Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Samochody tych marek w Polsce najszybciej trafiają do punktu demontażu

Samar przygotował ranking samochodów, które najszybciej i najpóźniej są wyrejestrowywane w Polsce z powodu demontażu, czyli – w potocznym rozumieniu – trafiają na złom. W gronie tych pierwszych rządzi pewien rumuński wytwórca. Po drugiej stronie skali króluje jeden z niemieckich producentów, ale zaraz za nim uplasowała się marka, która może być sporym zaskoczeniem.
Samar przygotował ranking samochodów, które najszybciej i najpóźniej są wyrejestrowywane w Polsce z powodu demontażu, czyli – w potocznym rozumieniu – trafiają na złom. W gronie tych pierwszych rządzi pewien rumuński wytwórca. Po drugiej stronie skali króluje jeden z niemieckich producentów, ale zaraz za nim uplasowała się marka, która może być sporym zaskoczeniem.

Aktualności

Samochody tych marek w Polsce najszybciej trafiają do punktu demontażu

Samar przygotował ranking samochodów, które najszybciej i najpóźniej są wyrejestrowywane w Polsce z powodu demontażu, czyli – w potocznym rozumieniu – trafiają na złom. W gronie tych pierwszych rządzi pewien rumuński wytwórca. Po drugiej stronie skali króluje jeden z niemieckich producentów, ale zaraz za nim uplasowała się marka, która może być sporym zaskoczeniem.
Samar przygotował ranking samochodów, które najszybciej i najpóźniej są wyrejestrowywane w Polsce z powodu demontażu, czyli – w potocznym rozumieniu – trafiają na złom. W gronie tych pierwszych rządzi pewien rumuński wytwórca. Po drugiej stronie skali króluje jeden z niemieckich producentów, ale zaraz za nim uplasowała się marka, która może być sporym zaskoczeniem.

W tym ponad 900-tysięcznym mieście przez ostatni rok nikt nie zginął na drogach

ACEA ostrzega przed nowymi stawkami celnymi w handlu z USA. Zapłacą za nie wszyscy?

Porsche staje się ubogim kuzynem Skody. Znakomity kwartał czeskiego producenta

Ten ZiŁ 114 powstał w 1977 r. i ma 1277 km przebiegu. Kosztuje tyle, co nowe BMW i7

„BMW i Mercedes zrobiłyby wszystko, by to auto nie trafiło do sprzedaży w Europie”. Xiaomi YU7 – wrażenia z testu

Samochody tej marki potrafią m.in. skakać i „tańczyć”. Yangwang wchodzi do Europy

Nowy Citroen C5 Aircross wyceniony. Startuje z pułapu chińskiego BAIC-a

Import aut używanych w pierwszym półroczu 2025 r. – sytuacja powoli się stabilizuje, ale są też zaskoczenia

Ford – dla każdego coś elektrycznego

To Porsche Cayenne pokonało ponad 458 000 km. Tylko raz utknęło na drodze

Ford zapowiada nowe modele dla Europy. Na pierwszy ogień ma iść Fiesta

Żegnaj, Bartku

Podsumowujemy sprzedaż nowych aut w Polsce w pierwszym półroczu 2025 r.

„Motor” nr 29/2025 – zapowiedź numeru

Nowe testy Euro NCAP: świetna Omoda 9, Chery Tiggo 7 i 8 z wpadką

Najnowsza wersja Rimaca Nevery – R – uzyskała rekordowe czasy w próbach na torze. „Setkę” robi w 1,72 s…

test

W AKTUALNYM NUMERZE