra?

W kontekście nowych modeli BMW i Mini sporo się w ostatnich latach mówiło nie tyle o nowinkach technologicznych, co o stylistyce. A trochę tego było: tzw. zęby bobra, odważny pomysł na serie 5 i 7, budzące kontrowersję modele XM oraz iX, rodzina Neue Klasse, ostatnie Mini z Countrymanem na czele – mało kto wobec tych dzieł potrafił przejść obojętnie. Jedni z zażenowaniem odwracali więc wzrok, inni z trzęsącymi się z podniecenia rękoma rozbijali świnki skarbonki i biegli do salonu złożyć zamówienie. Wydaje się jednak, że to zamieszanie powoli przestaje podobać się zarządowi – dział designu przeszedł właśnie solidną restrukturyzację.
W kontekście nowych modeli BMW i Mini sporo się w ostatnich latach mówiło nie tyle o nowinkach technologicznych, co o stylistyce. A trochę tego było: tzw. zęby bobra, odważny pomysł na serie 5 i 7, budzące kontrowersję modele XM oraz iX, rodzina Neue Klasse, ostatnie Mini z Countrymanem na czele – mało kto wobec tych dzieł potrafił przejść obojętnie. Jedni z zażenowaniem odwracali więc wzrok, inni z trzęsącymi się z podniecenia rękoma rozbijali świnki skarbonki i biegli do salonu złożyć zamówienie. Wydaje się jednak, że to zamieszanie powoli przestaje podobać się zarządowi – dział designu przeszedł właśnie solidną restrukturyzację.

Aktualności

Duże zmiany w dziale designu BMW. Odchodzi Domagoj Dukec, a wraz z nim… zęby bobra?

W kontekście nowych modeli BMW i Mini sporo się w ostatnich latach mówiło nie tyle o nowinkach technologicznych, co o stylistyce. A trochę tego było: tzw. zęby bobra, odważny pomysł na serie 5 i 7, budzące kontrowersję modele XM oraz iX, rodzina Neue Klasse, ostatnie Mini z Countrymanem na czele – mało kto wobec tych dzieł potrafił przejść obojętnie. Jedni z zażenowaniem odwracali więc wzrok, inni z trzęsącymi się z podniecenia rękoma rozbijali świnki skarbonki i biegli do salonu złożyć zamówienie. Wydaje się jednak, że to zamieszanie powoli przestaje podobać się zarządowi – dział designu przeszedł właśnie solidną restrukturyzację.
W kontekście nowych modeli BMW i Mini sporo się w ostatnich latach mówiło nie tyle o nowinkach technologicznych, co o stylistyce. A trochę tego było: tzw. zęby bobra, odważny pomysł na serie 5 i 7, budzące kontrowersję modele XM oraz iX, rodzina Neue Klasse, ostatnie Mini z Countrymanem na czele – mało kto wobec tych dzieł potrafił przejść obojętnie. Jedni z zażenowaniem odwracali więc wzrok, inni z trzęsącymi się z podniecenia rękoma rozbijali świnki skarbonki i biegli do salonu złożyć zamówienie. Wydaje się jednak, że to zamieszanie powoli przestaje podobać się zarządowi – dział designu przeszedł właśnie solidną restrukturyzację.

Chińczycy przejęli od zachodnich firm motoryzacyjnych wiedzę i technologie, a teraz… boją się szpiegostwa przemysłowego

Nagrałeś wykroczenie drogowe – otrzymasz nagrodę pieniężną. Właśnie ustalono cennik

Wyniki nowej serii testów bezpieczeństwa Euro NCAP – nie wszystkie z ośmiu aut zdobyły pięć gwiazdek

Rekordowy mandat za jazdę na zderzaku. Szwajcar musi zapłacić niemal pół mln zł!

Rok 2025 sądnym dla producentów aut? Szef Renault ostrzega przed nowymi przepisami na terenie UE

Volkswagen w poważnym kryzysie finansowym: jeśli za rok lub dwa sytuacja się nie poprawi, będą zamykane (kolejne) fabryki?

Mandaty wzrosły, ale za mało? Może piratów pora zacząć gnębić grubymi dziesiątkami tysięcy złotych [OPINIA]

Bardzo dobra sprzedaż nowych aut osobowych w Polsce w pierwszych 8 miesiącach 2024 r. Lider umacnia pozycję

Ile kosztuje zupełnie nowe MG ZS Hybrid+? Toyota Corolla Cross może się pakować

Duże i ciężkie SUV-y niebezpieczne dla innych użytkowników dróg?

„Motor” nr 36/2024 – zapowiedź numeru

Horacio Pagani mówi, że jego firma nie zrobi hybrydy ani elektryka. Bo klienci wolą spalinowe V12

Tak Uzbecy przerabiają tanie samochody – upodabniają je do Mercedesów

Szeroka gama hybryd Skody

Nowiutkie Fiat Multipla czy Nissan 350Z. Oto auta „zombie”, które w tym roku trafiły na drogi

Polska firma sprzedaje używane lampy do Bugatti. Cena? Jak za nowe Porsche

„Motor” nr 35/2024 – zapowiedź numeru

BMW detronizuje Teslę, Ford spada w przepaść, Dacia nadal szaleje. Ale czy europejskie wyniki sprzedaży za lipiec naprawdę zaskakują?

Kia EV3 z polskimi cenami. Ile kosztuje nowy najtańszy elektryk w gamie koreańskiej marki?

test

W AKTUALNYM NUMERZE