Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Ta Skoda Octavia pokonała ponad 400 tys. km, i to pomimo oszczędności na serwisie. W jakim jest stanie?

Skoda Octavia trzeciej generacji wciąż uchodzi za samochód, który łączy praktyczność z trwałością. Historia tego egzemplarza pokazuje, że nawet dziś, w dobie drożejących aut używanych, dobrze utrzymany wariant wysokoprężny może być strzałem w dziesiątkę. To auto właśnie przekroczyło 405 tys. km przebiegu i wcale nie jest przeinwestowane.
Skoda Octavia trzeciej generacji wciąż uchodzi za samochód, który łączy praktyczność z trwałością. Historia tego egzemplarza pokazuje, że nawet dziś, w dobie drożejących aut używanych, dobrze utrzymany wariant wysokoprężny może być strzałem w dziesiątkę. To auto właśnie przekroczyło 405 tys. km przebiegu i wcale nie jest przeinwestowane.

Aktualności

Ta Skoda Octavia pokonała ponad 400 tys. km, i to pomimo oszczędności na serwisie. W jakim jest stanie?

Skoda Octavia trzeciej generacji wciąż uchodzi za samochód, który łączy praktyczność z trwałością. Historia tego egzemplarza pokazuje, że nawet dziś, w dobie drożejących aut używanych, dobrze utrzymany wariant wysokoprężny może być strzałem w dziesiątkę. To auto właśnie przekroczyło 405 tys. km przebiegu i wcale nie jest przeinwestowane.
Skoda Octavia trzeciej generacji wciąż uchodzi za samochód, który łączy praktyczność z trwałością. Historia tego egzemplarza pokazuje, że nawet dziś, w dobie drożejących aut używanych, dobrze utrzymany wariant wysokoprężny może być strzałem w dziesiątkę. To auto właśnie przekroczyło 405 tys. km przebiegu i wcale nie jest przeinwestowane.

„Motor” nr 40/2025 – zapowiedź numeru

Chińskie auta podatne na kradzieże. BYD i Chery poprawiają zabezpieczenia

Wyjątkowa oferta na 130. urodziny Skody

Kolejny problem Stellantisa. W tle jego byli menedżerowie i BYD

Volkswagen T-Roc bestsellerem sierpnia w Europie, liderem po 8 miesiącach nadal Dacia Sandero. Coraz mocniejsza pozycja chińskich firm

Ferrari czeskiej policji pokonało 35 000 km. I wyjątkowo często prowokuje do łamania pewnego przepisu

„Motor” nr 39/2025 – zapowiedź numeru

JLR po cyberataku: pauza w produkcji jeszcze co najmniej do 24 września. Producent i dostawcy liczą straty

BMW nie wyobraża sobie przyszłości bez silnika spalinowego. Ma on nigdy nie zniknąć z aut

Skoda Octavia – 5 powodów, dla których cieszy się taką popularnością

Miękkie hybrydy Skody: niskie koszty, duże korzyści

Kupił używane Bugatti z Alibaby. Tak wygląda pułapka za 30 000 dolarów

Chińskie MG z wpadką. Takiej usterki do tej pory nie odnotowano w testach Euro NCAP

Ile paliwa naprawdę zużywają superauta? Bugatti Chiron bije rekordy

Mercedes ucina spekulacje. Co zamiast silników BMW?

Octavia za mniej niż 500 zł miesięcznie, Kodiaq – poniżej 1000 zł. Nowa urodzinowa oferta Skody

W AKTUALNYM NUMERZE