Serwis pod patronatem magazynu Motor
Serwis pod patronatem magazynu Motor
Aktualności

Pekin przestaje wspomagać producentów aut. Nadchodzi era przejęć i bankructw

Po 15 latach hojnych dotacji i rekordowych inwestycji chiński rząd kończy finansowanie aut elektrycznych i hybryd plug-in. To decyzja, która może odbić się czkawką mniejszym producentom. Część z nich zapewne straci niezależność lub przestanie istnieć. 
Po 15 latach hojnych dotacji i rekordowych inwestycji chiński rząd kończy finansowanie aut elektrycznych i hybryd plug-in. To decyzja, która może odbić się czkawką mniejszym producentom. Część z nich zapewne straci niezależność lub przestanie istnieć. 

Aktualności

Pekin przestaje wspomagać producentów aut. Nadchodzi era przejęć i bankructw

Po 15 latach hojnych dotacji i rekordowych inwestycji chiński rząd kończy finansowanie aut elektrycznych i hybryd plug-in. To decyzja, która może odbić się czkawką mniejszym producentom. Część z nich zapewne straci niezależność lub przestanie istnieć. 
Po 15 latach hojnych dotacji i rekordowych inwestycji chiński rząd kończy finansowanie aut elektrycznych i hybryd plug-in. To decyzja, która może odbić się czkawką mniejszym producentom. Część z nich zapewne straci niezależność lub przestanie istnieć. 

Ma 830 koni, ale chwilowo lepiej powstrzymać się od jazdy. Dlaczego?

„Motor” nr 44/2025 – zapowiedź numeru

Porsche w opałach: zysk spadł o 99%, a trzy ważne modele zaraz odejdą do lamusa!

Cyberatak kosztował Jaguara Land Rovera fortunę. Właśnie podliczono straty

Urwana kolumna kierownicy w materiale TVN Turbo. Omoda & Jaecoo odpowiada, że... tak ma być

BYD przyłapany na nielegalnym magazynowaniu aut. 1600 pojazdów na terenie parku wodnego

„Motor” nr 43/2025 – zapowiedź numeru

Co słychać w świecie karawaningu? Nasza relacja z Caravans Salon Poland 2025

Elektrycznie wysuwane klamki pod lupą UE. Po serii tragedii Tesla i inni producenci mają problem

Kaski dla dzieci będą obowiązkowe. Sejm uchwalił oczekiwaną nowelizację

Kolejna wielka sesja testów Euro NCAP. Dongfeng i Volkswagen zaliczyły wpadkę

„Motor” nr 42/2025 – zapowiedź numeru

Do gamy Audi powróci A4. Nowy model ma być dla tej marki przełomem

Rok obecności OMODA & JAECOO na polskim rynku oraz prezentacja dwóch ważnych nowości: hybrydowej OMODY 5 i JAECOO 5

KE rzuca kolejne kłody pod nogi firmom motoryzacyjnym? Tym razem chodzi o stal

Miko Marczyk i Szymon Gospodarczyk rajdowymi mistrzami Europy

W AKTUALNYM NUMERZE