Oto najbardziej ekskluzywny wariant Mercedesa-AMG GT.
Wersje Black Series to najbardziej ekskluzywne i dynamiczne z gamy pojazdów przygotowanych przez AMG (tę linię wprowadzono w 2006 r. i przez następne 14 lat zaprezentowano tylko sześć aut). Najnowszy model z „czarnej serii” to coupe GT. Wyposażono je w mocno zmodyfikowany silnik 4.0 V8 biturbo (najmocniejsze seryjne V8 w historii AMG). Ma on m.in. tzw. płaski wał korbowy (czopy korbowe znajdują się na tej samej płaszczyźnie z przesunięciem o 180 stopni), nowe wałki rozrządu, kolektory dolotowe i zmodernizowane sprężarki. Efekt jest piorunujący: silnik uzyskuje 730 KM w zakresie 6700-6900 obr./min oraz 800 Nm od 2000 do 6000 obrotów. Osiągi: 0-100 km/h w 3,2 s, 0-200 km/h w mniej niż 9 s, prędkość maksymalna 325 km/h.
Black Series ma inne zderzaki, grill, cieńsze szyby, a m.in. maskę, dach, błotniki i pokrywę bagażnika wykonano z włókien węglowych.
Co ciekawe, Polska to 4. największy rynek AMG w Europie – po Niemczech, Wlk. Brytanii i Szwajcarii. W I poł. br. co 8. kupiony u nas Mercedes miał inicjały AMG. Sportowa linia ma też swój nowy rekord globalnej sprzedaży: 132 tys. samochodów w 2019 r. Stoją za tym głównie kompaktowe auta, czyli topowe odmiany Mercedesów A, CLA, GLA i GLB.