Polski oddział Volkswagen Financial Services uruchomił salon oraz internetową platformę sprzedaży samochodów używanych.
Volkswagen Financial Services to firma działająca na 51 rynkach. W Polsce właśnie otwarto jej salon sprzedaży samochodów używanych (to pierwszy stacjonarny obiekt VFS na świecie) i jednocześnie uruchomiono platformę online www.store.vwfs.pl
W ofercie znajdują się pochodzące z krajowej sieci sprzedaży poleasingowe samochody marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat oraz Porsche. Około stu aut (oferta online obejmie docelowo 400 pojazdów) można obejrzeć w internetowym serwisie VWFS Store i na należącym do VWF parkingu przy ul. Łopuszańskiej 36 w Warszawie. Każdy z samochodów ma sprawdzoną historię, oryginalny przebieg, pełną dokumentację i był serwisowany w ASO. Został także zbadany przed sprzedażą w stacji kontroli pojazdów i otrzymuje roczną gwarancję.
Wszystkie samochody w Volkswagen Financial Services Store można także na miejscu sfinansować, w ramach kredytu lub leasingu Autonomia (od „niskich rat” do klasycznego finansowania z niskim wykupem). W salonie można też samochód ubezpieczyć i dokupić pakiet przeglądów serwisowych.
W internetowym serwisie VWFS Store każdy samochód można obejrzeć na zewnątrz i w środku (prezentowane są nie tylko zdjęcia, ale i widok 360-stopniowy). Dostępny jest komplet informacji zarówno o samym pojeździe, jak i sposobach jego finansowania (raty można wyliczyć na przygotowanych kalkulatorach online). W razie potrzeby możliwy jest oczywiście kontakt z doradcą. Samochody znajdujące się w ofercie VWFS Store są też wystawione w serwisie sprzedażowym otomoto.pl.
Mikołaj Woźniak, prezes Volkswagen Financial Services Polska tak podsumowuję nową ofertę:
Nowo otwarty salon jest uzupełnieniem oferty kierowanej do klientów w Polsce w ramach programów samochodów używanych Grupy – można w nim nabyć auta, które nie zostały zakupione przez sieć dealerską i dotychczas były sprzedawane przez niezależnych dealerów i komisy. VWFS Store oferuje młode, używane, sprawdzone samochody poleasingowe z pewną historią. (…) Chcemy promować trend użytkowania pojazdu bez konieczności kupowania go. Dzięki temu można sobie pozwolić na wymianę samochodu co 2, 3 czy 4 lata. Ta formuła w ostatnich latach doskonale sprawdza się w przypadku nowych aut. Wierzę, że sprawdzi się również w przypadku pewnych, sprawdzonych samochodów poleasingowych.