1155 KM i 900 Nm bez dachu. Topowy Aston Martin ma teraz także wersję Spider.
To pierwsze seryjne hiperauto z nadwoziem cabrio w historii Astona Martina. Valkyrie Spider będzie jeszcze rzadsze od wersji Coupe. Produkcję Spidera limitowano do 85 sztuk, a Coupe do 150.
Od strony technicznej praktycznie bez zmian. Spider dzieli z Coupe hybrydowy układ napędowy, na który składają się spalinowe V12 i jednostka elektryczna.
Już samo 6,5-litrowe V12 rozwija 1000 KM i 740 Nm, a razem z silnikiem elektrycznym osiąga 1155 KM i 900 Nm. Elektryczna jednostka jest dziełem firmy Integral Powertrain, a zasilające ją akumulatory wraz z osprzętem dostarcza słynny Rimac.
Prędkość maksymalna Spidera przekracza 350 km/h z założonym dachem i ponad 330 km/h ze zdjętym.
Sam dach to panel z włókna węglowego z dwiema szybami wykonanymi z poliwęglanu.
Brak stałego dachu wymusił zmianę konstrukcji drzwi. W Spiderze otwierają się one inaczej niż w Coupe (patrz: zdjęcia). Poza tym zmodernizowano karbonową strukturę samochodu, a także ustawienia zawieszenia oraz aktywnych elementów aerodynamicznych.
Dostawy wersji Spider ruszą w drugiej połowie 2022 r.