Magazyn Auto
Serwis pod patronatem magazynu Motor
„Motor” 51/2020 – zapowiedź numeru

„Motor” 51/2020 – zapowiedź numeru

„Motor” 51/2020 – zapowiedź numeru

„Motor” nr 51/2020 od poniedziałku w sprzedaży, a w nim m.in.:

Auto Lider 2021 – W tym tygodniu prezentujemy 2 kategorie: Kompaktowy crossover/SUV, i Crossover/SUV klasy średniej

 NOWOŚCI:

BMW M2 Coupe – Ten model zajmie miejsce na szczycie kompaktowej gamy BMW. Nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że w topowej odmianie będzie dysponować mocą 480 KM.

PORÓWNANIE:

Kia Sorento 2.2 CRDi AWD kontra Seat Tarraco 2.0 TDI 4Drive – 7-osobowe SUV-y z 200-konnymi dieslami, czyli nowa generacja Sorento w pojedynku z Tarraco po liftingu.

TEST:

Hyundai i20 1.0 T-GDi –  Trzecia odsłona miejskiego Hyundaia wyróżnia się wyrazistym stylem. Testujemy wersję z silnikiem 1.0 turbo wspartym systemem mild hybrid.

Alfa Romeo Stelvio 2.0 GME TB 280 Q4 –  Jeden z ciekawszych SUV-ów klasy średniej w nowej odsłonie na 2021 rok.

Porsche Panamera ST 4S E-Hybrid ST –  Sportowe oblicze świata hybryd. Panamera Sport Turismo z układem napędowym o mocy 560 KM.

PORADY:

Walka Dawida z Goliatem – W praktycznym teście sprawdzamy, czy nowy Yanosik może być alternatywą dla Google Maps.

Najlepsze kosmetyki samochodowe – Prezentujemy wyniki badania Wybór Kierowców w kategorii kosmetyków samochodowych.

Kiedy AC zadziała – W których przypadkach można liczyć na wypłatę odszkodowania z polisy autocasco.

Produkty – Klocki Lego dla fanów motoryzacji i ciekawe pomysły na prezenty dla kierowców.

UŻYWANE:

Chevrolet Aveo II – To gracz drugiego planu na rynku wtórnym. Czy słusznie?

Wiek sprowadzanych pojazdów – Sprawdzamy, w jakim wieku są używane auta sprowadzane do Polski.

Najlepsze Ople za 30 tys. zł – Od miejskiego Adama po rodzinną Zafirę. Oto 6 modeli, którymi warto się zainteresować.

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion – Czy słusznie jest najpopularniejszym SUV-em w Europie? Bierzemy pod lupę egzemplarz z przebiegiem 150 tys. km.

Pojemności silników używanych aut – Analizujemy rynek wtórny pod kątem pojemności silników. Na jakie silniki można liczyć w autach sprowadzonych z Niemiec, a na jakie w samochodach z USA.

MO_51_01

 

Czytaj także