Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Skody Kodiaq i Superb jako hybrydy plug-in – prąd do miasta, benzyna w trasę

Bliżej samochodu elektrycznego – nowe generacje Kodiaqa i Superba otrzymały hybrydowy napęd plug-in zapewniający nawet 130 km zasięgu WLTP „na prądzie”.
Bliżej samochodu elektrycznego – nowe generacje Kodiaqa i Superba otrzymały hybrydowy napęd plug-in zapewniający nawet 130 km zasięgu WLTP „na prądzie”.

Aktualności

Skody Kodiaq i Superb jako hybrydy plug-in – prąd do miasta, benzyna w trasę

Bliżej samochodu elektrycznego – nowe generacje Kodiaqa i Superba otrzymały hybrydowy napęd plug-in zapewniający nawet 130 km zasięgu WLTP „na prądzie”.
Bliżej samochodu elektrycznego – nowe generacje Kodiaqa i Superba otrzymały hybrydowy napęd plug-in zapewniający nawet 130 km zasięgu WLTP „na prądzie”.

Samochody elektryczne i hybrydy zagrożeniem dla pieszych? To badanie nie pozostawia wątpliwości

Nowy Fiat 600 – polska produkcja

Europejczycy wskazali najbardziej niezawodne i zawodne marki samochodów

Zaostrza się spór włoskiego rządu ze Stellantisem. 134 Fiaty Topolino zatrzymane w porcie. Powód? Zaskakujący!

„Motor” nr 21-22/2024 – zapowiedź numeru

Kupił MG z napędem 4x4, ale działa on tylko przy jeździe w przód. Sprawa trafiła do sądu

Kia EV9 – przełomowy SUV obsypany nagrodami

Chiński producent aut Aiways wycofuje się z rodzimego rynku i skupia na Europie. Powód?

Ile kosztuje nowy Opel Frontera? Elektryk o skromnym zasięgu jest o ponad 20 000 zł droższy niż wariant spalinowy

Alfa Romeo Tributo Italiano – kwintesencja włoskiego stylu

Zbytni downsizing odbija się Mercedesowi-AMG czkawką. Niemcy szykują powrót V8!

Chiny otwierają się na samochody klasyczne – oczywiście z czynnym udziałem władz państwowych

Polacy nadal kochają turbodiesle? Aż 90% kupujących Mazdę CX-80 wybiera wersję wysokoprężną

Właściciele elektryków chętnie zapłaciliby za możliwość rezerwacji miejsca do ładowania. Co jeszcze wynika z najnowszego badania?

Tempo rozwoju infrastruktury ładowania aut elektrycznych w Europie jest zdecydowanie za niskie – ostrzega ważna europejska organizacja

„Motor” nr 19/2024 – zapowiedź numeru

Podatku od aut spalinowych w Polsce nie będzie! Rząd ogłasza sukces w negocjacjach z Komisją Europejską – i zamienia kij na marchewkę

Czy chińscy producenci aut mają powody, aby bać się ewentualnych karnych ceł w Europie? Ten raport rozwiewa wątpliwości

W ciągu 20 lat obecności Polski w Unii Europejskiej zbudowaliśmy lub przebudowaliśmy ponad 5,2 tys. km dróg

test

W AKTUALNYM NUMERZE